2 55
مقالات

بهترین شامپوها برای موهای چرب را می شناسید؟ معرفی شامپوهای تخصصی!

اگر مو و پوست کف سر چرب دارید، به شامپوهایی که در این مقاله معرفی کرده ایم نیاز دارید.

اگر موهای چرب دارید، احتمالا تا به حال با این صحنه مواجه شده اید که حتی یک روز پس از شستن موها، احساس کنید که موهایتان چرب شده یا تارهای موهایتان به یکدیگر چسبیده یا گره خورده می شود. این وضعیت کلافه کننده است و بسیاری از افراد با پوست کف سر چرب، به مشکل چرب شدن موها دچار هستند. چرب شدن زود موها، دلایل مختلفی دارد. یکی از مهمترین نکاتی که برای موهای چرب باید رعایت کنید، شستن موها با یک شامپو مناسب است.

در صورتی که شامپو موهای شما، قدرت پاک کنندگی مورد نیاز برای چربی موها و پوست کف سرتان را نداشته باشد، ممکن است چربی موها کاملا پاک نشده و در نتیجه، موهایتان چرب تر شود. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا بهترین شامپوهای ایرانی و خارجی مناسب برای موهای چرب را به شما معرفی کنیم.

دلیل چرب شدن موها چیست؟

دلایل مختلفی برای موهای چرب وجود دارد، از جمله ژنتیک، هورمون ها، استفاده بیش از حد از محصولات مو، شستشوی بیش از حد یا کم شستن موها و رژیم غذایی ناسالم. پوست سر سبوم تولید می کند که یک روغن طبیعی است که به سالم ماندن مو کمک می کند، اما تولید بیش از حد سبوم می تواند منجر به چرب شدن موها شود. در برخی موارد، موهای چرب ممکن است نشانه یک بیماری زمینه ای مانند کم کاری تیروئید یا پسوریازیس پوست سر باشد.

معرفی بهترین شامپوهای ایرانی و خارجی برای موهای چرب

امروزه، شامپوهای متنوعی برای انواع مو تولید و به در بازار عرضه می شوند. اگر موهای چرب دارید، باید به سراغ شامپوهای تخصصی برای موهای چرب بروید تا به خوبی چربی موها و پوست کف سرتان را پاک کند. در ادامه، لیستی از بهترین شامپوهای ایرانی و خارجی مناسب مو چرب را به شما معرفی می کنیم.

شامپو مو چرب دیپ سنس مناسب پوست سر چرب و خارش دار

شامپو مو چرب دیپ سنس، یک شامپو روزانه فوق العاده برای پوست سر چرب و خارش دار است. توجه داشته باشید که موهای چرب به شامپوی خاص خود نیاز دارند تا با کنترل چربی کف سر از ریزش مو و چربی بیش از حد مو جلوگیری شود. این شامپو فوق العاده با قدرت پاک کنندگی ملایم از چرب شدن سریع موها پیشگیری می کند. فرمولاسیون غنی شده با ویتامین، روغن آملا و عصاره هامالیس در این شامپو، سبب نرم و درخشان شدن موها شده و موجب کنترل چربی پوست کف سر می شود.

شامپو مو مردانه شون مدل هنگ اور

شامپو مو مردانه شون مدل هنگ اور، بهترین شامپو برای مو و پوست کف سر چرب است. فرمولاسیون غنی شده روغن درخت چای، پروتئین سویا، کافئین و روغن شاهدانه در این شامپو، سبب ترمیم و تقویت تار موهای آسیب دیده شده و رطوبت طبیعی موها را حفظ می کند. قدرت پاک کنندگی بالای شامپو مردانه شون، به گونه ایست که پس از شستشو، موهایی تمیز، نرم و خوش حالت را به ارمغان می آورد. شما می توانید برای شستشو روزانه موهایتان از این شامپو بی نظیر استفاده کنید.

لینک خرید شامپو شون با بهترین قیمت

شامپو سریتا تقویت کننده و ضد ریزش مناسب موهای چرب

شامپو سریتا تقویت کننده و ضد ریزش مناسب موهای چرب 200 میل، سبب تقویت پیاز و ریشه موها شده و در نتیجه سبب جلوگیری از ریزش مو در اثر ترشح زیاد چربی کف سر در موهای چرب می شود. اگر موهای چرب و مستعد ریزش دارید، شامپو سریتا بهترین انتخاب برای شماست.

لینک خرید شامپو سریتا با تخفیف فوق العاده

فرمولاسیون غنی شده با اسیدهای آمینه، جوانه گندم، بیزابولول (عصاره بابونه)، موجب تنظیم و کنترل چربی و سبوم پوست کف سر شده و احساس شادابی و خنکی را در پوست کف سر ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های شامپو تقویت کننده سریتا می توان به افزایش درخشندگی و حالت پذیری موها اشاره کرد.

شامپو حجم دهنده و انرژی بخش 7 مورینگا مناسب موهای چرب

شامپو حجم دهنده مورینگا، بدون شک یکی از بهترین شامپوها برای افراد با موهای چرب است. این شامپو فوق العاده، ترکیبی فوق العاده از روغن های گیاهی مورینگا، هسته انگور، آرگان، دانه آفتاب گردان و ویتامین A و E است که رطوبت پوست کف سر را حفظ کرده و گردش مویرگی در پوست کف سر را بیشتر می کند. همچنین، موجب افزایش حجم موها شده و از ریزش موها جلوگیری می کند.

لینک خرید شامپو مورینگا با قیمت مناسب

شامپو حجم دهنده و انرژی بخش 7 مورینگا، با پاکسازی منافذ پوست کف سر، از چرب شدن زود به هنگام موها جلوگیری می کند و موهایی خوش حالت، تمیز و درخشان را به ارمغان می آورد.

شامپو سوپر بالانس الارو مناسب موهای چرب

شامپو الارو مدل سوپر بالانس، یک شامپو فوق العاده برای موهای چرب به شمار می آید که با فرمولاسیون غنی شده با حاوی عصاره گیاه گزنه، پوسته درخت بید و اسید سالیسیلیک، سبب تنظیم ترشح غدد چربی پوست کف سر شده و با متعادل کردن چربی موها، از چرب شدن زود هنگام مو جلوگیری می کند.

لینک خرید شامپو الارو با تخفیف شگفت انگیز

همچنین، قدرت پاک کنندگی بالا شامپو الارو به گونه ایست که تمامی چربی اضافی و آلودگی موها را پاک کرده و موهایی تمیز، خوش حالت و سالم را به شما هدیه می دهد. شما می توانید برای شستشو روزانه موهایتان از شامپو الارو استفاده کنید.

سخن آخر

مو و پوست کف سر چرب، موجب چرب شدن زود به هنگام موها شده و حتی اگر موهایتان را به تازگی شسته باشید، ممکن است روز بعد، احساس کنید که موهایتان چرب شده است. در این مقاله، بهترین شامپوها برای موهای چرب را به شما معرفی کرده ایم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید شامپو مناسبی را برای شستشو روزانه موهایتان انتخاب کنید.

شما موهای چرب دارید؟ از چه شامپویی برای شستشو موهایتان استفاده می کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا شامپو خشک برای موهای چرب خوبه؟
شامپو خشک، چربی موها را تا حد زیادی کاهش می دهد و اگر زمان کافی برای شستن موهایتان ندارید، گزینه مناسبی است.

موهای چرب را چند بار در هفته بشوریم؟

اگر مو و پوست کف سر چرب دارید، پیشنهاد می کنیم یک روز در میان موهای خود را با شامپو مناسب موهای چرب بشویید.

چه عواملی باعث چرب شدن موها می شود؟

در صورتی که از شامپو مناسب برای موهای چرب استفاده نکنید، می تواند باعث چرب شدن بیشتر موها و در نتیجه ریزش مو در اثر چربی زیاد پوست کف سر شود

 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا