2 55
آموزش

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم

مراقبت درست از پوست اهمیت به سزایی دارد، به خصوص پوست ناحیه‌ی دور چشم که حساس‌تر از باقی نواحی پوست است. در نتیجه از این ناحیه باید مراقبت ویژه‌ای کرد. باید توجه داشته باشیم که زیبایی ناحیه‌ی دور چشم بر روی زیبایی چشم‌ها اثر خواهد گذاشت؛ تیرگی‌ها، پف زیر چشم و چین و چروک‌های این ناحیه باعث درخشش کمترچشم‌های شما می‌شود، در نتیجه با توجه و رسیدگی مداوم پوست خود را جوان‌تر و شاداب‌تر کنید.

 استفاده از محصولات دور چشم از حدود سن 20 توصیه می‌شود تا از چین و چروک‌های احتمالی پیشگیری کند.

کرم دور چشم چیست؟

دور چشم به علت کمبود غدد چربی و نازکی از سایر نقاط صورت حساس‌تر است.این محصول برای بهبود آسیب‌های محیطی، خشکی، چین و چروک، تیرگی و پف کردن چشم‌ها مورد استفاده است. کرم‌های دور چشم حاوی ترکیبات آبرسان، مغذی و ضد پیری است. هدف استفاده از کرم دور چشم بهبود ظاهر دور چشم است.

کرم‌های دور چشم به شمدل تولید می‌شود.

ویژگی‌های کرم‌ دور چشم مناسب شب 

با توجه به اینکه در طول شب پوست در حال ترمیم و بازسازی خود است، این کرم‌ها در این بازسازی کمک ویژه‌ای خواهند کرد. اصولا کرم‌های دور چشم مخصوص شب سنگین تر هستند، زیرا زمان بیشتری برای جذب در پوست دارند. این کرم‌ها حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده هستند.بعضی از این کرم‌ها علاوه بر کاهش تیرگی، قابلیت کاهش خطوط و چین و چروک‌ها را دارند. همچنین کرم‌های جلوگیری از پف کردگی مناسب استفاده در شب هستند زیرا حاوی مواد تسکین دهنده  و ضد التهابی هستند و نتایج آن را در صبح مشاهده خواهید کرد.

ویژگی‌های کرم دور چشم مناسب روز

کرم‌های روزانه  به علت سبکی نسبت به کرم‌های شبانه، مناسب استفاده در طول روز هستند. این کرم‌ها در برابر آفتاب از ناحیه‌ی زیر چشم شما محافظت کرده و با توجه  به داشتن آنتی‌اکسیدان‌ها از آلودگی‌ها محافظت می‌کند. این کرم‌ها باعث شادابی و جوان سازی پوست شما شده و در طول روز به شما حس بهتری خواهد داد. کرم‌های دور چشم مناسب روز برای زیرسازی آرایش انتخاب درستی است. زیرا با قابلیت مرطوب سازی زیر چشم، باعث بهتر نشستن کانسیلر شده و آرایش شما را زیباتر می‌کند.

 

 کرم دور چشم متکس پریم

کرم دور چشم پریم برای کاهش تیرگی، چین و چروک و پف زیر چشم شما مناسب است. این کرم حاوی ویتامین‌های A و E هست که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از آسیب‌ها و آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند. این کرم با بافت سبک و ابریشمی که دارد باعث می‌شود حس شادابی و تازگی برای شما تداعی شود. کرم دور چشم متکس پریم با خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی باعث استحکام و تقویت پوست دور چشم شما می‌شود. اگر به زیبایی پوست دور چشم‌هایتان اهمیت می‌دهید، جای کرم دور چشم متکس پریم در روتین شما خالی است.این کرم با خاصیت افزایش گردش خون مویرگی در پوست دور چشم، تیرگی‌های شما را از بین برده و برق زیبایی را به چشم‌های شما هدیه می‌کند. استفاده از شی باتر در این کرم خاصیت جوانسازی پوست شما را افزایش می‌دهد. کرم دور چشم متکس پریم مناسب استفاده‌ی در صبح و شب است. همچنین باید توجه داشته باشیم که برای داشتن پوستی شاداب و شفاف نیازمند مراقبت پوستی مداوم هستیم.

کرم دور چشم لافارر

این کرم به گونه‌ای طراحی شده که باعث کاهش پف زیر چشم، تیرگی و خطوط ریز زیر چشم  می‌شود و با وجود ویتامین c و آنتی اکسیدان‎‌ها درخشش را به چشمان شما بازمی‌گرداند. کرم دور چشم لافارر، دور چشم را عمیقا آبرسانی کرده و مواد مغذی را به پوست شما می‌رساند. این کرم مناسب برای انواع پوست است. مواد تشکیل دهنده‌ی این کرم از عصاره‌های گیاهی بوده و فاقد مواد پارابن و حساسیت‌زا است. این کرم تسکین دهنده پوست شماست و آثار خستگی را در شما از بین می‌برد. این کرم به علت بافت سبکی که دارد می‌تواند در طول روز و شب مورد استفاده‌ی شما باشد.

سرم کافئین ویتالیر

این سرم برای کاهش پف و تیرگی زیر چشم شما طراحی شده است. سرم کافئین ویتالیر حاوی کافئین بوده و باعث بهبود گردش خون و کاهش تورم در زیر چشم شما می‌شود. برای داشتن یک روتین پوستی کامل نیاز به سرم کافئین ویتالیر دارید تا التهاب و تیرگی چشم‌های شما را از بین ببرد و احساس جوانی را به پوست شما بازگرداند. استفاده منظم از این سرم باعث شده چین و چروک‌های شما از بین برود و پوستی شاداب و سرحال داشته باشید.

استفاده از محصولات دور چشم نقش مهمی در بهبود و زیبایی پوست دور چشم شما دارد. مراقبت منظم و مداوم به کاهش تیرگی و چین و چروک‌ها و پف زیر چشم کمک کرده و باعث جوان‌سازی پوست شما می‌شود.

نام محصول کارایی‌ها ترکیبات شاخص حجم(میلی لیتر) نظر مصرف کنندگان
کرم دور چشم متکس پریم کاهش چین و چروک

رفع تیرگی و پف دور چشم

آبرسانی و مرطوب‌کننده

حاوی کلاژن و هیالورونیک اسید

کاپریک‌تری گلیسرید، سیلیکون، هیدروکسی سوکسینیمید، کریزین، پالمیتوئیل الیگوپپتید 15 میل عالیه
کرم دور چشم لافارر ضد تیرگی

آبرسان

ضد چروک

کاهش تیرگی

تقویت کننده 

بافت سبک

جوان کننده

رایسین، پپتیدهای مؤثر، اورنیتین، فسفولیپیدها، کافئین و عصاره های گیاهی گل یاسمین، زالزالک و آرنیکا 15 میل عالیه
سرم کافئین ویتالیر افزایش تولید کلاژن

شفاف و شاداب کننده

افزایش گردش خون در ناحیه زیر چشم

درمان پف زیر چشم

محوسازی دایره‌های تیره زیر چشم

حاوی ویتامین C

کافئین، اسید هیالورونیک و ویتامین C پایدار 30 میل عالیه
امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای آرایش جذاب، چه ابزارهای آرایشی لازم دارید؟
برای افزایش زیبایی شما، چک لیست قدرتمندی آماده کرده ایم.
در آرایش‌تان استفاده کنید تا جذابیت شما چند برابر شود.