2 55
مقالات

بهترین کرم ترمیم کننده ایرانی و خارجی | برای زخم و جای بخیه!

لیست کامل بهترین کرم ترمیم کننده ایرانی و خارجی برای جای سوختگی، زخم و بخیه

آیا بهترین کرم های ترمیم کننده را می شناسید؟ کرم های ترمیم کننده چه خاصیتی دارند؟

همه ما تا به حال روی صورتمان جوش زده ایم و از باقی ماندن جای آن روی صورت احساس نگرانی داشته ایم. باقی ماندن جای زخم بر اثر سوختگی، لیزر یا جای بخیه همیشه بسیار آزاردهنده است.

بهتر است بدانید که اثرات این نوع موارد با استفاده از کرم های ترمیم کننده به خوبی درمان می شوند و اصلا جای نگرانی نیست. هر کرم ترمیم کننده برای درمان یک مشکلی تولید شده است که با شناخت کامل آن به راحتی می توانید محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه با مجله سین دخت همراه شوید تا به بررسی بهترین کرم ترمیم کننده ایرانی و خارجی برای زخم و جای بخیه بپردازیم.

کرم ترمیم کننده پوست برای چی خوبه؟

احتمالا تا به حال این موضوع برایتان پیش آمده که متوجه جای جوش و زخم روی صورتتان شده باشید و یا جای سوختگی ناشی از تابش اشعه آفتاب روی صورتتان باقی مانده باشد. این اتفاقات بسیار ناخوشایند و ناراحت کننده هستند، اما نگران نباشید به کمک کرم های ترمیم کننده پوست به خوبی می توانید این اثرات را از بین ببرید.

این کرم ها با داشتن مواد ضد قارچ و ضد التهابی، به خوبی سبب بازسازی و شفاف سازی پوست می شوند و به دلیل جلوگیری از ورود آلودگی و میکروب به داخل زخم، موجب تسریع ترمیم زخم خواهند شد.

کرم های ترمیم کننده پوست، اثرات مرطوب کنندگی، ضد التهابی و محافظتی بالایی دارند. به همین دلیل مهم ترین کار این کرم ها افزایش سرعت بازسازی پوست و ترمیم آن است. این کرم ها با تحریک کلاژن سازی پوست، سبب بهبود سرعت ترمیم جای زخم می شود و تقریبا بیشتر آثار جای زخم را از بین می برد.

 

مزیت استفاده از بهترین کرم ترمیم کننده چیست؟

  • ضد عفونی کردن و تمیز نگه داشتن محل زخم یا جوش
  • ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده
  • برطرف کردن قرمزی و لکه های قهوه ای ناشی از زخم
  • رفع سوزش و خارش زخم ها و لکه های پوستی
  • تحریک ساخت کلاژن و الاستین در پوست برای درمان جای زخم و لک
  • کمک به رفع کک و مک
  • تنظیم چربی و رطوبت پوست آسیب دیده
  • رفع قارچ های سطح پوست و جلوگیری از تکثیر آنها
  • رفع آثار آفتاب سوختگی

انواع کرم ترمیم کننده کدام است؟

  1. کرم های ملایم: رفع لک های ناشی از جای آفتاب و جوش
  2. کرم های متوسط: رفع جای جوش های عمیق، اسکار، سوختگی های خفیف و زخم های کوچک
  3. .کرم های قوی: رفع زخم های عمیق مثل زخم های ناشی از جراحی

 

بهترین کرم ترمیم کننده پوست

امروزه کرم های ترمیم کننده ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند و شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه به بررسی برخی از بهترین کرم های ترمیم کننده پوست می پردازیم:

کرم ترمیم کننده پوست بعد از لیزر و آفتاب سوختگی

کرم رفع قرمزی و التهاب نئودرم محصولی فوق العاده برای کاهش التهابات آفتاب سوختگی یا درمان های پس از لیزر پوست می باشد. این کرم ترمیم کننده پوست حاوی روغن های گیاهی، غنی شده با کالاندولا، گلیسیرین و نئوترازن و اسید های چرب ضروری است و از ایجاد ترک و پوسته در ناحیه التهاب، جلوگیری می کند.

کرم ترمیم کننده نئودرم به بازسازی پوست کمک می کند و بدون پارابن و اسانس است. همچنین التهابات پس از اپیلاسیون و سوختگی پای کودک بر اثر ادرار را از بین می برد.

گاهی اوقات ممکن است پوست شما به یک محصول آرایشی حساسیت نشان دهد، به کمک کرم ترمیم کننده نئودرم می توانید به راحتی قرمزی و التهاب پوست صورت را کاهش دهید.

بهترین کرم ترمیم کننده سوختگی

کرم ترمیم کننده و ضد التهاب ویتالیر محصولی فوق العاده برای بهبود سوختگی و زخم است و به دلیل داشتن ویتامین C خاصیت ضد ترک، ضد چروک و ترمیم کنندگی دارد. این کرم ترمیم کننده برای بزرگسالان، کودکان و نوزادان مناسب است و حتی پس از لیزر پوست، خالکوبی، پیلینگ و عمل های درموتولوژیک انتخاب فوق العاده ای می باشد. کرم ترمیم کننده ویتالیر حاوی گلیسیرین، موم زنبور عسل و آلوئه وراست و خاصیت ضد ترک و ضد چروکی دارد.

خرید کرم ترمیم کننده ویتالیر

بهترین کرم ترمیم کننده زخم

کرم ترمیم کننده پوست لافارر، محصولی فوق العاده برای بهبود زخم و خراش های پوستی است و حتی به بهبود جای اسکار و زخم نیز کمک می کند.

کرم ترمیم کننده لافارر می تواند یک مسکن عالی برای تحریکات پوستی باشد و به دلیل خاصیت آنتی باکتریایی خود، باعث بهبود قرمزی و التهاب پوست شود. از این کرم ترمیم کننده می توان برای درمان سوختگی پای نوزاد، بعد از لیزر درمانی، پلینگ پوست، میکرونیدلینگ، عمل های درماتولوژیک، التهاب های ناشی از آفتاب سوختگی، اپیلاسیون و حتی درمان جای زخم، بخیه و سوختگی استفاده کرد.

خرید کرم ترمیم کننده لافارر

بهترین کرم ترمیم کننده جای بخیه

کرم ترمیم کننده بایودرما یک محصولی فوق العاده برای پوست های آسیب دیده است و قابل استفاده روی بخیه بدون ترشح می باشد. این کرم ترمیم کننده با لایه برداری ملایم پوست، خارش و قرمزی پوست را کاهش می دهد و تسکین دهنده پوست است. کرم ترمیم کننده بایودرما برای انواع پوست مناسب است و کشور مبدا برند آن فرانسه می باشد. کرم فرانسوی ترمیم کننده بایودرما موجب ترمیم و رطوبت رسانی به پوست می شود و خشکی و التهاب پوست را کاهش می دهد.

خرید کرم ترمیم کننده بایودرما

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت

کرم ترمیم کننده پوست سینره، محصولی فوق العاده برای التیام و ترمیم زخم پوست است و محرک ایجاد کلاژن و همچنین ساخت الاستین در پوست می باشد. این کرم ترمیم کننده حاوی ضد آفتاب است و بدون تست حیوانی است. به کمک کرم ترمیم کننده سینره می توانید قرمزی و سوزش ناشی از سوختگی های سطحی را برطرف کنید؛ زیرا حاوی مواد آنتی باکتریال است.

خرید کرم ترمیم کننده سینره

سخن آخر

همان طور که گفته شد کرم های ترمیم کننده، یکی از محصولات پرطرفدار برای مراقبت از پوست و ترمیم سلول های پوستی آسیب دیده هستند. وظیفه اصلی کرم های ترمیم کننده، کلاژن سازی و تحریک سلول پوستی برای ترمیم بافت های آسیب دیده هستند.

امروزه کرم های ترمیم کننده زیادی در بازار وجود دارد. اکثر کرم های ترمیم کننده، کاربردی یکسان دارند اما معمولا هر یک از آنها برای یک مشکل تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی بهترین کرم های ترمیم کننده با کاربردهای مختلف بپردازیم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، به خوبی بتوانید کرم ترمیم کننده مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

شما کدام کرم ترمیم کننده را پیشنهاد می کنید؟ 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا