2 55
مقالات

ایده فرنچ ناخن جدید 2023 + عکس انواع طراحی فرنچ ناخن

اگر می خواهید طراحی ناخن هایتان را تغییر دهید، چه چیزی بهتر از فرنچ ناخن؟ در این مقاله، می توانید جدیدترین مدل های فرنچ ناخن را مشاهده کنید.

به ایده فرنچ ناخن فرنچ نیاز دارید؟ فرنچ ناخن یکی از مدل های محبوب و شیک در طراحی ناخن بوده که در عین سادگی، بسیار زیبا و پرطرفدار است. این مدل از طراحی ناخن، تنوع بالایی دارد و شما می توانید با توجه به مدل ناخن و سلیقه تان، ناخن هایتان را فرنچ کنید تا دستان و ناخن های شما زیبا و مرتب به نظر برسند. اگر طرفدار استایل های مینیمال هستید و سادگی را می پسندید، بهتر است برای طراحی ناخن به سراغ انواع مدل های فرنچ ناخن بروید. طراحی فرنچ ناخن، جلوه ای مرتب و تمیز را در ناخن های شما ایجاد می کند و مناسب برای هر مکان یا زمانی مانند محل کار یا مجالس رسمی و عروسی نیز است.

حالا که زمان ترمیم ناخن هایتان رسیده یا می خواهید برای اولین بار، کاشت ناخن انجام دهید، احتمالا در انتخاب طرح و رنگ ناخن مردد هستید. بهترین انتخاب که پس از چند روز، اصطلاحا دل شما را نمی زند و برایتان تکراری نخواهد شد، طراحی فرنچ ناخن است که در عین سادگی، شیک و بسیار جذاب است. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا جدیدترین ایده های فرنچ ناخن 2023 را به همراه عکس به شما معرفی کنیم.

فرنچ ناخن چیست؟

مانیکور فرانسوی یا اصطلاحا فرنچ French، یک روش قدیمی آرایش ناخن است که در قرن هجدهم میلادی بسیار ترند بوده است. روش آرایش ناخن به سبک فرنچ، به این صورت انجام می شده که قسمت بالایی ناخن را رنگ می زنند و قسمت پایانی آن ساده می ماند. فرنچ کلاسیک، به رنگ سفید است اما به مرور، طرح ها و رنگ های متنوعی از فرنچ ناخن محبوب شد. در واقع می توان گقت که فرنچ ناخن، یکی از روش های مانیکور کردن ناخن است که هیچ وقت از مد نمی افتد و بسیار پرطرفدار است.

مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

اگر می خواهید ناخن هایتان در عین سادگی، کمی فانتزی و با رنگ های شاد باشند، به سراغ فرنچ رنگی بروید. شما می توانید رنگ فرنچ ناخنتان را از طیف رنگی های مختلف

یا یک رنگ ترجیحا شاد و نئونی یا پاستیلی انتخاب کنید. فرنچ رنگی، یکی از پرطرفدارترین مدل های طراحی ناخن در 2023 است که انتخاب خانم های جوان و شیک پوش می باشد.

فرنچ ناخن تیز

مدل فرنچ ناخن تیز و بادامی، بسیار شیک و جذاب است. شما می توانید فرنچ های صاف رنگی یا سفید را با ناخن تیز امتحان کنید. ناخن های بادامی شکل و تیز، انگشت های شما را کشیده نشان می دهد و طراحی فرنچ آن، دستان شما را جذاب و شیک نشان می دهد.

فرنچ ناخن گرد

ناخن های گرد و کوتاه، مناسب برای خانم های کارمند یا افرادی که فعالیت روزانه بالایی دارند بسیار مناسب است و یکفرنچ ظریف و جذاب، زیبایی ناخن هایتان را دوچندان می کند. محدودیتی برای خود در نظر نگیرید و فرنچ های طلایی، براق و طرح دار را امتحان کنید؛ مطمئنا از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

ناخن فرنچ شیک

اگر می خواهید ناخن هایتان را به گونه ای فرنچ کنید که شیک و مرتب به نظر برسد، به سراغ رنگ های سفید، برنجی، طوسی و خنثی بروید. زیرا رنگ های خنثی، تکراری نمی شوند و مناسب برای هر استایلی هستند.

ناخن فرنچ سفید

فرنچ سفید، یکی از پرطرفدارترین مدل های طراحی ناخن است که در واقع، ذهنیت اکثر افراد از فرنج ناخن، همان فرنچ سفید رنگ است. عده ای تصور می کنند که فرنچ سفید، برای خانم های پرمشغله یا کارمند مناسب است؛ در حالی که اینطور نیست و فرنچ ناخن سفید، یک طراحی ساده و فوق العاده شیک است که مناسب برای هر مکان یا زمانی است و تقریبا به هر فرم دست و ناخن نیز می آید.

فرنچ رنگی ناخن کوتاه

اگر ناخن های شما کوتاه است، چه طراحی بهتر از فرنچ رنگی؟ می توانید از طیف رنگی مختلف استفاده کنید یا فقط یک رنگ را برای فرنچ ناخن انتخاب کنید. فرنچ رنگی، در عین حال که شیک و جذاب است، جلوه ای فانتزی و متفاوت را در ناخن های شما ایجاد می کند.

فرنچ ناخن گلدونی

اگر فرم ناخن شما گلدانی است، می توانید انواع مختلف فرنچ ناخن را امتحان کنید. فرنچ مشکی یا رنگ های تیره را امتحان کنید. همچنین، می توانید یکفرنچ درخشان و اکلیلی با رنگ مورد علاقه تان را بزنید. فرنچ سفید و کلاسیک نیز، روی فرم ناخن گلدونی معرکه می شود.

مدل فرنچ ناخن اکلیلی

اگر می خواهید برای سال نو، ناخن های خود را متفاوت آرایش کنید، به سراغ فرنچ ناخن اکلیلی و شاین بروید. رنگ های طلایی، نقره ای، آبی، مشکی، قرمز یا هر رنگ دیگری که دوست دارید، رنگ های زیبایی برای فرنچ اکلیلی ناخن هایتان هستند. از طرح ها و رنگ های تکراری کمی دور شوید و مدل های فرنچ ناخن شاینی و جذاب را امتحان کنید؛ مطمئنا به دستان شما می آید.

مدل ناخن فرنچ دخترانه

طرح های فرنچ مینیمال، با رنگ های ملایم پاستیلی یا نود، مناسب برای فرنچ ناخن دخترانه هستند. طرح های ساده، هیچ وقت تکراری نشده یا از مد نمی افتند و در هر مکان یا زمانی، مناسب و شیک هستند. ناخن های کوتاه و متوسط مربعی یا بادامی، فرم های مناسبی برای فرنچ ناخن دخترانه هستند.

مدل ناخن فرنچ آمبره

فرنچ آمبره، یک طراحی ناخن بسیار ظریف و شیک است و حتی یک طراحی ناخن مناسب برای مراسمات رسمی نیز به شمار می آید. طراحی فرنچ آمبره، مناسب دست های کشیده و ظریف است و گزینه مناسبی برای طراحی ناخن عروس نیز به شمار می آید. به فرنچ آمبره، بیبی بومر نیز می گویند.

سخن آخر

فرنچ ناخن، یکی از محبوب ترین طراحی های ناخن به شمار می رود که در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب است و هیچ وقت تکراری نشده یا از مد نمی افتد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، فرنچ ناخن تنها به طراحی فرنچ ناخن سفید محدود نمی شود و مدل های متنوعی دارد که می توانید با ایده گرفتن از آنها، زیبایی دست و ناخن هایتان را دوچندان کنید.

در این مقاله، تلاش کرده ایم تا ایده فرنچ ناخن به همراه عکس را به شما توضیح دهیم تا با ایده گرفتن از آنها، بتوانید یک طراحی ناخن زیبا، شکیل و مناسب را برای خود انتخاب کنید. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید فرنچ های متفاوت، شیک و زیبایی را روی ناخن هایتان ایجاد کنید. شما کدام مدل از فرنچ ناخن را بیشتر دوست دارید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا