2 55
معرفی محصول

بررسی بهترین محصولات کلینیک آمریکا: چی بخرم؟

نقد و بررسی و معرفی 6 تا از بهترین محصولات کلینیک

محصولات کلینیک را قصد داریم در این مقاله بررسی کنم و تجربه خودم از برخی از  محصولات پرفروش برندی خاص و تخصصی کلینیک را با شما به اشتراک بگذارم! برند کلینیک Clinique از زیرمجموعه های برند استی لادر Estee Lauder آمریکاست. برند کلینیک به عنوان نخستین برند لوازم آرایشی مورد تأیید متخصصان پوست جهان به بازار عرضه شد. برند کلینیک از برندهای برتر جهانی است که محصولات پوستی، آرایشی و عطرها را عرضه می کند. برند کلینیک در کشورهای مختلف بسیار پرطرفدار و محبوب است و در بسیاری از کشورها نمایندگی فروش دارد. مشاوران پوست کلینیک نیز بعد از بررسی کامل پوست شما بهترین و مناسب ترین محصولات را به شما پیشنهاد می کنند.
برای شروع بررسی محصولات کلینک، محصولات مراقبت از پوست 3 مرحله ای کلینیک را خریداری کردم. زمانی که این محصولات کلینیک را سفارش دادم فکر می کردم مسافرتی هستند، اما نه! مقدار محصولات برای 2 ماه استفاده کافی بود. فمر می کنم در انتخاب این کیت، تصمیم درستی گرفتم. من این کیت را به کسانی توصیه می کنم که می خواهند برای اولین بار محصولات کلینیک را امتحان کنند. با گذشت زمان مجبور شدم محصولات دیگری نیز از برند کلینیک را هم امتحان کنم. این مقاله نتیجه استفاده من از چند محصولی است که از برند کلینیک خریداری کردم.

محصولات کلینیک ساخت کدام کشور است؟

در پاسخ به سؤال «محصولات کلینیک ساخت کدام کشور است؟» باید بگوییم محصولات کلینیک ساخت آمریکاست. شرکت کلینیک در نیویورک سیتی شروع به کار کرد. در سال 1968، یک فیشیال کار باهوش از متخصص پوست پرسید: «آیا می توان پوستی عالی ایجاد کرد؟» و برند کلینیک متولد شد! مأموریت برند کلینیک ارائه مؤثرترین و ایمن ترین ترکیب ها برای روتین ساده پوستی بوده و هست که نتایجی قابل توجه دارد تا بدون پارابن، عطر و فتالات بتوانید پوستی شاداب داشته باشید!
در میان انواع ضد آفتاب برند کلینیک، ضد آفتاب فلوئیدی و بی رنگ کلینیک بسیار محبوب است. بافت این ضد آفتاب سبک و فلوئیدی است، به همین خاطر احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند. ترکیبات مؤثر در ضد آفتاب کلینیک ضمن محافظت پوست در برابر آفتاب موجب جلوگیری از پیری پوست می شود و از پوست در مقابل آسیب های محیطی محافظت می کند. بافت سبک ضد آفتاب فلوئیدی به شما اجازه می دهد از ضد آفتاب کلینیک برای دور چشم نیز استفاده نمایید. همچنین، برای استفاده کودکان بالای 6 سال نیز مناسب است.
طرز استفاده از ضد آفتاب فلوئیدی کلینیک
  • ضد آفتاب را به خوبی تکان دهید.
  • 15 دقیقه پیش از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید از ضد آفتاب کلینیک روی پوست خود بزنید.
  • هردو ساعت یک بار، پس از تعریق یا شنا کردن، تمدید نمایید.

پوستی به نرمی ابریشم با مرطوب کننده کلینیک

یکی از محبوب ترین محصولات کلنیک، کرم مرطوب کننده کلینیک است که برای انواع پوست چرب، خشک و معمولی طراحی شده اند. بافت کرم مرطوب کننده کلینیک بسیار سبک است و به راحتی جذب پوست می شود. ترکیبات ضد پیری و تقویت کننده پوست در کرم مرطوب کننده کلینیک از مزیت های این کرم معجزه گر است که می تواند چروک های ریز و سطحی را از بین ببرد و از ایجاد چروک به میزان زیادی جلوگیری کند. مرطوب کننده درماتیکالی دیفرنت کلینیک موجب حس طراوت، جوانی و شادابی در شما می شود. این کرم رد سفیدی روی پوست به جا نمی گذارد و برای استفاده آقایان هم مناسب است.

نظر کاربران درباره مرطوب کننده کلینیک

برخی به علت بافت سبک این کرم از طرفداران کرم مرطوب کننده کلینیک هستند و بیان می کنند بعد از مصرف کرم احساس سنگینی روی پوست خود ندارند.
عده ای از مصرف کنندگان کرم مرطوب کننده کلینیک گفتند برای زیرساز آرایش از مرطوب کننده کلینیک استفاده می کنند.
برخی اشاره کردند کرم مرطوب کننده کلینیک روی پوست حس چسبندگی و سنگینی ایجاد نمی کند.
افرادی هم روی کیفیت محصولات کلینیک تأکید کردند و علت انتخابشان تخصصی و اثربخش بودن محصولات کلینیک بوده است.

درصد رضایت مصرف کنندگان

کرم مرطوب کننده کلینیک امتیاز 4.8 از 5 گرفته است. این امتیاز نشان می دهد 97 درصد مصرف کنندگان از این محصول کلینیک راضی هستند.

پاک کننده های صورت کلینیک

اسکراب روزانه کلینیک (Day Scrub Cream Rine-Off Formula)

این محصول کلینیک می تواند پوست را لایه برداری و شفاف کند و یک پاک کننده سازگار با پوست است.

صابون کلینیک Facial Soap

این محصول کلینیک می تواند پوست را لایه برداری و شفاف کند و یک پاک کننده سازگار با پوست است.

صابون کلینیک Facial Soap

این محصول حرفه ای ضمن پاک کردن پوست اجازه نمی دهد رطوبت پوست از بین برود و احساس خشکی روی پوست داشته باشید.

پاک کننده پوست چرب کلینیک Acne Soloutions Cleansing Foam

اگر پوستتان چرب و جوشدار است، این پاک کننده را از دست ندهید. این شوینده کلینیک به طور تخصصی برای پوست جوش دار و چرب طراحی شده است.

پاک کننده آرایش چشم و صورت کلینیک

پاک کننده آرایش چشم برای انواع پوست

Take The Day Off™ Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips

این محصول با بافتی شبیه به آب به راحتی آرایشتان را پاک می کند و با آبرسانی پوست سبب حفظ رطوبت پوست می شود.

میسلار واتر کلینیک

 Clinique – 2-In-1 Cleasing Micellar Gel + Light Makeup Remover

این میسلار واتر بافتی ژلی و سبک دارد و می تواند پاک کردن آرایش و آلودگی را برایتان بسیار آسان کند. نیازی به آبکشی ندارد و بدون روغن است.
پاک کننده آرایش چشم کلینیک چشم ها بسیار حساس هستند. کلینیک به طور جداگانه و تخصصی برای چشم ها یک پاک کننده تخصصی تولید کرده است. پاک کننده آرایش چشم کلینیک از بهترین محصولات کلینیک برای پاک کردن آرایش چشم بدون ایجاد حساسیت است.

لایه بردار پوست کلینیک

کلینیک 3 لایه بردار مختلف برای پوست دارد که در ادامه معرفی می کنیم.

لایه بردار پوست جوش دار و چرب

Acne Solutions™ Clarifying Lotion

این لوسیون یک لوسیون پرطرفدار و از بهترین محصولات کلینیک برای پوست جوش دار است و می تواند پوست را به طور ملایم لایه برداری کند و چربی پوست را متعادل کند تا دوباره جوس نزنید.

لوسیون روشن کننده پوست کلینیک

Clarifying Lotion

این محصول هم از بهترین محصولات کلینیک با خاصیت شفاف و روشن کنندگی پوست است و می تواند با لایه برداری پوست سبب شفاف شدن پوستتان شود.

ماسک صورت کلینیک

اگر از طرفداران ماسک صورت هستید، ماسک صورت های کلینیک برای شماست!

ماسک شب کلینیک

Moisture Surge™ Overnight Mask

این ماسک صورت از بهترین محصولات کلینیک برای یک روتین پوستی تخصصی است. ماسک شب کلینیک بدون ایجاد چربی می تواند پوستتان را به طور عمقی مرطوب کند.

ماسک تمیزکننده حباب کلینیک

Clinique Pep-Start™ Double Bubble Purifying MasK

این ماسک صورت تخصصی حس طراوت و تازگی را به شما هدیه می دهد.

ماسک احیا کننده فوری صورت

Turnaround™ Revitalizing Instant Facia

این ماسک صورت از برند کلینیک موجب افزایش گردش خون در پوست می شود و می تواند پوست را شاداب و درخشان کند.

کرم دور چشم کلینیک

Clinique Smart™ Custom-Repair Eye Treatment

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کلینیک، کرم دور چشم کلینیک است. این کرم مورد تأیید متخصصان پوست از ایجاد علائم پیری جلوگیری می کند.

کرم پودر کانسیلر کلینیک

Beyond Perfecting™ Foundation + Concealer

از پرفروش ترین و بهترین محصولات کلینیک، کرم پودر کانسیلر کلینیک است. این محصول یک تیر و دو نشان است و هم کار کرم پودر را برایتان انجام می دهد و هم می توانید به جای کانسیلر از این محصول استفاده نمایید. بافت این کرم پودر کانسیلر بسیار سبک و با نتیجه نهایی طبیعی روی پوست است. پوشانندگی مناسب دارد و برای پوست های چرب و مختلط مناسب است.
کرم پودر کانسیلر کلینیک حاوی مرطوب کننده است تا از پیری پوست و ایجاد چروک جلوگیری کند. ماندگاری بسیار خوبی دارد و بر اثر تعریق پاک نمی شود. بعد از زدن کرم پودر کانسیلر کلینیک روی پوست می توانید با یک بیوتی بلندر موجب جذب و ترکیب این کرم فوق العاده شوید. کمی بعد از استفاده مشاهده می کنید کرم پودر کانسیلر کلینیک در پوست ذوب شده و بافتی کاملاً طبیعی و بی عیب و نقص ایجاد می کند.

نظرات در مورد محصولات کلینیک

برخی از مصرف کنندگان درباره محصولات کلینیک بیان کردند که محصولات بهداشتی و آرایشی این برند بسیار سبک است و بعد از استفاده احساس سنگینی ایجاد نمی کند.
نظرات درباره محصولات کلینیک نشان می دهد کرم پودر و ریمل این برند آمریکایی بسیار پرطرفدار و محبوب است و بافتی طبیعی دارد.
خیلی از افراد از کرم روز و شب، مرطوب کننده و کرم زیر چشم کلینیک راضی بودند و بیان کردند اثربخش است و حس طراوت و تازگی در پوست ایجاد می کند.
سخن آخر
بررسی محصولات کلینیک آمریکا و معرفی محصولات کلینیک را می توانید در این مطلب مشاهده نمایید. محصولات کلینیک از پرطرفدارترین محصولات آرایشی بهداشتی است که به دلیل بافت سبک، فرمولاسیون تخصصی و اثربخشی همواره پرفروش بوده است و از محصولات مورد تأیید متخصصان پوست به شمار می رود. شما از کدام محصول کلینیک استفاده کرده اید؟ تجربه شما از محصولات کلینیک آمریکا چیست؟ لطفاً نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا