2 55
معرفی محصول

بررسی و مقایسه بهترین کرم‌های ضد آفتاب موجود در بازار

ضدآفتاب، مهم‌ترین بخش یک روتین پوستی و یکی از موثرترین آیتم‌ها برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از چین و چروک و لک‌های پوستی است.
وقتی صحبت از کرم ضدآفتاب به میان می‌آید، می‌دانیم که مجموعه‌ای به ظاهر بی‌پایان از محصولات پیش رویمان قرار دارد. اما کدام یک از آنها می‌تواند لقبِ بهترین ضدآفتاب را به خود اختصاص دهد؟
کافیست به نزدیکترین داروخانه بروید و در آنجا تقریباً با هرمقدار SPF‌ای که بخواهید و با هر فرمت‌ قابل تصور، از کرم‌ گرفته تا اسپری‌ها و استیک‌ها، ضدآفتاب‌هایی با فرمول‌ شیمیایی و فیزیکی (مینرال) را خواهید یافت.
پس کدام یک را باید در کیف ساحلی خود در تابستان امسال قرار دهید؟ در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین ضدآفتاب خارجی و بهترین ضدآفتاب ایرانی مناسب پوست‌تان را از میان لیستی از پرفروش‌ترین ضدآفتاب‌ها پیدا کنید.

تفاوت بین ضد آفتاب‌های شیمیایی و فیزیکی چیست؟

برای اینکه بتوانیم بهترین ضدآفتاب مناسب پوست‌مان را پیدا کنیم، بهتر است ابتدا با انواع ضدآفتاب‌های موجود در بازار آشنا شویم.
ضدآفتاب‌ها در دو نوع اصلی تولید می‌شوند: با فرمول شیمیایی و با فرمول معدنی (که معمولا به آن فیزیکی هم می‌گویند). هردوی این مدل‌ها با یک هدف ساخته می‌شوند – جلوگیری از آفتاب سوختگی و سایر آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید – اما این کار را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهند.
کرم‌های ضدآفتاب ساخته شده از مواد معدنی دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی دارند، که مانعی فیزیکی روی پوست ایجاد کرده و نور UV را منعکس می‌کند. ضد آفتاب‌های شیمیایی دارای ترکیبات فعالی هستند که وارد پوست شده و اشعه‌های فرابنفش را «مانند یک اسفنج» جذب می‌کنند.

ضد آفتاب شیمیایی بهتر است یا فیزیکی؟

بسیاری از مردم فرمول‌های شیمیایی را ترجیح می‌دهند؛ چرا که به خوبی در پوست جذب می‌شوند، در حالی که ضد آفتاب‌های معدنی می‌توانند رد سفیدی روی پوست باقی بگذارند. اما این سفیدی پوست درواقع نشان‌دهنده‌ی قدرت ماندگاری این محصولات است. ضدآفتاب‌هایی با فرمول‌ فیزیکی بیشتر از ضد آفتاب‌های شیمیایی دوام دارند پس اگر می‌دانید که برای مدت طولانی در معرض نور خورشید خواهید بود، ضدآفتاب فیزیکی ممکن است انتخاب بهتری باشد، زیرا دیگر نگران استفاده مجدد از آن نخواهید بود. افرادی که پوست مستعد آکنه دارند هم ممکن است با کرم ضد آفتاب معدنی ارتباط بهتری برقرار کنند، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد «روی» می‌تواند در حذف لکه‌های پوستی موثر باشد. همچنین برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز ممکن است ضدآفتاب‌هایی با فرمول معدنی بهتر عمل کند، زیرا این محصولات در عمق پوست فرو نمی‌روند، بنابراین «تقریباً غیرممکن است که به آنها حساسیت داشته باشید».
اما اگر می‌خواهید بعد از ضدآفتاب، آرایش کنید و یا می‌خواهید تغییری در رنگ پوست‌تان ایجاد نشود؛ سراغ ضدآفتاب‌های شیمیایی بروید.
همچنین ضدآفتاب‌های رنگی که می‌توان از آنها هم به عنوان محافظت‌کننده و هم به جای کرم‌پودرها استفاده کرد؛ معمولا ازنوع شیمیایی هستند.

بهترین ضدآفتاب‌ خارجی کدام است؟

ضدآفتاب بایودرما

ضدآفتاب فلویید بایودرما فتودرم SPF50، محصولی با کیفیت و مورد تأیید متخصصان فرانسوی است که محافظت کاملی در برابر اشعه‌های مضر خورشید ارائه می‌دهد. این ضدآفتاب با جذب بالا و فرمولاسیون ضد التهاب و خشکی، به طور مؤثری از پوست در برابر پیری زودرس و آفتاب سوختگی محافظت می‌کند.
این محصول با بافت سبک و کرمی خود، به سرعت جذب پوست می‌شود و تا 8 ساعت رطوبت پوست را تأمین می‌کند، به این ترتیب حس لطافت و تازگی به پوست می‌بخشد. ویژگی ضد چروک و ضد پیری آن، به کمک ترکیبات فعال، آن را به بهترین کرم ضدآفتاب برای حفظ جوانی و سلامت پوست تبدیل کرده است. همچنین، ضدآفتاب فلویید بایودرما در برابر رطوبت و گرما مقاوم بوده و خاصیت ضد آب دارد، به این معنا که حتی در شرایط مرطوب و تعریق نیز اثربخشی خود را حفظ می‌کند، شاید برای همین است که این ضدآفتاب را می‌توان به عنوان بهترین ضدآفتاب خارجی هم معرفی کرد.
ضدآفتاب بایودرما فتودرم مکس، غیر کمدون‌زا است و باعث انسداد منافذ پوست نمی‌شود، بنابراین احتمال بروز جوش و آکنه را به حداقل می‌رساند. این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال محافظتی قوی، با خاصیت آبرسانی و بافتی سبک هستند.

ضدآفتاب ایزدین

ضدآفتاب فلویید ایزدین، با فرمولاسیون مبتنی بر آب و بافت فوق سبک، حفاظت کاملی در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش فراهم می‌کند. این محصول با SPF 50 PA+++، در آزمایشگاه و تحت شرایط خورشیدی شدید تست شده است تا اطمینان حاصل شود که محافظت بالایی در برابر اشعه‌های UVB و UVA ارائه می‌دهد.
این محصول که سالهاست به عنوان بهترین ضدآفتاب خارجی در مارکت‌ آرایشی بهداشتی بسیاری از کشورها حضور دارد، با ویژگی غیر کودوژنیک و فاقد روغن و چربی، برای انواع پوست، از جمله پوست‌های حساس، خشک و ملتهب، طراحی شده، ضد حساسیت بوده و برای به حداقل رساندن خطر آلرژی، توسط متخصصان پوست مورد آزمایش قرار گرفته است.

به لطف ترکیب آن با هیالورونیک اسید، ضدآفتاب فلویید ایزدین، آبرسانی قوی و طولانی‌مدتی را فراهم می‌کند. بافت فوق سبک و جذب سریع این محصول، هیچگونه احساس سنگینی یا سفیدی روی پوست به جا نمی‌گذارد و از ایجاد حس چسبندگی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، فرمولاسیون ملایم آن باعث می‌شود که چشم‌ها تحریک نشوند و مراقبت بیشتری برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.
ضدآفتاب فلویید ایزدین، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال یک محافظت موثر و آبرسانی قوی در یک محصول سبک و سریع‌الجذب هستند.

7
کرم ضد آفتاب ایزدین بی رنگ مدل مجیک spf50 حجم 50 میل

ضدآفتاب کلینیک

ضدآفتاب مینرال کلینیک، با SPF 50، ترکیبی چندمنظوره است که توسط متخصصان پوست آمریکایی طراحی و تولید می‌شود. این محصول که با ویژگی‌های منحصربفردش در لیست بلندبالای ضدآفتاب‌ها، به عنوان بهترین کرم ضدآفتاب مطرح شده است؛ علاوه بر محافظت قوی در برابر اشعه‌های UVA و UVB، خاصیت ضد چروک و ضدلک قدرتمندی دارد. ویژگی برجسته و مهم دیگر این محصول، بافت فلوییدی آن است که به راحتی جذب می‌شود و حس سبکی به پوست می‌بخشد.
ضدآفتاب کلینیک با فرمولاسیون غنی از مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، طیف گسترده‌ای از اشعه‌های فرابنفش را خنثی می‌کند و با کمپلکس انحصاری Invisible Shield، لایه‌ای محافظ و بی‌رنگ بر روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول با ترمیم و بازسازی بافت پوست، اثرات مضر پرتوهای خورشید را کاهش می‌دهد.
این ضدآفتاب مینرال و فیزیکی، فاقد مواد مضر نظیر پارابن و سولفات است، بنابراین حتی برای کودکان بالای شش ماه نیز مناسب می‌باشد. به دلیل فاقد چربی بودن، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند و مقاومت بالایی در برابر آب و تعریق دارد. بافت سبک و فلوییدی آن به سرعت جذب می‌شود و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. مواد معدنی ۱۰۰٪ طبیعی آن برای استفاده در اطراف چشم نیز مناسب است.

8
ضد آفتاب مینرال کلینیک بی رنگ SPF50 مناسب دور چشم و صورت 30 میل

بهترین ضدآفتاب ایرانی کدام است؟

 

ضدآفتاب رنگی لافارر برای پوست چرب

این ضدآفتاب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. این کرم، علاوه بر محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB، از ایجاد لک‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند و به دلیل فرمولاسیون خاص خود، مناسب پوست‌های چرب و مستعد آکنه است.
با SPF40، و ترکیبات مغذی مانند عصاره‌های گیاهی شیرین بیان، بربری، آلوئه ورا و پاپایا ضدآفتاب لافارر به کند کردن روند پیری پوست و جلوگیری از آکنه کمک می‌کند. این محصول همچنین دارای خاصیت مات کنندگی و ضد حساسیت است که باعث می‌شود پوست شما در طول روز چرب نشود و از بروز جوش‌های جدید جلوگیری شود. با این همه ویژگی جذاب، آیا می‌توان ضدآفتاب لافارر را به عنوان بهترین ضدآفتاب ایرانی معرفی نکرد؟
کرم ضدآفتاب لافارر با سه تناژ رنگی متوسط، برنز و روشن، پوشش‌دهی یکنواختی را ارائه می‌دهد و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. فرمولاسیون سبک این کرم به سرعت جذب پوست می‌شود و احساس سنگینی به جای نمی‌گذارد.

کرم ضد آفتاب پریم بی‌رنگ جوان‌کننده

با ویژگی‌های منحصربفرد و خواص بی‌نظیر، به کرم ضدآفتاب پریم بی‌رنگ هم می‌تواند لقب بهترین ضدآفتاب ایرانی را از آن خود کند. این ضدآفتاب یک محصول بی‌نظیر و کارآمد برای حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است که به پوست جلوه‌ای شاداب و جوان می‌بخشد. این محصول با فرمولاسیونی غنی و پیشرفته، همراه با ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌ها، ترکیبات رطوبت‌رسان و SPF50، به طور کامل از پوست در برابر اشعه‌های UVA، UVB و فرابنفش خورشید محافظت می‌کند.
با استفاده از این کرم، پوست شما نه تنها از تاثیرات مخرب نور خورشید در امان می‌ماند، بلکه به دلیل وجود ترکیبات مغذی و آبرسان در فرمولاسیون آن، چین و چروک‌ها کاهش یافته و پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر خواهید داشت. کرم ضد آفتاب پریم بی‌رنگ، بافتی سبک و طبیعی دارد و پس از استفاده، هیچ احساس سنگینی یا چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند و به صورت بی رنگ و مات روی پوست می‌نشیند.
این محصول منحصر به فرد می‌تواند به عنوان زیرساز آرایش مورد استفاده قرار گیرد و برای انواع پوست مناسب است، بنابراین هر کسی با هر نوع پوستی می‌تواند از فواید آن بهره‌مند شود. بی‌شک، کرم ضد آفتاب پریم بی‌رنگ جوان کننده، به عنوان بهترین ضدآفتاب ایرانی، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند.

9
کرم ضد آفتاب پریم بی رنگ جوان کننده مدل SPF50 Matex حجم 40 میل

کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل

این ضدآفتاب با SPF50 و طیف حفاظتی وسیع را هم می‌توان به عنوان بهترین ضدآفتاب ایرانی به ویژه برای پوست‌های چرب و جوش‌دار معرفی کرد. محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید است. این کرم با فرمولاسیونی فاقد چربی و غیرکومدوژنیک، به ویژه برای پوست‌های چرب و جوش‌دار طراحی شده است. ویژگی خاص این محصول، رنگ بژ طلایی آن است که علاوه بر محافظت، عیوب و ناهمواری‌های پوست را پوشش داده و ظاهری طبیعی و یکدست به شما می‌بخشد.

این کرم با SPF50 حداکثر محافظت را در برابر اشعه‌های مضر خورشید ارائه می‌دهد و از پوست شما در برابر آفتاب‌سوختگی، تیرگی و پیری زودرس محافظت می‌کند. فرمولاسیون فاقد چربی و غیرکومدوژنیک آن از ایجاد جوش و چربی اضافی روی پوست جلوگیری می‌کند. رنگ بژ طلایی این کرم، عیوب و ناهمواری‌های پوست را پوشش داده و ظاهری طبیعی و یکدست به پوست می‌دهد. همچنین این کرم در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و تا ساعت‌ها ماندگاری دارد. اگر به این محصول رتبه‌ی بهترین کرم ضدآفتاب ندهیم، اما نمی‌توان آن را در فهرست بهترین ضدآفتاب های ایرانی قرار نداد.

کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل پوست شما را آبرسانی و مرطوب نگه می‌دارد و از خشکی و تحریک آن جلوگیری می‌کند. همچنین حاوی عصاره‌های گیاهی مانند عصاره چای سبز و آلوئه‌ورا است که به آرامش و التیام پوست کمک می‌کنند.

این کرم ضد آفتاب به عنوان پایه آرایش نیز قابل استفاده است و شما می‌توانید این محصول عالی را از فروشگاه اینترنتی سین دخت تهیه کنید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. بی‌شک کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل، بهترین انتخاب برای کسانی است که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند.

ضد آفتاب و ضد لک لافارر بی‌رنگ مناسب پوست خشک و معمولی

محصولات لافارر در کیفیت دست کمی از محصولات خارجی ندارند، کرم ضد آفتاب و ضدلک لافارر هم از این قاعده مستثنی نیست. این ضدآفتاب به طور تخصصی برای پوست‌های خشک تولید شده تا علاوه بر محافظت از پوست در برابر آثار منفی اشعه‌های مضر خورشید، از پوسته پوسته شدن و خارش پوست جلوگیری کند. بعلاوه خواص ضدلک این ضدآفتاب، یکی از دلایل مهم محبوبیت این محصول و قرار گرفتنش در میان بهترین کرم ضدآفتاب و ضدلک‌هاست.

یکی از عوامل اصلی ایجاد لک روی پوست، تابش مستقیم اشعه خورشید است. بنابراین، استفاده از کرم ضد آفتابی با SPF استاندارد بسیار ضروری است. اگر پوست شما خشک تا معمولی است و به دنبال محصولی هستید که از پوستتان در برابر اشعه‌های UV-A و UV-B محافظت کرده و مانع ایجاد لکه‌های پوستی شود، کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر بهترین انتخاب است.
فرمولاسیون این کرم حاوی ترکیبات گیاهی مانند عصاره شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا است. این ترکیبات با رطوبت‌رسانی و تقویت پوست، خشکی آن را از بین برده و به مرور زمان باعث کمرنگ شدن لکه‌های پوستی می‌شوند.
این کرم ضد آفتاب برای پوست‌های معمولی هم بسیار مناسب است، و بافت سبک و مایع آن به راحتی جذب پوست می‌شود، بدون اینکه احساس چربی یا سنگینی ایجاد کند. همچنین، این محصول روند پیری پوست را کند کرده و هرگونه التهاب یا قرمزی را تسکین می‌دهد.
کرم ضد آفتاب لافارر برای پوست خشک، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد نیز محافظت می‌کند و با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از مراقبت پوستی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا