2 55
مقالات

بهترین کانسیلر آرایشی را می شناسید؟| معرفی 5 کانسیلر برتر دنیا

اگر در انتخاب یک کانسیلر آرایشی برای پوشاندن نواقص پوستی و تیرگی دور چشم، دچار تردید شده اید، در ادامه این مقاله با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید.

بهترین کانسیلر آرایشی را می شناسید؟ در انتخاب یک کانسیلر مناسب و با کیفیت دچار تردید شده اید و نیاز به راهنمایی دارید؟ آیا می خواهید برترین کانسیلرهای ایرانی و خارجی با قدرت پوشانندگی مطلوب را بشناسید؟ کانسیلر، یکی از محصولات آرایشی کاربردی به شمار می آید که کارکرد اصلی آن، پوشاندن تیرگی دور چشم و یکدست کردن رنگ پوست است؛ اما شما می توانید برای پوشاندن نواقص پوستی مانند تیرگی، قرمزی، جای جوش و.. را به وسیله کانسیلر آرایشی، کاور کنید تا جلوه ای صاف و طبیعی روی پوستتان ایجاد شود.

امروزه، کانسیلرهای مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی روانه بازار شده اند که انتخاب را برای خرید بهترین کانسیلر آرایشی، دشوار می کنند. در این مقاله از مجله اینترنتی سین دخت، شما را با بهترین کانسیلرهای آرایشی آشنا می کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود، یک کانسیلر مناسب را انتخاب کنید. پس در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید.

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

کانسیلر، یک لوازم آرایشی کاربردی است که نوعی پوشش دهنده یا تصحیح کننده پوستی به شمار می رود که به آن کرم پودر فشرده رنگی هم می‌گویند. کانسیلر، باعث پوشاندن تیرگی و نواقص پوستی شده و جلوه ای طبیعی روی پوست ایجاد می کند. همچنین، کاور و قدرت پوشانندگی کانسیلر نسبت به کرم پودر بیشتر است و موجب یکدست شدن سطح پوست می شود. امروزه، کانسیلرهای تخصصی بسیاری برای پوشاندن انواع نواقص پوستی وجود دارد؛ مانند کانسیلر سبز که باعث پوشاندن قرمزی جوش و آکنه های پوستی می شود.

معرفی برترین کانسیلرهای آرایشی 2023

از یک کانسیلر آرایشی خوب چه انتظاراتی دارید؟ کانسیلر آرایشی، باید بافت سبک و نرم داشته باشد تا به راحتی روی پوست پخش و فید شود و جلوه ای طبیعی را ایجاد کند. همچنین، قدرت پوشانندگی بالایی داشته باشد تا بتوانید به کمک آن، نواقص پوستی را به خوبی بپوشانید.

برای خرید بهترین کانسیلر مناسب با پوستتان، باید به سراغ برندهای معتبر ایرانی و خارجی بروید و از فروشگاه های شناخته شده و وبسایت های معتبر، خریدتان را انجام دهید. در ادامه، لیستی از برترین کانسیلرهای آرایشی را معرفی کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

کانسیلر مایع تارت مدل Shape Tape اصل

اگر اهل آرایش کردن و میکاپ باشید، احتمالا اسم کانسیلر تارت به گوشتان خورده است. کانسیلر تارت، یک شاهکار به تمام معناست و یکی از پرفروش ترین محصولات آرایشی برند آرایشی آمریکایی تارت به شمار می آید. کانسیلر مایع تارت مدل Shape Tape، تایید شده توسط متخصصین پوست بوده و پوشانندگی فوق العاده بالایی دارد؛ به گونه ای که می تواند به راحتی هر گونه تیرگی، جای جوش، لک و جوش و آکنه را به خوبی بپوشاند و جلوه ای مات و طبیعی را روی پوست ایجاد می کند. همچنین، بافت سبک و نرم دارد که هیچ گونه سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و به راحتی روی پوست فید می شود.

خاصیت ضد چین و چروک این کانسیلر فوق العاده از برند پرطرفدار تارت، از ایجاد خطوط ریز اطراف چشم جلوگیری کرده و مناسب برای انواع پوست ها در تمام سنین است. قابلیت ضد آب بودن و ماندگاری 12 ساعته کانسیلر مایع تارت، هیچ گونه ماسیدگی روی پوست ایجاد نکرده و جلوه ای کاملا طبیعی و یکدست را روی پوست شما ایجاد می کند.

لینک خرید کانسیلر تارت اصل با بهترین قیمت

ترکیبات مغذی در کانسیلر تارت را می شناسید؟

  • کره انبه: رطوبت رسان و نرم کننده
  • ریشه شیرین بیان: روشن کننده و برطرف کننده تیرگی اطراف چشم
  • شی باتر: افزایش حالت کشسانی و استحکام پوست

کانسیلر مایع کاتریس مدل ترو اسکین True Skin

اگر پوست خشک دارید و اغلب، پوست دور چشم شما خشک و پوسته پوسته می شود، چه پیشنهادی بهتر از کانسیلر آبرسان کاتریس مدل ترو اسکین؟ کانسیلر برند گیاهی و آلمانی کاتریس، پوشانندگی فوق العاده بالا و فول کاور دارد. همچنین، با فرمولاسیون غنی شده با هیالورونیک اسید، سبب رطوبت رسانی به پوست شده و جلوه ای یکدست و مات را روی پوست ایجاد می کند.

با ماندگاری 18 ساعته و خاصیت ضد آب بودن کانسیلر مایع کاتریس، دیگر نگران ماسیده شدن کانسیلر در طول روز یا در هنگام تعریق صورت نباشید. با وجود تنوع رنگی کامل این کانسیلر، با هر رنگ پوستی که باشید؛ می توانید کانسیلر کاتریس متناسب با رنگ پوستتان را استفاده کنید.

لینک خرید کانسیلر آبرسان کاتریس با تخفیف

کانسیلر مایع کاتریس مدل True Skin را می توان در چند کلمه خلاصه کرد

  • پوشانندگی فول کاور
  • رطوبت رسانی به پوست دور چشم
  • جلوه مات و طبیعی

کانسیلر مایع فلورمار مدل Perfect Coverage

یک کانسیلر از برند معتبر خارجی با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می خواهید؟ کانسیلر مایع فلورمار را به شما پیشنهاد می کنیم. بافت نرم و خامه ای کانسیلر فلورمار، به راحتی روی پوست پخش و فید شده و جلوه ای طبیعی و مات ایجاد می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این کانسیلر محبوب، می توان به محافظت از پوست در برابر اشعه های آفتاب و مقابله با پیری زودرس اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم که برای خرید کانسیلر فلورمار، از رنگ یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوستتان را انتخاب کنید.

خرید کانسیلر اصل فلورمار با قیمت فوق العاده

ویژگی های اصلی کانسیلر فلورمار مدل Perfect Coverage

  • پوشاندن نواقص پوستی
  • مناسب انواع پوست
  • پوشانندگی بالا
  • بافت نرم و خامه ای
  • با ماندگاری بالا
  • مقابله با پیری زودرس

کانسیلر رولوشن مدل Conceal & Define

برند رولوشن (Revolution)، یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی انگلیسی است که کیفیت و تنوع محصولات بالایی دارد. کانسیلر رولوشن، در شماره کانسیلرهای فول کاور قرار می گیرد که پوشانندگی جادویی داشته و جلوه یکدست، مات و طبیعی روی پوست ایجاد می کند. شما می توانید برای پوشاندن تیرگی دور چشم و نواقص پوستی مانند جای زخم، لک و جای جوش، از کانسیلر فول کاور رولوشن استفاده کنید.

همچنین، با اپلیکاتور اسفنجی این کانسیلر محبوب، می توانید کرم کانسیلر را به خوبی روی پوستتان پخش کنید. ماندگاری بالا و مقاومت بالا  در برابر آب و تعریق در کانسیلر رولوشن، از ماسیدگی و پاک شدن کانسیلر در طول روز جلوگیری می کند.

خرید کانسیلر رولوشن اصل با قیمت مناسب

کانسیلر میبلین سری Eraser مدل Instant Anti-Age

کانسیلرهای میبلین با سری اپلیکاتور اسفنجی خود، یکی از محبوب ترین کانسیلرها در جهان به شمار می آیند و اکثر میکاپ آرتیستان حرفه ای نیز، برای میکاپ مدل ها و سلبریتی های مشهور، از کانسیلر Instant Anti-Age میبلین استفاده می کنند

لینک خرید کانسیلر میبلین اصل با بهترین قیمت.

شما می توانید با اپلیکاتور اسفنجی سری کانسیلر میبلین، به راحتی کرم کانسیلر را روی پوست پخش و فید کنید تا جلوه ای یکدست، مات و طبیعی روی پوست ایجاد شود. فرمولاسیون غنی شده با کلاژن و عصاره گوچی بری در این محصول، سبب کاهش چین و چروک دور چشم شده و با قدرت پوشانندگی بالا، به خوبی تیرگی، پف و چروک زیر چشم را کاور می کند و جلوه ای شاداب و سرحال را در چهره ایجاد می کند.

سخن آخر

هیچ چیزی مانند دور چشم تیره، پف کرده و چروک شده، چهره شما را کسل و خسته نشان نمی دهد. پس برای شاداب نشان دادن صورتتان، ابتدا باید تیرگی و چروک دور چشم ها را بپوشانید. بهترین محصول آرایشی برای پوشاندن نواقص پوستی به خصوص تیرگی دور چشم ها، کانسیلر آرایشی است. امروزه، کانسیلرهای آرایشی مختلفی از برندهای مختلف روانه بازار شده اند. در این مقاله، لیستی از برترین کانسیلرها را به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید با دید روشن تری، یک کانسیلر آرایشی مناسب با پوستتان را انتخاب کنید. امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، با بهترین کانسیلرهای آرایشی آشنا شوید.

شما از کدام کانسیلر در آرایش صورت استفاده می کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

کانسیلر چه رنگی بخرم؟

به طور کلی، پیشنهاد می کنیم که رنگ کانسیلر شما، یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد تا بتوانید به راحتی تیرگی های اطراف چشم را کاور کند و جلوه ای طبیعی روی پوستتان ایجاد شود.

بهترین کانسیلر برای پوشاندن جای جوش کدومه؟

کانسیلر سبز، بهترین انتخاب برای پوشاندن قرمزی جوش است که می توانید از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تهیه کنید.

بهترین کانسیلر دور چشم برای پوست چرب کدام است؟

اگر پوست چرب دارید، به سراغ کانسیلرهای فاقد چربی با جلوه مات و طبیعی بروید.

بهترین مارک کانتور و کانسیلر کدومه؟

برندهای معتبر بسیاری برای خرید پالت کانتور و کانسیلر وجود دارد؛ مانند میبلین، تارت، رولوشن، ایزادورا و…

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا