2 55
مقالات

لوسیون بدن خوب کدام است؟ مقایسه و راهنمای خرید لوسیون

می خواهید پوست بدن نرم، لطیف و شفاف داشته باشید؟ پس در ادامه این مطلب، با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا بهترین بادی لوشن ها را به شما معرفی کنیم.

آیا پوست بدن شما پس از حمام خشک و زبر می شود؟ می خواهید پوستی به نرمی و لطافت پوست کودکان داشته باشید؟ پوست بدن نیز همانند پوست صورت، نیاز به آبرسانی دارد تا با تغذیه سلول های پوستی، جلوه ای شفاف و لطیف روی پوست ایجاد شود و از رطوبت طبیعی پوست محافظت شود. به علت اینکه پوست بدن با لباس پوشیده می شود، بسیاری از افراد توجه کمتری به مراقبت از زیبایی و سلامتی پوست بدنشان دارند. برای رطوبت رسانی به پوست بدن به خصوص در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان، باید از محصولات آبرسان تخصصی برای بدن استفاده کنید. پرطرفدارترین محصول آبرسان پوست بدن، لوسیون ها هستند.

لینک بهترین لوسیون بدن های ایرانی و خارجی

امروزه، بادی لوشن های متنوعی از برندهای ایرانی و خارجی با رایحه های خوش و متنوع تولید و به بازار عرضه شده اند که انتخاب را برای افراد سخت کرده اند. بنابراین، اگر به سلامتی و زیبایی پوست بدنتان اهمیت می دهید و می خواهید یک بادی لوشن مناسب تهیه کنید؛ اما نمی دانید کدام بادی لوشن مناسب شماست؛ در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا بهترین لوسیون های خارجی و ایرانی را با یکدیگر مقایسه کرده و به شما معرفی کنیم.

لوسیون بدن چیست؟

لوسیون یا بادی لوشن (به فرانسوی: Lotion) ، یک کرم موضعی تخصصی برای آبرسانی به سلول های پوستی و حفظ رطوبت طبیعی پوست بدن است که مانع از خشکی پوست بدن شده و جلوه ای لطیف، نرم و شفاف روی پوست بدن ایجاد می کند. همچنین، از خارش، التهاب و قرمزی ناشی از خشکی پوست نیز جلوگیری می کند.

شما با انواع پوست می توانید از بادی لوشن مناسب با جنس پوستتان استفاده کنید. لوسیون های بدن، انواع مختلفی دارند و با رایحه های دلنشین و متنوع، بوی خوش را به بدن شما می بخشند و احساس تازگی و طراوت را در شما زنده می کنند. بهترین زمان استفاده از لوسیون بدن، پس از حمام و روی پوست نمناک است تا لوسیون به خوبی جذب پوست شود.

ترکیبات رایج لوسیون های بدن کدامند؟

لوسیون های بدن، با توجه به ساختار انواع پوست ها تولید می شوند و هر کدام از آنها فرمولاسیون منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، در بادی لوشن مناسب پوست حساس، از ترکیبات حساسیت زا و شیمیایی استفاده نمی شود؛ اما برخی از ترکیبات اکثر لوسیون ها وجود دارند که سبب رطوبت رسانی به پوست بدن می شوند. این ترکیبات عبارتند از:

  • ویتامینE : با خاصیت آنتی اکسیدانی، از التهاب پوست بدن جلوگیری می کند.
  • کرودامول: به عنوان یک نرم کننده قوی برای پوست عمل می کند
  • روغن مورینگا: یک روغن فوق العاده که از گیاه مورینگا گرفته می شود و خاصیت آبرسانی دارد.
  • ویتامین C: از ایجاد چین و چروک و ترک های پوستی جلوگیری می کند.
  • اولئونیک اسید: سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و از ترک های پوستی جلوگیری می کند.

معرفی بهترین لوسیون بدن های ایرانی

برای انتخاب یک لوسیون بدن خوب، ابتدا باید جنس پوستتان را بشناسید و سپس، یک لوسیون بدن خوب مناسب با نوع پوستتان از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را تهیه کنید. توجه داشته باشید که ممکن است جنس پوست بدن با پوست صورتتان متفاوت باشد. در ادامه، لیستی از پرفروش ترین لوسیون بدن های معتبر از برندهای شناخته شده ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا با دید روشن، بتوانید بادی لوشن مناسبتان را انتخاب کنید.

لوسیون بدن مردانه سی گل حاوی Q10 و جینسینگ

این لوسیون خوب مردانه، از برند معتبر و ایرانی سی گل است که غنی شده با سدیم لاکتات، گلیسیرین و جینسینگ بوده و یک رطوبت رسان پوست بدن عالی به شمار می آید. لوسیون مردانه سی گل، با خاصیت ترمیم کنندگی و التیام بخش پوست، سبب آرامش بخشی و کاهش التهابات پوستی شما و احساس تازگی و طراوت را به شما القا می کند. همچنین، یک بازسازی کننده فوق العاده برای پوست بدن به شمار می آید و ترکیبات غیر کمدون زا و فاقد چربی آن، هیچ گونه احساس سنگینی و چربی را روی پوست ایجاد نمی کند و به راحتی جذب پوست بدن می شود.

لینک لوسیون بدن مردانه سی گل

لوسیون بدن فوق سبک و آبرسان 1 مورینگا مناسب انواع پوست

برند مورینگا، یک برند معتبر ایرانی و تحت لیسانس فرانسه است که محصولات مراقبت از پوست مو متنوعی را تولید می کند. لوسیون مورینگا، با ترکیبات مغذی و آبرسان، سبب افزایش استحکام پوست شده و به تقویت تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. همچنین، با حفظ رطوبت طبیعی پوست، از خشکی و زبر شدن پوست بدن در پاییز و زمستان جلوگیری می کند.

بادی لوشن مورینگا بافت سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود. شما با انواع پوست می توانید از لوسیون آبرسان مورینگا استفاده کنید. این محصول با محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب و آلودگی های محیطی، سبب ایجاد جلوه ای شفاف و شاداب روی پوست بدن می شود. رایحه دلنشین و ملایم بادی لوشن مورینگا، احساس دلنشینی را در شما زنده می کند و بوی خوشی را به پوست بدنتان هدیه می کند. شما می توانید به صورت روزانه از لوسیون آبرسان و فوق سبک مورینگا 1 استفاده کنید.

لینک لوسیون بدن مورینگا 1 مناسب انواع پوست

لوسیون بدن و مرطوب کننده کامان

کامان، یک برند معتبر ایرانی است که در سال های اخیر، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و در شمار برندهای بهداشتی و مراقبتی پرطرفدار قرار گرفته است. بادی لوشن نارگیل و بادام کامان، مناسب انواع پوست به خصوص پوست های خشک و حساس است. این محصول با فرمولاسیون فاقد ترکیبات حساسیت زا و غنی شده با روغن‌های نارگیل، بادام، آرگان، شی باتر و عصاره آلوئه ورا، ویتامین C و هیالورونیک اسید از خشکی و تحریکات پوستی جلوگیری کرده و مانع از تبخیر رطوبت طبیعی پوست می شود.

لوسیون مرطوب کننده کامان با ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست ، سبب تسکین و آرامش بخشی به پوست شده و احساس تازگی و طراوت را به شما القا می کند. همچنین، بافت سبک و نرم این محصول، به سرعت جذب پوست شده و هیچ گونه احساس سنگینی یا چربی را روی پوست ایجاد نمی کند.

لینک لوسیون بدن نارگیل و بادام کامان

معرفی پرفروش ترین لوسیون بدن های خارجی

بادی لوشن های خارجی و اصل بسیاری از برندهای متنوع در کشورهای بزرگ دنیا وجود دارند که می توانید از آنها برای رطوبت رسانی به پوست بدن استفاده کنید. در ادامه، محبوب ترین بادی لوشن های خارجی را معرفی و با یکدیگر مقایسه می کنیم.

لوسیون صورت و بدن نوتروژینا مدل Hydro Boost

برند شناخته شده نوتروژینا از سال 1930 در لس آنجلس آمریکا تاسیس شد و نوتروژینا یک برند آمریکایی اصل است که محصولات بهداشتی و مراقبتی متنوعی را با فرمول های تخصصی و کیفیت بالا تولید کرده و به بازار جهانی عرضه می کند. بادی لوشن بدن و صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost، بافت ژله ای و فوق العاده سبک و غیر چرب دارد که به سرعت جذب پوست می شود. همچنین، فرمولاسیون غنی شده با سید هیالورونیک، گلسیرین و فاقد پارابن در این محصول، سبب آبرسانی عمقی به سلول های پوستی و حفظ رطوبت طبیعی پوست شده و از خشکی و زبر شدن پوست جلوگیری می کند.

لوسیون نوتروژینا، مناسب پوست خشک و حساس بوده و ماندگاری 24 ساعته دارد. شما می توانید از این بادی لوشن کاربردی برای رطوبت رسانی به پوست صورت و بدن استفاده کنید. رایحه ملایم و خاص این لوسیون خارجی پرطرفدار، احساس پاکیزگی و تازگی را به شما القا می کند. شما می توانید پس از استحمام و روی پوست نمناک، از لوسیون نوتروژینا اصل استفاده کنید.

لینک لوسیون صورت و بدن نوتروژینا اصل

لوسیون بدن ویکتوریا سکرت مدل اسپرینگ فیور

ویکتوریا سکرت، برند معتبر و نام آشنای آمریکایی است که بادی لوشن های فوق العاده خوشبو این برند، بسیار پرطرفدارند. لوسیون اسپرینگ فیور ویکتوریا سکرت، غنی شده با عصاره آلوئه ورا، روغن هسته انگور و عصاره جو بوده که سبب حفظ رطوبت طبیعی پوست و آبرسانی عمقی به سلول های پوست بدن می شود. همچنین، با خاصیت ضد تعریق از ایجاد بوی بد تعریق بدن جلوگیری می کند.

رایحه خنک و شیرین بادی لوشن ویکتوریا سکرت، احساس دلنشینی را به شما القا می کند و بوی خاص و مست کننده ای را به تن شما می بخشد. بافت سبک و غیر چرب لوسیون ویکتوریا سکرت، به گونه ایست که به سرعت جذب پوست شده و هیچ گونه احساس چربی یا سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند. بادی لوشن ویکتوریا سکرت مدل اسپرینگ فیور ، انتخاب خانم های خوش سلیقه است که به زیبایی و سلامتی پوست خود اهمیت می دهند.

لینک لوسیون بدن خوشبو زنانه ویکتوریا سکرت

سخن آخر

برای مراقبت و جلوگیری از خشک شدن پوست به خصوص در فصول سرد سال، باید از لوسیون بدن استفاده کنید. لوسیون های بدن، مانند یک لایه محافظتی عمل کرده و رطوبت طبیعی پوست بدن را حفظ می کنند. امروزه انواع مختلفی از بادی لوشن از برندهای متنوع ایرانی و خارجی وجود دارد که انتخاب را برای افراد دشوار می کند. در این مقاله، تلاش کرده ایم بهترین بادی لوشن های ایرانی را معرفی و با یکدیگر مقایسه کنیم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید بادی لوشن مناسبتان را انتخاب کنید.

آیا شما پس از استحمام، از بادی لوشن استفاده می کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

لوسیون بدن چه موقع استفاده میشود؟

شما می توانید پس از استحمام و روی پوست نمناک، بادی لوشن را استفاده کنید.

لوسیون بدن را کجا بزنیم؟

شما می توانید بادی لوشن را به تمام نواحی پوست به جز قسمت داخلی ناحیه تناسلی بزنید.

قیمت لوسیون بدن چقدر است؟

بادی لوشن، انواع مختلفی دارد و در حجم های متنوع از برندهای ایرانی و خارجی تولید می شود که قیمت آنها متفاوت است. اما به طور کلی، بادی لوشن محصولی است که قیمت معقولی دارد و در شمار کالاهای لوکس و گران قرار نمی گیرد.

فواید لوسیون بدن چیست؟

بادی لوشن با آبرسانی به سلول های پوستی و حفظ رطوبت طبیعی پوست، سبب نرم و لطیف شدن پوست می شود و جلوه ای شفاف، روشن و لطیف را روی پوست بدن ایجاد می کند. همچنین، با رایحه دلنشینی که دارد، بوی خوش را مهمان پوست تن شما می کند.

لوسیون بدن هیدرودرم خوبه؟

بله. برند هیدرودرم، یک برند معتبر ایرانی است که محصولات مراقبت از پوست و مو متنوعی را تولید می کند. بادی لوشن هیدرودرم نیز، در شمار بادی لوشن های پرفروش در ایران به شمار می آید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا