2 55
مقالات

بهترین محصولات اوردینری را می شناسید؟ | طرز استفاده و کاربرد آنها

احتمالا تا به حال نام برند اوردینری را شنیده اید. در این مقاله، به معرفی برند اوردینری می پردازیم و سرم های محبوب مراقبت از پوستی اوردینری را بررسی می کنیم.

بهترین محصولات اوردینری را می شناسید؟ اگر به پوست خود اهمیت می دهید و یک روتین مراقبت از پوستی مناسب با جنس پوستتان را رعایت می کنید، احتمالا نام برند اوردینری به گوشتان خورده یا از محصولات اوردینری استفاده کرده اید. برند خوش نام و معتبر The Ordinary، یک کمپانی موفق کانادایی است که انواع محصولات تخصصی و با کیفیت برای مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی را با تکنولوژی نوین و زیر نظر متخصصین پوست تولید و عرضه می کند و لاین سرم های مراقبت از پوستی اوردینری، یکی از محبوب ترین محصولات این برند مراقبت از پوستی هستند.

بنابراین، اگر می خواهید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست مورد نیاز خود را از یک برند معتبر و شناخته شده تهیه کنید، بی شک، استفاده از محصولات برند اوردینری را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه، با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا بهترین محصولات برند اوردینری را به شما معرفی کنیم تا با کاربرد هر کدام از آنها روی پوست آشنا شوید و روش صحیح و تخصصی استفاده از سرم های اوردینری را بررسی کنیم.

معرفی برند اوردینری

برند Ordinary، یک کمپانی مشهور و معتبر کانادایی است که در شمار برترین برندهای تولید کننده در حوزه لوازم آرایشی و مراقبت از پوستی قرار می گیرد. دلیل محبوبیت محصولات برند اوردینری، وجود ترکیبات تخصصی و استفاده از تکنولوژی نوین در تولید انواع محصولات این برند است. تنوع لوازم آرایشی و محصولات پوستی اوردینری، به گونه ایست که نیاز مصرف کنندگان را به خوبی پاسخ می دهد و با اطلاعات دقیق و درست ارائه شده در هر محصول، مشتریان را برای انتخاب محصول مناسبشان راهنمایی می کند.

لینک خرید بهترین محصولات اوردینری اصل و اورجینال

در واقع می توان گفت، کمپانی موفق اوردینری، محصولات با کیفیت و تخصصی را با قیمت مناسب تولید و عرضه می کند. تمرکز اصلی در تولید انواع محصولات اوردینری، فرمولاسیون تخصصی آنهاست؛ به گونه ای که اگر تا به حال از محصولات اوردینری استفاده کرده باشید، می دانید که اصولا یک ماده موثره، نقش اصلی را در عملکرد آن محصول ایفا می کند. جالب است بدانید بنیانگذار شرکت مادر اوردینری دسیم (Deciem) جوان موفق ایرانی به نام علی روشن متولد سال 1978 است. بهتر است بدانید که همه محصولات اوردینری، دارای فرمولاسیون وگان و فاقد مواد مضر شیمیایی هستند و تست حیوانی نیز ندارند.

دلیل محبوبیت برند اوردینری را می توان در چند مورد خلاصه کرد.

  • فرمولاسیون تخصصی
  • ترکیبات بدون عوارض و ضد حساسیت
  • قیمت مناسب محصولات
  • ارزیابی ایمنی سختگیرانه

دسته بندی محصولات مراقبت از پوست اورینری

برند اوردینری، محصولات متنوعی را در لاین مراقبت از پوست و مو خود تولید می کند که دسته بندی محصولات این برند عبارتند از:

  • آنتی اکسیدان ها  (Antioxidants)
  • پاک کننده ها  (Cleansers)
  • رنگ‌ ها  (Colours)
  • ویتامین C
  • اسیدهای مستقیم  (Direct Acids)
  • مراقبت از مو  (Hair Care)
  • مولکول‌های بیشتر  (More Molecules)
  • پپتیدها  (Peptides)
  • رتینوئیدها  (Retinoids)
  • ست ‌ها پوستی  (Sets)
  • مراقبت در برابر خورشید  (Suncare)
  • هیدراته کننده ها و روغن ها  (Hydrators And Oils)

معرفی بهترین سرم های مراقبت از پوست اوردینری

بی شک، سرم های تخصصی مراقبت از پوست اوردینری، یکی از محبوب ترین محصولات این برند هستند. شما می توانید برای درمان انواع مشکلات پوستی، سرم های پوستی اوردینری را در روتین مراقبت از پوستتان بگنجانید. برای اینکه بتوانید بهترین سرم مراقبت از پوستی از برند اوردینری را انتخاب کنید، باید با کارکرد و فرمولاسیون تخصصی آن به خوبی آشنا شوید؛ زیرا هر کدام از سرم های پوستی اوردینری، به صورت تخصصی برای درمان یک مشکل پوستی فرموله شده اند. در ادامه، لیستی از بهترین محصولات اوردینری را بررسی می کنیم.

سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری حاوی BHA2% و AHA30%

یکی از بهترین محصولات اوردینری، سرم اوردینری قرمز، یک لایه بردار فوق العاده برای پوست نرمال تا چرب است. کافیست تنها یکبار از سرم قرمز لایه بردار اوردینری استفاده کنید تا تاثیر معجزه آسا آن را در روشن و شفاف شدن پوست صورت و کاهش لک و تیرگی پوستتان مشاهده کنید. سرم لایه بردار AHA و BHA اوردینری، تنها در ۱۰ دقیقه، کدری و خستگی پوست را از بین می برد و سبب بهبود جوش و آکنه پوستی می شود. کارکرد اصلی سرم تخصصی قرمز اوردینری، لایه برداری موثر و از بین بردن آکنه و جای جوش و رفع لک و تیرگی‌های پوست است که به طور کلی ساختمان پوست را نیز تقویت می کند.

جالب است بدانید سرم پلینگ قرمز اوردینری، کاملا کاربرد درمانی دارد و به علت خاصیت لایه برداری خیلی قوی و عمقی، فروش این محصول در کشور کانادا مجاز نیست؛ بنابراین، قبل از لایه برداری پوست با سرم قرمز لایه بردار اوردینری، باید تست حساسیت انجام دهید و طبق طرز استفاده صحیح و تایید شده توسط  کارشناسان و متخصصین پوست برند اوردینری، از این سرم لایه بردار استفاده کنید تا هیچ آسیبی به پوستتان وارد نشود.

فرمولاسیون سرم لایه بردار اوردینری

  • ۳۰ درصد اسید های آلفا هیدروکسی AHA (گلایکولیک اسید، لاکتیک اسید، تارتاریک اسید و سیتریک اسید)
  • ۲ درصد اسید های بتا هیدروکسی (سالیسیلیک اسید)
  •  هیالورونیک اسید
  • ویتامین B5
  • عصاره هویج سیاه

طرز استفاده صحیح از سرم لایه بردار پلینگ قرمز اوردینری

هفته ای یک الی نهایتا دو بار، مقداری از سرم قرمز را روی پوست خشک و تمیز بزنید و اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست بماند؛ سپس با آب ولرم آبکشی کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان، از این سرم روی پوست خیس و مرطوب استفاده نکنید و نهایتا پس از گدشت 10 دقیقه، حتما سرم قرمز اوردینری را با آب ولرم از روی پوستتان بشویید. همچنین، اگر پوستتان حساسیت شدید و مقاوم به سرم نشان داد مصرف آن را قطع کرده و با پزشک خود مشورت نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد سرم تخصصی قرمز اوردینری

  • سرم لایه بردار و پیلینگ فوق العاده قوی
  • روشن کننده و افزایش شفافیت پوست
  • با خاصیت ضد لک فوق‌العاده
  • یکنواخت کننده رنگ پوست
  • کاهش چین و چروک
  • از بین بردن کدری و خستگی پوست
  • بهبود دهنده آکنه
  • فاقد سولفات، SLS، پارابن، هیدروکینون و گلوتن
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات

سرم لایه بردار اوردینری حاوی لاکتیک اسید %10+HA

سرم لاتیک اسید اوردینری، در شمار بهترین محصولات اوردینری است یک لایه بردار ملایم و بازسازی کننده پوست می باشد که تاثیرات فوق العاده ای در رفع تیرگی، لک و جای جوش و کاهش چین و چروک پوستی دارد که باعث روشن و هموار شدن سطح پوست می شود و نرمی و لطافت را به پوست شما می بخشد. شما با انواع پوست و در تمام سنین، می توانید برای لایه برداری ملایم، از سرم لاکتیک اسید اوردینری استفاده کنید. سرم لایه بردار ملایم اوردینری، دارای خواص التیام بخش و تسکین دهندگی بوده که موجب آرامش بخشی به پوست و کاهش التهاب و حساسیت پوستی می شود. پس از لایه برداری پوست با سرم لاکتیک اسید اوردینری، افزایش شفافیت و شادابی پوستتان را به خوبی احساس می کنید. به طور خلاصه، سرم لاکتیک اسید %10، یکی از موثرترین سرم های ضد لک و روشن کننده است که به رفع علائم پیری پوست و بهبود آکنه نیز کمک می کند.

لینک خرید سرم لاتیک اسید اوردینری اورجینال

توجه داشته باشید که PH  این سرم پوستی از برند اوردینری تقریبا 3.8 است که به PKa لاکتیک اسید نزدیک بوده (PKa بیانگر مقدار در دسترس بودن اسید است) و میزان اثرگزاری اسید را به حداکثر می رساند؛ به همین دلیل، گزینه مناسبی برای پوست های حساس نیست. هیالورونیک اسید موجود در سرم اوردینری لاکتیک اسید %10+HA، سبب رطوبت رسانی و هیدراته شدن پوست شده و سد دفاعی پوست را تقویت می کند. فلفل تاسمانی تصفیه شده موجود در فرمولاسیون این سرم پوستی نیز، به کاهش التهابات و حساسیت های پوستی کمک می کند. بهتر است

فرمولاسیون تخصصی سرم لاکتیک اسید اوردینری

  • عصاره فلفل کوهی از منطقه تاسمانی نیوزلند
  • لاکتیک اسید 10%
  • هیالورونیک اسید

طرز استفاده صحیح از سرم لاکتیک اسید ۱۰ درصد اوردینری

سرم لایه بردار اردینری را شب ها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم 2 تا 3 شب در هفته به میزان چند قطره از سرم لایه بردار اوردینری روی پوست تمیز زده و کمی ماساژ دهید تا جذب شود. پس از گذشت چند دقیقه، از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه داشته باشیدکه نباید سرم اوردنیری را دور چشم بزنید. همچنین از مصرف همزمان پپتیدها و محصولات اسیدی با این سرم خودداری کنید. بهتر است در طول دوران مصرف سرم لایه بردار اوردینری، از کرم ضد آفتاب با SPF30 یا بیشتر از 30 استفاده کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد سرم لاکتیک اسید %10+HA

  • لایه بردار ملایم تخصصی برای انواع پوست
  • رطوبت رسانی به سلول های پوستی
  • بازسازی و احیا سلول های آسیب دیده
  • افزایش کلاژن سازی و جوان کننده پوست
  • یکنواخت کننده سطح پوست
  • ضد چروک و رفع کننده چروک و خطوط پوستی

تونر لایه بردار اوردینری حاوی گلیکولیک اسید %7 حجم 240 میل

یکی دیگر از بهترین محصولات اوردینری، تونر گلیکولیک اسید 7% اوردینری، یک لایه بردار و روشن کننده پوست بی نظیر با فرمولاسیون گیاهی و بسیار قدرتمند برای انواع پوست است. فرمولاسیون غنی شده با 7% گلیکولیک اسید در این محصول، با لایه برداری ملایم سبب رفع تیرگی و لکه های پوستی شده و جلوه ای روشن، شاداب و شفاف را روی پوست ایجاد می کند. با استفاده از تونر اوردینری، به مرور ناهمواری های پوستی، صاف و یکدست می شود. تونر گلیکولیک اسید اوردینری، باعث تنظیم PH پوست شده و با کنترل و متعادل کردن میزان ترشح چربی پوست، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. تونر لایه بردار و روشن کننده اوردینری یکی از بهترین تونرهای لایه بردار و روشن کننده با PH تقریبا 3.6 است که باعث بازگشت PH پوست به حالت طبیعی شده و سلول های پوستی را هیدراته و آبرسانی می کند.

ماده موثر گلیکولیک اسید در تونر روشن کننده اوردینری، با لایه برداری ملایم، سبب حذف سلول های مرده پوستی و رطوبت رسانی عمقی به پوست شده و به ترمیم و بازسازی بافت پوست می پردازد. همچنین، علائم پیری پوست مانند چین و چروک سطحی پوست را کاهش می دهد. از دیگر خاصیت های تونر لایه بردار اوردینری، می توان به تقویت سد دفاعی پوست و افزایش انعطاف پذیری بافت پوست اشاره کرد. تونر گلیکولیک اسید هفت درصد اردینری، به خوبی منافذ پوستی را پاکسازی می کند و با از بین بردن چربی اضافی پوست، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. شما می توانید به صورت روزانه، از این تونر فوق العاده در روتین مراقبت از پوستی خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید %7

قبل از خواب، مقدار مناسبی از تونر را به پد پنبه ای آغشته کنید و روی پوست تمیز صورت و گردنتان بزنید.

سرم ضد جوش اوردینری حاوی نیاسینامید %10 و زینک %1

بهترین سرم ضد جوش برای پوست های مستعد آکنه را می خواهید؟ بی شک سرم ضد جوش نیاسینامید %10 اوردینری، یک جادوگر به تمام معنا برای پوستتان است. سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری، غنی شده با نیاسینامید 10 درصد، زینک 1 درصد و مواد معدنی، سبب متعادل کردن میزان چربی پوست شده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. همچنین، منافذ باز پوستی را کوچک می کند و در کاهش التهاب و قرمزی جوش و آکنه، تاثیر بسزایی دارد. این سرم گیاهی فاقد الکل، سیلیکون، گلوتن و عطر بوده که هیچ گونه حساسیت یا التهابی برای پوستتان به وجود نمی آورد.

آقایان و خانم ها با انواع پوست، می توانند برای درمان جوش و آکنه های پوستی، از سرم ضد جوش نیاسینامید %10 اوردینری استفاده کنند؛ بنابراین، اگر از جوش و آکنه و جای جوش رنج می برید، بهتر است همین حالا، سرم ضد جوش اوردینری را در روتین مراقبت از پوستی تان جای دهید. نیاسینامید همان ویتامین B3 است که علاوه بر عملکرد دارویی و غذایی از آن در محصولات مراقبت پوستی نیز استفاده می شود. نیاسینامید خاصیت های بسیاری دارد و تاثیرات فوق العاده آن در درمان انواع آکنه، جای جوش، کاهش چروک و خطوط صورت و کوچک شدن منافذ باز پوستی، اثبات شده است. همچنین، زینک موجود در فرمولاسیون این سرم ضد جوش، خاصیت ضد التهابی داشته و به کاهش قرمزی و التهاب جوش و آکنه ها کمک می کند.  زینک باعث کنترل غدد ترشح کننده چربی که مستقیما در ایجاد جوش نقش دارند نیز، می شود.

فرمولاسیون تخصصی سرم ضد جوش اوردینری حاوی نیاسینامید

  • نیاسین آمید (ویتامین B3)
  • Zinc PCA
  • آکوا (آب)
  • صمغ دانه Tamarindus Indica

طرز استفاده صحیح از سرم ضد جوش اوردینری اصل

برای استفاده از سرم ضد جوش اوردینری اصل، صبح ها و عصر ها چند قطره روی کل صورت پخش کنید و اجازه دهید تا جذب پوست شود. می توانید روی آن از کرم های مرطوب کننده و آبرسان نیز استفاده کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد سرم نیاسینامید %10 اوردینری اصل

  • درمان کننده انواع آکنه و جوش
  • کوچک کننده منافذ باز پوستی
  • کاهش لک و جای جوش
  • مناسب انواع پوست ها
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • فاقد پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن
  • کنترل غدد ترشح کننده چربی

سرم دور چشم اوردینری حاوی کافئین %5 + EGCG

با استفاده از سرم دور چشم کافئین اوردینری، می توانید تیرگی، چین و چروک، پف و خطوط زیر دور چشم را درمان کنید. کافئین با غلظت بالا و ۵ درصد موجود در فرمولاسیون سرم دور چشم اوردینری، با افزایش جریان خون مویرگی، تیرگی و پف پوست دور چشم را کاهش می دهد و  EGCG که از برگ چای سبز استخراج می شود، خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد و سبب تقویت سد حفاظتی پوست اطراف چشم در برابر خورشید می شود.

جالب است بدانید، سرم کافئین اوردینری، رکورد فروش جهانی دارد و تایید شده توسط متخصصین پوست بوده که خانم ها و آقایان با انواع پوست و از سن 16 سال به بالا، برای پیشگیری از چروک و تیرگی دور چشم و جوانسازی و افزایش شادابی پوست اطراف چشم، از سرم کافئین 5 درصد اوردینری استفاده کنید.

فرمولاسیون تخصصی سرم ضد جوش اوردینری حاوی نیاسینامید

  • 5 درصد غلظت کافئین
  • برگ های چای سبز با اپی گالوکاتچین گالالاتیل گلوکوزید (EGCG

طرز استفاده صحیح از سرم کافئین دور چشم اوردینری اصل

روزی دو بار، به پوست اطراف چشم زده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود. بهتر است پس از زدن سرم دور چشم، از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید و یکبار شب ها قبل از خواب و یکبار صبح ها پس از بیدار شدن از خواب، از سرم دور چشم اوردینری استفاده کنید. سرم کافئین، یکی از بهترین محصولات اوردینری به شمار می رود.

از ویژگی های منحصر به فرد سرم دور چشم اوردینری حاوی کافئین %5

  • دارای رکورد فروش جهانی
  • کاهش پف و تیرگی های دور چشم
  • تقویت سد حفاظتی پوست اطراف چشم در برابر خورشید
  • کاهش ظاهر گود اطراف چشم
  • کاهش ظاهر گود اطراف چشم
  • کمک به آبرسانی بافت دور چشم
  • تقویت حفاظت پوست اطراف چشم

سرم اوردینری هیالورونیک اسید

برای آبرسانی عمقی به پوست، به سراغ یکی از بهترین محصولات اوردینری، یعنی سرم هیالورونیک اسید اوردینری را به شما پیشنهاد می کنیم. این سرم پرطرفدار اوردینری، با فرمولاسیون پیشرفته از هیالورونیک اسید با سه اندازه مولکولی (کوچک‌ و‌ متوسط و برزرگ) تشکیل شده تا با نفوذ بیشتر به لایه های زیرین پوست، موجب آبرسانی به سلول های پوستی شود. سرم آبرسان اوردینری، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و اصطلاحا، باعث هیدراته شدن پوست می شود. همچنین، وجود ویتامین B5 در ترکیبات این سرم نیز به افزایش جذب بیشتر هیالورونیک اسید در پوست کمک می کند و پوستی نرم، شاداب و شفاف را به شما هدیه می دهد.

سرم آبرسان هیالورونیک اوردینری، بافت سبک و فاقد چرب دارد که به سرعت جذب پوست شده و باعث ایجاد جوش و آکنه نمی شود و به ترمیم و بازسازی بافت پوست کمک می کند. انواع پوست، به خصوص پوست های خشک، کم آب و دهیدراته، می توانند از سرم معجزه گر اوردینری اصل برای آبرسانی عمقی به پوستشان استفاده کنند.

فرمولاسیون تخصصی سرم آبرسان اوردینری اصل حاوی هیالورونیک اسید

  • هیالورونیک اسید 2%
  •  ویتامین B5

طرز استفاده صحیح از سرم هیالورونیک اسید اوردینری اصل

از سرم آبرسان هیالورونیک اسید روزی دو بار صبح و شب بعد از شستن پوست و استفاده از تونر و قبل از کرم ها، چند قطره از سرم را روی پوست صورت نم دار و مرطوب ماساژ دهید و صبر کنید تا جذب شود. سپس می توانید از سایر کرم ها استفاده نمایید.استفاده از مرطوب کننده بعد از این سرم ضروری است.

 از ویژگی های منحصر به فرد سرم هیالورونیک اسید اوردینری اصل

  • آبرسانی و رطوبت رسانی بسیار قوی و عمقی به پوست
  • غنی شده با هیالورونیک اسید 2% و ویتامین B5
  • با جذب سریع
  • افزایش لطافت و شادابی پوست
  • ترمیم و بازسازی سلول های پوستی
  • فاقد چربی و بدون ایجاد جوش
  • مناسب برای انواع پوست

سرم ضد چروک اوردینری حاوی رتینول 0.5%

سرم رتینول اوردینری، بی شک یکی از بهترین محصولات اوردینری به شمار می رود. سرم رتینول 0.5% اوردینری، یک محصول فوق العاده برای به تعویق انداختن پیری پوست است. فرمولاسیون سرم ضد چروک اوردینری، حاوی رتینول یا همان ویتامین A است که علاوه بر احیا و بهبود ساختار پوست، سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و از بروز چین و چروک پوستی پیشگیری می کند.

همچنین، تاثیر معجزه آسایی در کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوستی دارد. رتینول، منبع قدرتمندی از ویتامین A به شمار می آید که به درمان آکنه، لک، چین و چروک، زگیل و حتی پسوریازیس کمک می کند. اگر به دنبال جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک های پوستی خود هستید، پیشنهاد می کنیم از معجزه سرم رتینول ضد چروک اوردینری اصل غافل نشوید.

فرمولاسیون تخصصی سرم ضد چروک اوردینری اصل حاوی رتینول

  •  ماندلیک اسید
  • هیالورونیک اسید
  • رتینول 0.5%

طرز استفاده صحیح از سرم اوردینری رتینول اصل

برای استفاده از این سرم، کافی است شب ها قبل از خواب، روی پوست تمیز، مقداری از سرم رتینول را به پوست خود آغشته کنید و بعد اجازه دهید جذب شود. با توجه به فرمولاسیون سبک این سرم، بهتر است که سرم صورت اوردینری رتینول 0/5% را، قبل از استفاده محصولاتی مانند کرم ها به صورت خود بزنید.

از ویژگی های منحصر به فرد سرم رتینول اوردینری اصل

  • به تعویق انداختن پیری پوست
  • مناسب برای انواع مختلف پوست
  • بدون محصولات مضر سیلیکون، الکل، پارابن، گلوتن و…
  • با فرمولاسیون سبک و ملایم
  • از بین برنده خطوط ریز و لک های پوست
  • ایجاد رطوبت مناسب برای پوست

طرز استفاده از سرم اوردینری

هر کدام از سرم های تخصصی اوردینری، طرز استفاده خاصی دارند و نباید با یک روتین یکسان، از آنها استفاده کرد. بعضی از سرم های اوردینری، جذب پوست می شوندو بعضی از آنها مانند سرم پیلینگ، باید نهایتا پس از 10 دقیقه از روی پوست شسته شوند؛ بنابراین، حتما برای استفاده از سرم های اوردینری، طرز مصرف آن را بخوانید و حتما قبل از زدن سرم اوردینری روی پوست صورت، روی پوست دست، تست حساسیت انجام دهید.

چگونه سرم اوردینری اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

یکی از راه های تشخیص سرم اوردینری اصل و فیک، وجود نوار خاکستری در دورتا دور بسته‌بندی و بطری سرم‌ها هست. در صورتی که توانستید این نوار نازک را مشاهده کنید، یعنی محصول شما اصل است. توجه داشته باشید که این نوار خاکستری کاملا باکیفیت و منعکس‌کننده ملایم نور است. اما در محصول تقلبی و فیک، رنگ نوار ضخیم، تیره و مات است.

از دیگر روش های راه‌های تشخیص سرم اوردینری اصل و تقلبی عبارتند از:

  • کیفیت بسته‌بندی
  • فونت نوشتاری
  • بچ کد معتبر محصولات اوردینری

کاربرد انواع سرم های اوردینری چیست؟

سرم های اوردینری، به صورت تخصصی به درمان انواع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه، تیرگی و لک پوستی و… می پردازند. هر کدام از سرم های اوردینری، حاوی یک ماده موثره اصلی هستند که به صورت تخصصی، یک مشکل پوستی را درمان می کند. شما می توانید از انواع سرم های اوردینری برای مراقبت از پوست در روتین پوستی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده از سرم های اوردینری، به خوبی با کاربرد هر سرم پوستی آشنا شوید تا در نهایت بتوانید بهترین سرم اوردینری مناسب با پوستتان را انتخاب و تهیه کنید.

سخن آخر

اوردینری، یکی از کمپانی های تولید کننده محصولات مراقبت از پوستی در کشور کانادا است که به سرم های درمانی پوستی خود معروف است. در این مقاله از مجله اینترنتی سین دخت، تلاش کرده ایم تا بهترین محصولات اوردینری را به شما معرفی کنیم و تازیخچه برند معتبر اوردینری را بررسی کنیم. امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، به خوبی با محصولات اوردینری آشنا شوید و بتوانید سرم مراقبت پوست اوردینری مناسب با مشکل پوستی تان را انتخاب و تهیه کنید.

آیا شما تا به حال از محصولات اوردینری استفاده کرده اید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

تفاوت سرم های اوردینری در چیست؟

تفاوت سرم های اوردینری، در فرمولاسیون و کاربرد آنها در درمان مشکلات پوستی است.

چطوری سرم اوردینری اصل بخریم؟

برای خرید محصولات اوردینری اورجینال، می توانید به وبسایت معتبر آرایشی و بهداشتی سین دخت مراجعه کنید.

عوارض سرم اوردینری چیه؟

محصولات اوردینری، کاملا استاندارد و تایید شده توسط متخصصین پوست هستند و هیچ گونه عوارضی را برای پوست ایجاد نمی کنند.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا