2 55
آرایشی

رنگ‌های آرایشی مناسب فصل بهار

با ورود به فصل شکوفه‌ها، دنیای آرایش هم مثل طبیعت دستخوش تغییر شده، رنگ‌های آرایشی شاد و سبک آرایش بهاری دوباره محبوبیت خود را بدست می‌آورند. این فصل، زمانی ایده‌آل برای کشف رنگ‌هایی است که با انرژی و تازگی بهار هماهنگی دارند. از رنگ‌های طبیعی و ملایم گرفته تا آرایش‌های جسورانه و جذاب، انواع مختلف آرایش بهاری را می‌توان در این فصل مشاهده کرد. در این مقاله، ما به بررسی دقیق‌تر رنگ‌های آرایشی مناسب بهار می‌پردازیم. آماده‌اید که با ما در معرفی دسته‌بندی‌های مختلف رنگ‌های آرایش بهاری همراه شوید؟

1. رنگ‌های طبیعی و بانشاط:

برای نشان دادن زیبایی طبیعی پوست، از کرم‌پودرهایی با فرمولاسیون سبک و رنگ‌های طبیعی (براساس رنگ پوست‌تان) استفاده کنید تا چهره‌تان شاداب‌تر و درخشان به‌نظر برسد. برای آرایش مناسب بهار، کرم پودر کاتریس اصل که با ظاهر مات و مخملی و بافت سبک و مایع، جلوه‌ای بسیار طبیعی به پوست می‌دهد؛ می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. آرایش بهاری روزانه شما، با کمی رژگونه صورتی کمرنگ، کمی سایه‌ی ابرو برای حالت‌دهی و پر کردن ابروها و کشیدن ریمل سبک و ضدآب بر روی مژه‌ها تکمیل می‌شود.

2. آرایش بهاری برنزه:

اگرچه اوایل بهار روزها ابری و بارانی بوده و آفتاب این فصل کم‌رمق است، اما وسایل آرایشی مثل پودرهای برنزه کننده و هایلایترها کمبود نور آفتاب را جبران کرده و شما را برای رسیدن به چهره‌ای شیک و جذاب همگون با آرایش مناسب بهار آماده می‌کنند. البته که راه مطمئن برای آرایش برنزه، بدون آسیب نور آفتاب به پوست هم استفاده از پودر برنزر است. با اضافه کردن هایلایتر و رژگونه و پخش کردن آن به شکل طبیعی، در شب‌های بهاری و مهمانی‌های عصر بدرخشید. اگر از برنزر برای تیره شدن پوست‌تان استفاده می‌کنید، رنگ‌های کهربایی، بژ و قهوه‌ای بهترین انتخاب برای سایه چشم و رنگ‌های مات طیف کاراملی و شکلاتی بهترین گزینه برای رژلب هستند.

3. آرایش لب‌های صورتی:

اگر می‌خواهید رنگ بیشتری را در آرایش بهاری خود جا دهید، بدون این که از حد و مرز همیشکی خودتان بگذرید، صورتی همان رنگی است که می‌تواند صورت شما را مثل شکوفه‌های بهاری زیبا کند. برای یک لبخند طبیعی، سراغ رژلب‌های صورتی که حس نچرال اما رنگ بیشتر به لب‌ها می‌دهند بروید. پلت سایه برند کاتریس، مدل The Electric Rose دارای 8 رنگ در تنالیته صورتی است و ترکیب آنها با هم دیگر جلوه زیبایی به چشم های شما می بخشد.

4. آرایشی اغواگر با لب‌های قرمز:

در دنیای آرایش، هیچ چیز به اندازه‌ی یک لبخند قرمز رنگ کلاسیک، محبوب و پرطرفدار نیست. بنابراین برای آرایش مناسب بهار، هیچ بهانه‌ای برای کنار گذاشتن رنگ قرمز از کیف لوازم آرایشی خود ندارید. مخصوصاً اینکه قرمز یکی از رنگ‌های برتر فصل بهار به حساب می‌آید. خبر خوب در مورد رژ قرمز این است که می‌توان آن را با بیشتر رنگ‌ها برای سایه‌ی چشم ست کرد اما رنگ‌های بژ، کرم و قهوه‌ای جذابیت چهره شما را چند برابر می‌کنند. آرایش چشم را با کمک خط چشم نازک و متوازن تکمیل کنید، برای آرایش بهاری زیبا و طبیعی؛ بهتر است از خط چشم‌ با رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

5. آرایش با رنگ‌هایی که می‌درخشند:

آیا به دنبال یک آرایش بهاری با رنگ‌های آرایشی شاد هستید که جلوه‌ای درخشان داشته باشد؟ حتی اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را به آرایش کردن اختصاص دهید، ما یک روش پنج دقیقه‌ای را پیشنهاد می‌دهیم که فقط در چند مرحله کوتاه انجام می‌شود. برای این کار با یک کانسلیر به رنگ طبیعی، تیرگی‌های دور چشم را کمرنگ کنید تا چهره‌ شاداب‌تری داشته باشید. برای پوشاندن لک‌ها و عیوب صورت از یک کرم‌پودر با رنگ طبیعی و خنثی استفاده کنید. سپس با سایه‌ای کمرنگ یا با مداد‌های چشم آبی‌رنگ، حس دریا و آسمان آبی را به صورت‌تان بیاورید، و در نهایت با یک تینت لب یا برق‌لب به سادگی آرایش مناسب بهار را به خودتان هدیه دهید.

