2 55
مقالات

نحوه استفاده از سرم های بالانس + نقد و بررسی!

نحوه استفاده از سرم بالانس چگونه است؟ آیا سرم های بالانس را می شناسید؟

داشتن پوستی سالم و شاداب نیازمند رسیدگی و مراقبت است. با توجه به عواملی همچون آلودگی هوا، استرس و اضطراب پوست بیشتر در معرضپیری زودرس قرار می گیرد. اما اگر بخواهید از این روند جلوگیری کنید، باید از محصولات مراقبتی پوست استفاده نمایید. این کار پوستتان را تغذیه می کند و پیری پوست را به تعویق می اندازد.

استفاده از کرم های مرطوب کننده و سرم های صورت، میزان پیری زودرس پوست را به تعویق می اندازد. برخی از سرم های صورت، باعث آبرسانی پوست، روشن شدن، پاکسازی و مرطوب شدن پوست می شوند. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه شوید تا به بررسی نحوه استفاده از سرم های بالانس بپردازیم.

انواع سرم بالانس و نحوه استفاده از سرم های بالانس

سرم های صورت بالانس انواع مختلف دارد و هر کدام برای یک نیازی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی و کاربرد هر یک می پردازیم:

سرم ویتامین C بالانس ضد لک و روشن کننده صورت

سرم ویتامین سی بالانس یک محصول بی نظیر برای روشن و شفاف کردن پوست است و خواص بسیار زیادی دارد. از جمله خواص این سرم می توان به رفع قرمزی پوست، کلاژن سازی و کاهش تیرگی های زیر چشم اشاره کرد. این سرم صورت همچنین می تواند از پوست شما در برابر اشعه و نور خورشید محافظت کند.

خاصیت های سرم ویتامین سی بالانس:

  • روشن کننده و شفاف کننده پوست
  • رفع لک های پوستی
  • بدون پارابن و گلوتن
  • کاهش قرمزی پوست
  • سفت کننده پوست
  • کاهش التهابات ناشی از آفتاب سوختگی
  • ضد جوش و ضد لک
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • درخشان و نرم کننده پوست
  • کلاژن ساز
  • رفع منافذ باز پوستی

 

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

ویتامین سی به دلیل خاصیت فوق العاده ای که دارد، محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم ها و آقایان پیدا کرده است. برای استفاده از سرم ویتامین سی بالانس لازم است هر روز صبح و شب، این محصول را روی پوست خود بزنید و توجه داشته باشید که حتما پوستتان تمیز باشد.

قبل از زدن محصول به خوبی پوستتان را تمیز کنید و سپس محصول را روی پوست بزنید. زمانی که پوست صورت شما تمیز باشد، سرم به خوبی جذب پوست می شود. همچنین توجه کنید زمانی که از سرم ویتامین سی استفاده می کنید، قبل از آن ضد آفتاب بزنید.

 

نحوه استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

برای استفاده از سرم ویتامین سی بالانس لازم است تا به موارد زیر دقت کنید:

  • ابتدا صورتتان را با ژل شستشو بشویید.
  • پوستتان را به آرامی خشک نمایید.
  • پوستتان را با تونر تمیز کنید تا منافذ پوستتان به خوبی تمیز شود.
  • چند قطره از سرم ویتامین سی را روی پوست خود بریزید.
  • پس از گذشت 5 دقیقه از کرم آبرسان استفاده نمایید.
  • در پایان می توانید از کرم های ضد آفتاب و کرم های روتین پوستی خود استفاده کنید.

سرم هیالورویک اسید بالانس آبرسان قوی و جوانساز صورت

سرم هیالورونیک اسید بالانس آبرسان قوی و جوانساز صورت با جذب سریع، به راحتی به لایه های زیرین پوست می رسد و به طرز فوق العاده ای پوست را آبرسانی و هیدراته می کند. این سرم فوق العاده موجباستحکام و سفت شدن پوست می شود و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

سرم صورت بالانس چین و چروک و خطوط ریز پوست را به مرور زمان از بین می برد و از بروز چروک های جدید جلوگیری خواهد کرد. این سرم فوق العاده ترکیبات مضری همچون پارابن و الکل ندارد و پس از استفاده نگران ایجاد جوش روی صورتتان نباشید.

سرم صورت بالانس، کلاژن و الاستین از دست رفته پوست را باز می گرداند و تولید این دو ماده را در پوست تامین می کند. این محصول فرآیند پیری پوست را به خوبی عقب می اندازد و هیچ گونه تست حیوانی ندارد. سرم هیالورونیک اسید بالانس برای پوست های چرب، معمولی و مختلط مناسب است و با آبرسانی عمقی به پوست، چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد.

طریقه استفاده از سرم هیالورونیک اسید بالانس آبرسان قوی و جوانساز صورت

ابتدا صورتتان را با ژل شستشو یا فوم شستشو بشویید و خشک نماید. سپس با تونر منافذ پوستتان را تمیز کنید. 2 تا 3 قطره از سرم بالانس را به نقاط مختلف پوست بزنید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. پس از زدن سرم صورت، می تواند از کرم روز یا شب روی صورت خود استفاده کنید.

سرم پیلینگ و لایه بردار بالانس حاوی AHA10% و BHA2%

سرم پیلینگ و لایه بردار بالانس، یک سرم فوق العاده برای بازسازی مجدد بافت پوست است. این سرم فوق العاده حاوی 10 درصد گلایکولیک اسید یا همان AHA و2 درصد سالیسیلیک اسید است که به BHA نیز شناخته می شود. ترکیب این دو ماده سبب لایه برداری عمقی پوست، افزایش شفافیت پوست و روشن شدن پوست می شود.

نکات مهمی که هنگام استفاده از محصول باید بدانید:

  1. این محصول تنها برای استفاده 2 الی 3 بار در هفته ساخته شده است.
  2. سرم صورت پیلینگ میزان حساسیت پوست به آفتاب را بالا می برد و لازم است حتما هنگام بیرون رفتن از خانه از ضد آفتاب با SPF بالا استفاده نمایید.
  3. استفاده از این محصول به هیچ وجه مناسب پوست های حساس و آسیب دیده نیست.
  4. بهتر است سرم را به دور چشمتان نزنید.
  5. در صورتی که مواد سرم به صورت ناخواسته وارد چشمتان شد، با آب ولرم چشم های خود را به خوبی بشویید.

 

طرز استفاده از سرم پیلینگ بالانس

برای استفاده از این سرم، لازم است شب ها دو تا سه قطره از محصول را روی دست های خود بریزید و به خوبی روی صورت یا نقاط دیگر بدن ماساژ دهید. پس از 10 دقیقه آن منطقه را با آب ولرم بشویید.

سپس آبرسان یا مرطوب کننده به پوستتان بزنید. از این سرم بیشتر از دو تا سه بار در هفته استفاده نکنید.

اگر دفعه اولی است که از لایه بردار استفاده می کنید، بهتر است ابتدا دو هفته اول، هفته ای یکبار از آن استفاده کنید تا پوستتان وقت کافی داشته باشد به لایه بردارهای موجود در خود عادت کند.

از هفته های بعدی می توانید کم کم دفعات استفاده را بیشتر نمایید.

بهتر است بدانید که در دفعات اول، پس از استفاده از این محصول ممکن است شاهد جوش، قرمزی و خشکی پوست صورت شوید. این عوارض در ابتدای استفاده کاملا نرمال است، اما در دفعات بعدی رفع خواهد شد. اما اگر این عوارض در دفعات بعدی که از محصول استفاده کردید، همراه شما بود، بهتر است مصرف آن را قطع کنید.

این سرم برای افرادی که پوست حساس یا آسیب دیده ای دارند، مناسب نیست. از این محصول بهتر است روی جوش های باز و دور چشم استفاده نکنید. سرم لایه بردار بالانس هیچ ترکیب حساسیت زایی ندارد و بدون عطر و الکل است.

استفاده مداوم از این سرم، پوستتان را یکنواخت تر، روشن تر و شفاف تر می کند و جوش و جای جوش های سطحی و عمقی روی پوست را از بین می برد. همچنین این سرم می تواند موجب کاهش خطوط سطحی پوست شود.

سرم لایه بردار و ضد جوش بالانس گزینه بسیار مناسبی برای پوست های خشک تا چرب می باشد. در دوره ای که از این محصول استفاده می کنید حتما از ضد آفتاب با SPF30 یا بالاتر استفاده نمایید.

سرم ضد جوش و لک بالانس حاوی نیاسینامید ۱۵%

همان طور که از اسم محصول پیداست، ترکیبات به کار رفته در این محصول حاوی نیاسینامید است. این سرم صورت علاوه بر آبرسانی به پوست، خاصیتآرامش بخش و ضد تورم دارد و حساسیت پوستی را به خوبی کاهش می دهد.

به همین دلیل برای پوست هایی که اگزما دارد، مناسب است و به کاهش این عارضه کمک می کند. بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند باید از سرم نیاسینامید با درصد بالا استفاده کنند، در صورتی که نیازی به استفاده از درصد های بالاتر نیست، بلکه پوست ما می تواند از درصدهای پایین تر به خوبی بهره ببرد.

 

طرز استفاده از سرم نیاسینامید بالانس

این سرم بافتیبر پایه آب، سبک و رقیق دارد و به راحتی جذب پوست می شود. برای استفاده روزی دوبار، صبح و غروب به اندازهدو تا سه قطره از آن را روی دست خود بریزید و به آرامی روی صورت و گردنتان ماساژ دهید و پس از آن از یک کرم آبرسان استفاده کنید.

اگر بعد از استفاده شاهد خشکی پوست بودید، می توانید ابتدا از سرم آبرسان و سپس از سرم نیاسینامید روی پوست استفاده نمایید. سرم نیاسینامید بالانس هیچ ترکیب حساسیت زایی ندارد و بدون الکل است. این محصول برای انواع پوست مناسب است و تا حد مناسبی می تواند قرمزی و تورم پوست را کاهش دهد.

سرم گلد کلاژن بالانس جوانساز و آبرسان قوی صورت

سرم گلد کلاژن بالانس با ترکیبات معجزه آسای خود، به مرور زمان می تواند لک های پوستی و چروک های صورت را از بین ببرد. این سرم صورت به دلیل داشتن ترکیبات معجزه آسا ذرات طلا، نشانه های پیری پوست مثل لک های تیره صورت و چروک های پوستی را رفع می کند و موجب بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده پوست می شود.

در این سرم، طلای 24 عیار وجود دارد و با نفوذ آسان آن به پوست، پوستتان را جوان و شفاف می کند. به کمک این سرم فوق العاده می توانید خاصیت کشسانی و استحکام پوست را بیشتر کنید و از بروز افتادگی و چین و چروک پوستی جلوگیری نمایید.

طریقه مصرف سرم گلد کلاژن بالانس

دو نوبت در روز، صبح و عصر یک لایه نازک از سرم صورت را روی پوست تمیز بزنید و به کمک انگشت ها آن را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

کیفیت محصولات بالانس

مواد به کار رفته در محصولات برند بالانس تا 90% ارگانیک و طبیعی است و به همین دلیل یک گزینه فوق العاده برای استفاده روزانه به حساب می آید. پس اگر به دنبال خرید محصولاتی طبیعی و ارگانیک هستید، برند بالانس انتخاب مناسبی برای مراقبت از پوست شماست.

محصولات بالانس برای کدام کشور است؟

سازنده برند بالانس، کشور انگلیس است و تمام محصولات این برند به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. این محصولات در این کشور نیز مشتریان خاص خود را دارد.

 

پک دو عددی سرم هیالورونیک اسید و ویتامین سی بالانس

پک دو عددی سرم ویتامین سی و هیالورونیک اسید بالانس یک محصول فوق العاده و مکمل برای آبرسانی فوق العاده به پوست است و برای کاهش جوش های صورت و آبرسانی به پوست انتخاب فوق العاده ای به نظر می رسد. این محصول با آبرسانی به پوست شما سبب جوانسازی پوست صورت می شود و خطوط ریز چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد و به مرور زمان، این خطوط ریز را پر می کند.

سرم هیالورونیک اسید بالانس، به مرور زمان پوست شما را شاداب می کند و باعث سلامت و زیبایی پوست شما خواهد شد. ویتامین سی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی، لکه های قهوه ای و تیره پوست را از بین می برد و برای انواع پوست مناسب است.

سخن آخر

همان طور که گفته شد، سرم های صورت بالانس محصولی فوق العاده برای مراقبت از پوست صورت شماست. این سرم های صورت در مدل های مختلف وجود دارد و برای روشن کردن پوست، آبرسانی و لایه برداری پوست صورت مناسب است. همچنین از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. در این مطلب سعی کردیم به نحوه استفاده از سرم های بالانس + نقد و بررسی آن بپردازیم، امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شما کدام یک از سرم های صورت بالانس را دوست دارید؟ 

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا