2 55
مقالات

تفاوت بی بی کرم با سی سی کرم چیست؟ | معرفی بهترین سوپر کرم ها

آیا می خواهید تنها با استفاده از یک سوپر کرم آرایشی، از زیبایی و سلامتی پوستتان محافظت کنید و جلوه ای یکدست روی پوستتان ایجاد کنید؟ پس تا ادامه این مقاله، با مجله سین دخت همراه باشید.

تفاوت بی بی کرم با سی سی کرم را می دانید؟ این کرم ها، در واقع کرم های آرایشی نوینی هستند که به تازگی وارد بازار شده اند و از ترکیب چند کرم آرایشی و مراقبت از پوستی تشکیل می شوند. در واقع شما تنها با خرید و استفاده از یک کرم، می توانید از خاصیت چند کرم آرایشی و مراقبتی بهره ببرید.

این سوپر کرم ها، در انواع مختلفی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید از بی بی کرم و سی سی کرم ها، به عنوان یک کرم پودر سبک روزانه برای آرایش ملایم استفاده کنید. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا به بررسی تفاوت این دو سوپر کرم پرطرفدار و معرفی بهترین بی بی کرم و سی سی کرم های ایرانی و خارجی بپردازیم.

بی‌بی کرم و سی‌سی کرم چه کاربردی دارند؟

BB کرم و CC کرم ها، در سال های اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته اند و اکثر خانم ها از آن برای آرایش روزانه خود استفاده می کنند؛ چرا که بافت و قدرت پوشانندگی متوسط و سبکی دارد و علاوه بر پوشاندن نواقص پوستی، موجب تغذیه و تقویت سلول های پوستی نیز می شوند. علاوه بر این، شما تنها با استفاده از بی بی کرم یا سی سی کرم، می توانید از خواص مختلف چند کرم آرایشی و مراقبت از پوستی بهره مند شوید.

ترکیبات تشکیل دهنده بی بی کرم و سی سی کرم ها عبارتند از

  • محصول مات‌کننده
  • درمان و مراقبت از پوست
  • کرم ضدآفتاب
  • پرایمر
  • کانسیلر
  • کرم پودر (فاندیشن)
  • هایلایتر
  • مرطوب‌کننده

بی بی کرم و سی سی کرم ها، کرم های چند منظوره ای هستند که زیبایی و سلامتی پوستتان را تضمین می کنند و گزینه مناسبی برای انجام آرایش ملایم و سبک روزانه هستند.

بی‌بی کرم(BB Cream) چیست؟

بی بی کرم، یک کرم آرایشی کاربردی و چند منظوره است که برای پوشاندن لک و نواقص پوستی مناسب است. BB Cream، مخفف Beauty Balm (بالم زیبایی) یاbelmish Balm (بالم پوشاننده‌ی لک) است‌ که برای اولین بار توسط دکتر کریستین شرامک در سال 1960 میلادی در کشور آلمان تولید شد. بی بی کرم ها، در کشور کره جنوبی به محبوبیت بالایی رسیدند. بی بی کرم ها، قدرت پوشانندگی متوسط دارند و جلوه ای طبیعی را روی پوست ایجاد می کنند و مناسب برای آرایش ملایم، سبک و روزانه هستند. بی بی کرم ها، از ترکیب چند کرم آرایشی و مراقبت از پوستی تشکیل شده اند که زیبایی و سلامتی پوستتان را تضمین می کند.

  • انواع ویتامین ها و خاصیت آنتی اکسیدانی برای جوانسازی و محافظت از پوست
  • هیالورونیک اسید، گلیسرین، پانتنول و سرامیدها برای آبرسانی و حفظ رطوبت طبیعی پوست
  • ترکیبات ضد آفتاب SPF، زینک اکسید و تیتانیوم دی‌اکسید برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر
  • نیاسینامید و ریشه‌ی شیرین‌بیان برای روشن و شفاف شدن پوست صورت
  • پپتید و کلاژن هیدرولیز شده برای سفت شدن بافت پوست و جلوگیری از چین و چروک

سی سی کرم (CC Cream) چیست؟

کرم سی سی، تقریبا شبیه به بی بی کرم است؛ تنها قدرت پوشانندگی بالاتری دارد و می تواند نواقص پوستی را به خوبی بپوشاند و جلوه ای یکدست و صاف روی پوست ایجاد می کند. CC Cream، مخفف Color Control به معنای کنترل کننده رنگ یا اصلاح کننده رنگ پوست است. سی سی کرم با قدرت پوشانندگی بالا و رنگ طبیعی می تواند نواقص پوستی مانند قرمزی، سیاهی دور چشم، کدری پوست، لکه های قهوه ای، جای جوش و ناهمگونی رنگ پوست را به خوبی بپوشاند و جلوه ای یکدست، شاداب و شفاف را روی پوست ایجاد می کند. ترکیبات موجود در کرم سی سی، همان ترکیبات موجود در بی بی کرم هستند و چند ترکیبات تخصصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

  • ترکیبات تسکین‌دهنده مثل چای سبز، سویا و کره‌ی شی (شی‌باتر)
  • ترکیبات جوانساز و ضد پیری پوست برای جلوگیری از چین و چروک پوستی

دی دی کرم چیست؟

دی دی کرم، تقریبا کارکردی همانند بی بی کرم و سی سی کرم را دارد؛ تنها بافت آن نسبت به بی بی کرم و سی سی کرم ها سبک تر است و مناسب برای آرایش پوست های دارای چین و چروک و استفاده روزانه است.

DD کرم مخفف Daily Defense است.  دی دی کرم ها، در واقع یک سوپرکرم هستند؛ زیرا با داشتن فرمولاسیون ترکیبی و ویژگی‌های مختلف، به‌تنهایی نیاز به استفاده از چند کرم آرایشی و مراقبت از پوستی مختلف را برای مراقبت روزانه از پوست به طور همزمان برطرف می کنند.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم و دی دی کرم

بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم ها، در واقع یک سوپر کرم پوستی به شمار می آیند که علاوه بر ایجاد جلوه صاف و یکدست روی پوست، موجب تقویت و تغذیه سلول های پوستی نیز می شوند و سلامتی و زیبایی پوستتان را تضمین می کنند. تنها تفاوت این کرم ها، در بافت و جلوه نهایی آنها روی پوست است. سی‌سی کرم در مقایسه با بی‌بی کرم غلظت نسبتا سبکی دارد و معمولا بافتی نرم و خامه‌ای و جلوه ای مات را روی پوست ایجاد می کند.

اگر پوست چرب دارید، استفاده از سی سی کرم را به شما پیشنهاد می کنیم. بافت نرم و جلوه مات سی سی کرم، به گونه ایست که به راحتی روی پوست پخش شده و از برق افتادن یا ماسیده شدن آرایش در طول روز جلوگیری می کند. اما سی سی کرم ها، جلوه ای درخشان و شفاف را روی پوست ایجاد می کنند و گزینه مناسبی برای پوست های خشک هستند. توجه داشته باشید که زمان انتخاب سی‌سی کرم برای پوست چرب به دنبال ترکیباتی مثل سیلیس، خاک رس و زغال باشید که خاصیت مات‌کنندگی روی پوست را دارند. بی بی کرم ها، با خاصیت آبرسانی عمقی، گزینه مناسبی برای آرایش روزانه پوست های خشک هستند. در هنگام انتخاب بی بی کرم، از محصولی که ترکیباتی مانند سرامید‌ها، اسید هیالورونیک، گلیسیرین و پانتول را داشته باشند استفاده کنید تا رطوبت طبیعی پوستتان را حفظ کند.

معرفی بهترین سی سی کرم و بی بی کرم ایرانی و خارجی

شما می توانید با توجه به جنس پوستتان، از یک بی بی کرم و سی سی کرم مناسب به صورت روزانه استفاده کنید. در ادامه، بهترین سی سی کرم و بی بی کرم های ایرانی و خارجی از برندهای معتبر را به شما معرفی می کنیم.

کرم CC فارماسی مدل 9 در 1 SPF25 حجم 50 میل

این سی سی کرم فوق العاده از برند معتبر فارماسی، به عنوان یک کرم پودر سبک روزانه برای انواع پوست قابل استفاده است و با پوشانندگی متوسط، جلوه ای یکنواخت و طبیعی روی پوست ایجاد می کند. همچنین، فرمولاسیون حاوی ترکیبات رطوبت رسان، روشن کننده، ضد پیری و چروک و ضد آفتاب با Spf 25 در این محصول، از زیبایی و سلامتی پوست شما محافظت می کند.

لینک سی سی کرم فارماسی با بیشترین تخفیف

کرم BB رنگی سینره مات و مرطوب کننده SPF20 حجم 50 میل

بی بی کرم سینره، با قدرت پوشانندگی مطلوب و جلوه مات، نواقص پوستی را می پوشاند و جلوه ای یکدست و طبیعی را روی پوست ایجاد می کند. همچنین، با خاصیت مقاومت در برابر تعریق و آب، در طول روز یا در هنگام تعریق صورت، از روی پوست پاک نشده و حالتی ماسیده ایجاد نمی کند. اگر پوست خشک دارید، استفاده روزانه از بی بی کرم سینره با خاصیت مرطوب کنندگی را به شما پیشنهاد می کنیم. این کرم چند کاره، از خشک شدن پوست در طول روز جلوگیری کرده و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند. همچنین، با وجود SPF20، از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

لینک بی بی کرم سینره با بهترین قیمت

سخن آخر

برای انجام یک آرایش روزانه سبک و ملایم با جلوه طبیعی، می توانید از کرم های آرایشی چندکاره به جای کرم پودر استفاده کنید. امروزه کرم های آرایشی متنوعی تولید شده اند که علاوه بر پوشاندن نواقص پوستی و ایجاد جلوه یکدست روی پوست، سبب تغذیه و تقویت سلول های پوستی شده و شما می توانید تنها با استفاده از یک کرم پوستی، از خاصیت چند کرم آرایشی و مراقبت از پوستی بهره ببرید.

در این مقاله، به معرفی کرم های آرایشی چند کاره مانند بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم پرداختیم و تفاوت این کرم ها با یکدیگر را بررسی کرده ایم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید یک کرم آرایشی سبک و روزانه مناسب پوستتان را انتخاب کنید. شما کدام را ترجیح می دهید؟ بی بی کرم، سی سی کرم یا دی دی کرم؟ لطفا تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بی بی کرم خوبه یا سی سی کرم؟

هر دو این سوپر کرم های آرایشی، تایید شده توسط متخصصین پوست هستند. اگر پوست چرب دارید، بهتر است از سی سی کرم استفاده کنید تا جلوه مات روی پوستتان ایجاد شود و در صورتی که پوست شما خشک است، استفاده از بی بی کرم با خاصیت آبرسانی را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه از بی بی کرم استفاده کنیم؟

شما می توانید بی بی کرم را با پد آرایشی روی پوست خود پخش و فید کنید.

دی دی کرم برای چه رنج سنی مناسب است؟

اگر پوست شما دارای چین و چروک است، دی دی کرم بهترین گزینه برای آرایش و کاهش چین و چروک های پوستی تان است.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا