2 55
معرفی محصول

معرفی محصولات گارنیر| راهنمای خرید(نقد و بررسی)

لیست محصولات گارنیر با بررسی بهترین های گارنیر

معرفی و نقد و بررسی محصولات گارنیر فرانسه، موضوع اصلی مطلب پیش رو است. برند گارنیر از زیرمجموعه های برند لورال فرانسه است که سال هاست با تولید محصولات با کیفیت توانسته محبوب و پرطرفدار باشد. تمام محصولات گارنیر را سازمان پیشرو Cruelty Free International در زمینه پایان دادن به آزمایش حیوانات برای اثر محصولات آرایشی و بهداشتی تأیید می کند و محصولات گارنیر را دوستدار حیوانات و دارای استاندارد طلایی بدون ظلم به حیوانات معرفی می کند. با ما همراه باشید تا لیست بهترین محصولات گارنیر را باهم بررسی کنیم تا بتوانید محصول مناسب پوستتان را با بررسی کامل انتخاب نمایید.

نقد و بررسی سرم روشن کننده پوست گارنیر؛ برای دوستداران ویتامین C

خرید سرم گارنیر اصل با تخفیف

آیا می خواهید پوستی درخشان و صاف داشته باشید؟ این سرم ضد لک ویتامین  Cبا ترکیبی قدرتمند از 3.5 درصد ویتامین C، اسید سالیسیلیک و نیاسینامید می تواند به وضوح لکه های تیره را کاهش دهد. سرم ویتامین سی و نیاسینامید گارنیر از بهترین سرم های پوست روشن کننده است. وجود ویتامین سی و نیاسینامید در سرم گارنیر می تواند پوستتان را روشن کند و لک های پوستی را کاهش دهد! این سرم به سرعت جذب پوست می شود و کدری و خستگی پوست را برطرف می کند. سرم ویتامین C گارنیر، درحقیقت، یک آنتی اکسیدان قدرتمند برای شادابی و روشنی پوست است و از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند.
فرمول قوی ویتامین C، نیاسینامید و اسید سالیسیلیک در سرم گارنیر تضمین می کند نتایجی قابل مشاهده روی پوست خود بدون ایجاد سنگینی ملاحظه کنید! ویتامین C با مهار و کنترل تولید ملانین پوست سبب رفع لک های تیره، اسکار آکنه، پرپیگمانتاسیون ناشی از ملاسما و یکنواختی رنگ پوست می شود. این خاصیت منحصربه فرد ویتامین سی، بدون تغییر در رنگدانه های طبیعی پوست موجب روشنی پوست می شود.
سرم ویتامین سی گارنیر حاوی عصاره لیمو، یک ابرترکیب قدرتمند به دلیل خواص روشن کنندگی است. این سرم ویتامین C گارنیر غیرچسبنده و غیر چرب است، سری وارد پوست می شود و اثری روی پوست به جا نمی گذارد. بطری شیشه ای این سرم فوق العاده به گونه ای است که اجازه نمی دهد اشعه ماوراء بنفش روی ترکیبات سرم اثر منفی بگذارد و اثربخشی ویتامین C را از بین ببرد. هر روز صبح از سرم ویتامین سی گارنیر استفاده نمایید تا شاهد کاهش نقاط تیره و لک های پوستی باشید و احساس تازگی کنید! این محصول برای انواع پوست مناسب است.
نظر مصرف کنندگان درباره سرم ویتامین C و روشن کننده گارنیر
  • 94درصد گفتند این سرم را به دوستان خود توصیه می کنند.
  • 92 درصد گفتند پوستشان شاداب شده است.
  • 89 درصد گفتند پوستشان سالم به نظر می رسد.
  • 91 درصد گفتند پوستشان درخشان تر به نظر می رسد.
ویژگی ها:
  • روشن کننده پوست
  • حاوی ویتامین C
  • سبک و بدون ایجاد حس سنگینی روی پوست
  • دارای سالیسیلیک اسید
  • حاوی نیاسینامید
  • مناسب برای
  • مناسب انواع پوست

از نخستین شب، پوستی روشن تر داشته باشید!

خرید کرم ویتامین C گارنیر اصل با تخفیف

این کرم ویتامین سی گارنیه، کرمی سبک است که بدون ابجاد چربی، جذب پوست می شود. کرم مرطوب کننده ویتامین C گارنیر، ضمن خاصیت روشن کنندگی پوست، حاوی ضد آفتاب با SPF40 است و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می کند. در کرم گارنیر، مانند سرم گارنیر، عصاره لیمو وجود دارد و اجازه نمی دهد پوست بر اثر عوامل محیطی آسیب ببیند. درنتیجه، از 3 اثر اصلی و مهم آفتاب روی پوست (لکه های تیره، برنزه شدن و آفتاب سوختگی) جلوگیری می کند. با قرار دادن کرم گارنیر در روتین پوستی خود می توانید لکه های پوستی را نیز کاهش دهید و پوستی درخشان و روشن داشته باشید.
بافت کرم روشن کننده گارنیه شبیه به ماست است و پوست را به طور ملایم لایه برداری می کند و سلول های مرده پوست را از بین می بردو هنگام استفاده بهتر است مقدار خیلی کم از کرم بردارید و روی پوست بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. بافت کرم روشن کننده گارنیر شبیه به سرم نیست که به سرعت در پوست جذب شود و باید مانند کرم مرطوب کننده همیشگی تان از این محصول گارنیر استفاده نمایید. این کرم گارنیر در کشور هند تولید می شود.
ویژگی ها:
روشن کننده پوست
بافت سبک و شبیه ماست
بدون ایجاد چربی
مرطوب کننده

پرفروش ترین میسلار واتر از برند گارنیر

میسلار زغال گارنیر از بهترین پاک کننده های آرایش و آلودگی برای پوست چرب است. میسلار گارنیر به طور تخصصی چربی اضافی پوست را کاهش می دهد و بدون ایجاد خشکی موجب پاک شدن پوست می شود. میسل های میسلار زغال گارنیر مثل یک آهن ربا عمل می کند و آلودگی ها، مواد آرایشی و چربی اضافی پوست را به خود جذب و از روی پوست پاک می کند. میسلار زغال گارنیه برای انواع پوست مناسب است. این میسلار واتر مورد تأیید متخصصان پوست و چشم است. در میسلار واتر گارتیر، ترکیبات مضر مثل سیلیکون، پارابن، عطر، سولفات و روغن وجود ندارد. بافت جالب میسلار گارنیر حس خوبی روی پوست ایجاد می کند و بسیار سبک است. ترکیب اثربخش زعال در میسلار گارنیر یکی از دلایل مهم محبوب بودن میسلار گارنیر است.
ویژگی ها:
پاک کننده صورت
حاوی زغال
مناسب انواع پوست
بافت ژله ای

یک ضد لک و ضد آکنه فوق العاده!

خرید سرم زغال گارنیر اصل با تخفیف

سرم زغال گارنیر، اولین سرم زالی است که ما برای پوست های مستعد آکنه پیشنهاد می کنیم. همچنین، برای پوست های مستعد آکنه بهترین انتخاب است. گارنیر ادعا می کند این سرم زغال با نیاسینامید + 4 درصد AHA BHA می تواند به وضوح لک ها را کاهش دهد، پوست را مجدداً لایه برداری کند و ظاهر لک های باقی مانده را نیز بهبود ببخشد. فرمولاسیون سرم زغال گارنیر به گونه ای است که اثبات کرده می تواند موجب صاف و مات شدن پوست شود و مورد تأیید متخصصان پوست است. درحقیقت، نتایح آزمایش ها و فرمولاسیون سرم گارنیر توسط گروهی متشکل از 8 متخصص پوست با حمایت شرکت گارنیر بررسی شده است تا میزان اثربخشی سرم آشکار شود. سرم زغال گارنیر برای انواع پوست، حتی پوست حساس، مناسب است.
ویژگی ها:
  • ضد جوش و آکنه
  • کاهش و بهبود لک
  • لایه بردار
  • حاوی ماده اثربخش زعال
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی نیاسینامید
  • یکدست کننده رنگ پوست

پوست خود را با تونر طبیعی رز واتر گارنیر تغذیه کنید!

خرید تونر گل رز گارنیر اصل

تونر عصاره گل رز گارنیر از بهترین تونرهای پوست با 96 درصد مواد طبیعی است. فرمولاسیون سبک تونر گارنیر به راحتی جذب پوست می شود و پوست را تقویت می کند. اسانس طبیعی موجود در تونر گانیر موجب حس خنکی و تسکین پوست می شود و ظاهری شبنم دار و تازه به پوست می بخشد. ازآنجاکه تونر گل رز گارنیر حاوی 96 درصد مواد طبیعی است، می توانید مطمئن شوید ملایم ترین ماده برای تماس با انواع پوست به ویژه پوست حساس است. تونر گل رز گارنیر، آنتی اکسیدانی قوی برای محافظت پوست است و از آثار منفی محیطی روی پوست جلوگیری می کند. همچنین، ضمن آبرسانی پوست با رفع چربی اضافی پوست از ایجاد جوش جلوگیری می کند. بعد از استفاده از تونر گارنیر بهتر است مرطوب کننده همیشگی تان را نیز بزنید تا نتیجه ای ابریشمی روی پوست مشاهده نمایید.
ویژگی ها:
حاوی عصاره گل رز
آبرسان
ضد جوش
تسکین دهنده پوست
پاک کننده
حاوی 96% مواد طبیعی
سخن آخر
نقد و بررسی محصولات گارنیر را در این مطلب دنبال کردیم. تلاش کردیم با ارائه لیستی از محصولات گارنیر به برند گارنیر بپردازیم و راهنمایی پیش رویتان قرار دهیم تا با شناخت کامل از برند و محصولات گارنیر بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید و محصولی را از گارنیر انتخاب نمایید که مناسب پوستتان باشد. شما از گدام محصول گارنیر استفاده می کنید؟ کدام محصول گارنیر را به این لیست اضافه کنیم و نقد و بررسی کنیم؟ لطفاً نظرتان را زیر این پست بنویسید.
امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا