2 55
معرفی محصول

تفاوت کرم بی‌بی کرم سی‌سی و کرم دی‌دی

وقتی به بخش کرم‌ها در یک فروشگاه لوازم آرایشی می‌‌رویم، تنوع محصولات آنقدر زیاد است که شاید انتخاب را برایمان کمی سخت کند. مثلا اگر ندانیم که تفاوت کرم بی‌ بی و کرم سی سی در چیست، یا از ویژگی‌ها و تفاوت کرم سی سی و کرم دی دی چیزی ندانیم؛ ممکن است محصولی را انتخاب کنیم که کاربرد دلخواهمان را نداشته باشد. 

کرم های بی‌بی، سی‌سی و دی‌ی همگی محصولات آرایشی و مراقبت از پوست چند منظوره‌ای هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با وجود برخی شباهت‌ها بین آنها، هر نوع کرم دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را از دو کرم دیگر متمایز می‌کند. کرم های BB بیشترین پوشش را دارند و برای کسانی ایده‌آل است که به دنبال پوشش طبیعی و رطوبت نسبی هستند. کرم‌های سی سی برای درمان مشکلات پوستی خاص مانند قرمزی یا لک‌های کمرنگ بهترین گزینه هستند، در حالی که کرم‌های DD انتخاب افرادی است که علاوه بر پوشش و خواص مراقبت از پوست، به دنبال مزایای ضد پیری هم هستند.

اگر میخواهید از ویژگی‌ها، فرمولاسیون، فواید، کاربردها و تفاوت کرم بی‌ بی و کرم سی‌ سی و دی دی مطلع شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. این کرم‌ها اغلب به جای کرم‌پودر‌های سنگین برای آرایش روزمره استفاده می‌شوند، زیرا می‌توانند پوشش‌دهی، آب‌رسانی و محافظت در برابر نور خورشید را فراهم ‌کنند. تنها با خرید کانسیلر اصل و یکی از این محصولات، می‌توانید پوستی یکدست و زیبا داشته باشید. 

ظهور محصولات چند منظوره در صنعت زیبایی

در سال های اخیر تقاضا برای لوازم آرایشی و بهداشتی با کاربردهای متعدد که چندین مزیت را در یک محصول ارائه می‌کنند، افزایش یافته است. سبک زندگی پرمشغله و میل به سادگی و راحتی این تقاضا را در میان بانوان ایجاد کرده است. مشتریان محصولاتی را می خواهند که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه آنها شود و در عین حال نتایج باکیفیتی را به همراه داشته باشد. کرم های BB، CC و DD سه محصول زیبایی چندکاره هستند که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با وجود تفاوت کرم بی بی و کرم سی‌ سی و دی‌دی؛ هر یک از این محصولات در بسیاری از روتین‌های آرایش زنانه نقش مهمی دارند، چرا که راهی سریع و آسان برای دستیابی به چهره‌ای بی‌عیب و نقص و طبیعی ارائه می‌دهند.

تفاوت کرم بی‌ بی و کرم سی‌ سی و دی‌دی در چیست؟ 

کرم های BB، CC و DD محصولات آرایشی با کاربردهای متعدد هستند که مزایای زیادی برای پوست دارند. در اینجا یک توضیح کوتاه برای هریک آورده‌ایم:

BB مخفف “Beauty Balm” یا “Blemish Balm” در کرم های BB است. کرم‌های BB در یک فرمول، ویژگی مراقبت از پوست و خاصیت آرایشی را ترکیب می‌کنند تا پوشش‌دهی، آبرسانی و محافظت در برابر آفتاب را در یک محصول داشته باشید. این محصول ساخته شده تا ظاهری طبیعی داشته باشید، رنگ پوست‌تان یکدست شود و خطوط ریز و عیوب پوست را کم‌رنگ کند.

CC مخفف “color corrector” یا “Complexion corrector” در کرم های سی‌ سی است. کرم‌های سی‌سی مشابه کرم‌های بی‌بی هستند، اما بیشتر بر تعادل رنگ پوست و اصلاح رنگ تأکید دارند. آنها هم خاصیت آبرسانی، محافظت در برابر آفتاب و پوشش را دارند و در عین حال قرمزی پوست، لکه های تیره و سایر تغییر رنگ‌ها در پوست را به حداقل می‌رسانند. 

DD مخفف “Dynamic do-all” یا “Dafa Daily” است.. تفاوت کرم سی سی و کرم دی دی در این است که کرم دی‌دی مزایای اضافی نسبت به کرم‌های BB و CC دارد؛ مثلا مزایای ضد پیری، سفت‌کنندگی پوست و کنترل چربی از جمله مواردی است که باعث تفاوت کرم بی بی و کرم دی دی و بی‌بی کرم‌ها می‌شود.

مزایای استفاده از کرم های چندکاره 

استفاده از کرم های چند منظوره مانند BB، CC و DD مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

صرفه جویی در زمان: با از بین بردن نیاز به چندین محصول، این کرم ها روتین مراقبت از پوست و آرایش شما را ساده می کنند. این یعنی صرفه‌جویی در وقت، به خصوص اگر برنامه‌ روزانه شلوغی داشته باشید. اگرچه تفاوت کرم بی بی و کرم سی سی و دی دی را نمی‌توان نادیده گرفت، اما هر سه این کرم‌ها در مدیریت زمان یکسان عمل می‌کنند. 

آبرسانی به پوست: کرم های چند منظوره با ترکیباتی که پوست را آبرسانی می کنند، فرموله شده اند. این فرمولاسیون‌ها منجر به حفظ رطوبت پوست و جوان‌سازی پوست در طولانی‌مدت می‌شوند. 

محافظت در برابر نور خورشید: بسیاری از این کرم ها دارای SPF هستند که به محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند. محافظت در برابر آفتاب، از مواردی مثل زوال پوست، پیری زودرس و حتی سرطان پوست پیشگیری می‌کند.

یکنواخت کردن رنگ پوست: با وجود تفاوت کرم بی بی و کرم سی سی، و تفاوت کرم سی سی و کرم دی دی؛ هر سه این کرم‌ها برای ایجاد ظاهری طبیعی، کاهش دید خطوط و لک های ظریف و یکنواخت کردن رنگ پوست ساخته شده‌اند. با قرار دادن این محصولات در کیف لوازم آرایشی بهداشتی خود، می توانید بدون نیاز به آرایش زیاد چهره‌ای بی نقص و درخشان داشته باشید.

تغذیه پوست با مواد مفید: این کرم ها اغلب ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌هایی دارند که برای پوست مفید هستند. این مواد مغذی مزایایی مانند خواص ضد پیری، افزایش استحکام پوست و کنترل چربی را برای پوست شما فراهم کند.

حالا که با ویژگی‌ها و تفاوت کرم بی بی و کرم سی سی و دی‌دی آشنا شده‌اید، در نهایت، انتخاب بین هریک از این محصولات بستگی به نیازهای پوست شما دارد. هر کدام از این کرم‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند به بهترین شکل نیازهای شما را برآورده کنند. اگر به دنبال یک محصول با عملکرد چندگانه، پوشش‌دهی طبیعی و مراقبت کامل از پوست خود هستید، انتخاب شما می‌تواند به این کرم‌های بی‌نظیر معطوف شود.

برای خرید این محصولات با ضمانت کیفیت و اصالت کالا، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی سین‌دخت مراجعه کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید محصولات مراقبتی و زیبایی را برای خود رقم بزنید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای آرایش جذاب، چه ابزارهای آرایشی لازم دارید؟
برای افزایش زیبایی شما، چک لیست قدرتمندی آماده کرده ایم.
در آرایش‌تان استفاده کنید تا جذابیت شما چند برابر شود.