6. آرایش مژه‌های رنگی:

یکی از ترندهای آرایشی این روزها بدون شک، آرایش چشم با مژه‌های رنگی است. اگرچه ممکن است مژه‌های رنگی در ظاهر خیلی ظریف به نظر برسند، اما این رنگ‌های آرایشی شاد بسیار جذاب و متفاوتند و هنگامی که نور به درستی بر صورت تابانده شود؛ جلوه‌ای خیره‌کننده و خاص ایجاد می‌کنند. استفاده از ریمل‌های رنگی برای افرادی که در یک روند ثابت آرایشی گیر کرده و دنبال تغییرات بزرگی نیستند؛ می‌تواند انتخاب درستی باشد. برای یک آرایش مناسب بهار، مژه‌هایی به رنگ آبی، سبز یا حتی قرمز (شاید هماهنگ با لباس یا همخوان با رنگ چشمتان) حس متفاوتی به چهره داده و شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

7. آرایش چشم‌ با خطوط رنگی:

شاید شما آرایش طبیعی کمرنگ را برای روزهای بهاری دوست داشته باشید، اما برای مواقعی خاص بخواهید آرایشی منحصربفرد و حتی فانتزی را تجربه کنید. اینجاست که گزینه‌ی آرایش با خط چشم‌های رنگی مطرح می‌شود. برای این کار هم می‌توانید از مداد چشم‌های رنگی با بافت نرم و پیگمنت بالا در رنگ آبی کبالت یا سبز زمردی استفاده کرده و خطی نازک در امتداد خط مژه‌های بالایی بکشید. یا به وسیله‌ی خط چشم‌های رنگی متنوع، خطی ظریف و جذاب در بالا و حتی پایین چشم خود کشیده و زیبایی آرایش چشم خود را چند مرحله بالا ببرید.

8. آرایش چشم با رنگ‌های پاستلی:

اگر شما از رنگ‌ها خوشتان می‌آید و می‌خواهید در آرایش بهاری خود خلاق و همرمندانه عمل کنید، سایه‌هایی با رنگ پاستلی دقیقا شما را همان‌جایی می‌برند که انتظار دارید. فقط کافیست از میان رنگ‌های آرایشی شاد پاستلی، رنگ‌ مورد علاقه خود را انتخاب کنید- ما ترکیب رنگهای یاسی، لیمویی و گلبهی یا ارغوانی را توصیه می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های خوب آرایش با رنگ‌های پاستلی این است که می‌توانید مطابق سلیقه‌تان چند رنگ را باهم ترکیب کرده و یک سایه‌ی رنگی زیبا بسازید.

9. آرایش چشم با سایه‌های مات و خنثی:

طرفداران رنگ‌های خنثی نگران نباشند، یک آرایش بهاری هم برای شما وجود دارد. پلت‌های سایه زیادی با مجموعه‌ای از رنگ‌های مات و برنز وجود دارد که به همراه چند رنگ دیگر از جمله سیاه و سفید عرضه می‌شوند. سایه‌هایی با رنگ خنثی، اجازه می‌دهد تا به سرعت یک آرایش ساده اما زیبا را روی چهره اعمال کرده و برای بیرون رفتن در هوای خنک بهاری آماده شوید. برای آرایش مناسب بهار، بهتر است از یک رنگ روی کل پلک استفاده کنید و سپس با مداد چشم با رنگ تیره به خطوط مژه‌های بالا و پایین رنگ بیشتری دهید.

10. آرایش چشم با سایه‌های آبی:

بعضی‌ها معتقدند آنچه که یکبار در زمان‌های قدیم مُد بوده، ممکن است دوباره جلوه خود را بدست آورده و یک‌بار دیگر ترند شود. این‌ روزها با محبوبیت سایه چشم آبی رنگ، اینطور احساس می‌شود که انگار دوباره در دهه 80 میلادی هستیم. اما، ما از این حس نوستالژی، یک نتیجه‌ی مدرن ساخته‌ایم. با ترکیب سایه‌‌ی آبی با رنگ‌های مثل زرد یا نارنجی، جلوه‌ی جسورانه‌تری به چهره‌تان می‌دهید.

در پایان، با تمامی رنگ‌های شاداب و زیبای آرایش بهاری آشنا شدیم که هر یک دارای ویژگی‌ها و جلوه‌ای منحصربه‌فرد بودند. امیدواریم که با شناخت آرایش مناسب بهار، بتوانید لوازم آرایشی خود را به بهترین شکل انتخاب کنید، برای این‌کار حتما سبد خرید ویژه فصل بهار سین‌دخت را ببینید.
حالا زمان آن رسیده که رنگین‌کمانی از جذابیت و شادابی را در آرایش خود جای دهید و با ظاهری زیبا و چشم‌نواز فصل بهار را سپری کنید.

 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا