2 55
آموزشمقالات

طرز استفاده از شامپو رنگ + آموزش کاربردی!

نحوه صحیح استفاده از شامپو رنگ مو در چند گام ساده

آیا طرز استفاده از شامپو رنگ مو را می دانید؟ 

آیا تا به حال از شامپو رنگ مو استفاده کرده اید؟

شامپو رنگ مو انتخاب مناسبی برای موهای سفید است و حتی به راحتی می توانید یک رنگساژ فوق العاده در رنگ بندی مناسب برای موهایتان ایجاد نمایید. اصلا فرقی ندارد که آقا هستید یا خانم!

ممکن است گاهی اوقات فرصت این را نداشته باشید که مدام به آرایشگاه بروید و بخواهید موهایتان را رنگ کنید، به همین دلیل شامپوهای رنگساژ گزینه مناسبی برای شما هستند. در ادامه به بررسی طرز استفاده از شامپو رنگ مو می پردازیم، پس با مجله سین دخت همراه شوید.

طرز استفاده از شامپو رنگ، شامپو رنگ مو چیست؟

گاهی اوقات ممکن است سرتان بسیار شلوغ باشد و حوصله نداشته باشید که مدام به آرایشگاه بروید و به دنبال راحت ترین راه برای رنگ کردن موهایتان باشید.

همچنین شاید دوست داشته باشید که هر دو هفته یک رنگ موی جدید را امتحان نمایید و در این جا شامپو های رنگ مو به شما کمک خواهند کرد. آن هم نه رنگ موهای معمولی، رنگ موهای فانتزی و خاص که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اگر بخواهید از رنگ موهای دائمی استفاده نمایید و به سرعت رنگ موهایتان را عوض کنید، طولی نمی کشد که موهایتان آسیب می بیند و مویی روی سرتان باقی نمی ماند.

همچنین ممکن است به صورت ناگهانی به یک مهمانی دعوت شوید اما ریشه موهایتان بیرون زده باشد، به کمک شامپو رنگ مو به خوبی می توانید موهای خود را رنگ کنید و حتی سفیدی موهایتان را تا حدی بپوشانید.

 

مزیت استفاده از شامپو رنگ مو

شامپو رنگ مو یک محصول فوق العاده برای پوشاندن سفیدی موهای شماست و در کم ترین زمان ممکن موهای شما را به رنگ دلخواه در میاورد.

 

شامپو رنگ مو چیست؟

همان طور که از رنگش پیداست این محصول هم شامپوست و هم رنگ موست. یعنی دقیقا مثل شامپو، روی موهایتان قرار می گیرد و شسته می شود و یک رنگ ملایمی به موهایتان می دهد.

 

تفاوت رنگ موهای دائمی با شامپو رنگ مو در چیست؟

رنگ موهای دائمی به صورت شیمیایی رنگ دانه های مو را از آن جدا می کند و رنگ دانه رنگ شیمیایی را به جای آن قرار می دهد. این رنگ موها ماندگاری بالایی دارند و برای افرادی که موهای بلندی دارند، بسیار به صرفه است.

 

اما شامپو رنگ مو تنها روی لایه ای از رنگ موها قرار می گیرد و هر چه قدر غلظت این مواد بیشتر باشد، ماندگاری آن نیز بالاتر می رود و رنگ تیره تری پیدا می کند.

شامپو رنگ مو ماندگاری کم تری نسبت به رنگ موهای دائمی دارد و بیشتر مناسب افرادی است که موهای کوتاهی دارند و یا موهایشان جو گندمی یا همان خاکستری شده است و نمی خواهند یک باره تغییر زیادی در موهایشان ایجاد نمایند.

شما می توانید با استفاده مکرر از شامپو رنگ مو به مرور زمان موهایتان را  به رنگ دلخواه درآورید، اما توقع نداشته باشید که رنگ مویی که در آرایشگاه روی موهایتان ایجاد می شود، در خانه به صورت خانگی نیز همان کیفیت را داشته باشد. شامپوهای رنگ مو به دلیل نحوه عملکردی که دارد، پس از چند با شستشو از روی موها پاک می شود.

چگونگی استفاده از شامپو رنگ مو

رنگ کردن مو با شامپو خیلی راحت و ساده است و شما در اولین مرحله باید مطمئن شوید که موهایتان تمیز است و هیچ گونه آلودگی و چربی ندارد. ابتدا موهایتان را خوب بشویید، شامپو رنگ را درست مثل شامپو معمولی روی موها قرار دهید. همچنین می توانید با کمی آب تغییری در غلظت آن ایجاد نمایید.

 

برای استفاده از شامپو رنگ ابتدا لازم است دستور العمل دورن و روی جعبه را به دقت بخوانید. پس از گذشت مدتی که روی جعبه قید شده است، موهایتان را بدون استفاده از نرم کننده و شامپو شستشو دهید. به یاد داشته باشید که هنگام این کار چشمانتان را ببندید تا وارد چشم هایتان نشود. در صورت بروز هرگونه حساسیت، از استفاده شامپو رنگ خود خودداری نمایید.

 

آیا شامپو رنگ مو موهایتان را می سوزاند؟

دقت کنید که اگر هنگام استفاده از شامپو رنگ مو احساس کردید موهایتان تکه تکه شده است، خیلی سریع باقی مانده شامپو را از روی موهایتان بشویید تا بیشتر از این موهایتان آسیب نبیند.

 

چند بار می توان از شامپو رنگ مو استفاده کرد؟

زیاده روی در هر مسئله ای، سبب ضرر و زیان می شود. بهتر است تنها ماهی یکبار از شامپو رنگ استفاده نمایید. در صورت نداشتن حساسیت به شامپو رنگ مو هر دو هفته یک بار می توانید از این محصول استفاده نمایید. استفاده بیش از حد از شامپو رنگ مو، احتمال بروز حساسیت های پوستی و ریزش مو را در فرد بیشتر می کند.

در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه شوید تا به بررسی چند نمونه از پرطرفدارترین شامپو رنگ موها بپردازیم:

 

شامپو رنگساژ قرمز سریتا

شامپو رنگساژ قرمز سریتا، شامپویی گیاهی برای موهای رنگ شده است. یعنی پس از رنگ کردن موها می توانید از این شامپو رنگساژ استفاده نمایید.

این شامپو رنگساژ با خاصیت درخشان کنندگی و حالت دهندگی خود، به رفع کدری، زمختی و بد حالتی موها می پردازد و رنگ موی شما را تثبیت می کند و به بالا بردن ماندگاری رنگ مو کمک خواهد کرد. همچنین رنگ مو به دلیل داشتن ساختار شیمیایی که دارد، موجب آسیب به موها و عوارض نامناسب به موها می شود اما این شامپو به دلیل داشتن خاصیت ترمیم کنندگی این آسیب وارد شده به موها را از بین می برد و دیگر نیازی نیست بابت آسیب های وارده به موهایتان نگران باشید.

خرید شامپو رنگساژ قرمز سریتا

 

کاربرد شامپو رنگساژ قرمز سریتا

وجود آمونیاک در بیشتر رنگ موهای دائمی و ترکیب آن با اکسیدان سبب نازک شدن مو، خشکی مو، بروز موخوره در موها می شود و در نهایت کراتین مو آسیب می بیند. این شامپو بدون پارابن است و با داشتن آلوئه ورا و اسید آمینه های ضروری، موهای شما را بسیار خوش حالت و نرم می کند. شامپو رنگساژ قرمز سریتا، رنگ قرمز بسیار زیبایی به موها می بخشد و موهایی زیبا برایتان به ارمغان می آورد.

 

شامپو رنگساژ مو سریتا برای چه موهایی مناسب است؟

اگر شما دارای موهای رنگ شده بر پایه تناژ قرمز هستید، می توانید برای حفظ سلامتی و زیبایی موهایتان از این شامپو رنگساژ فوق العاده استفاده نمایید.

 

شامپو رنگساژ سیلور سریتا

شامپو سیلور سریتا با داشتن فرمولاسیون قوی و به دلیل داشتن رنگ بنفش، زردی مو را از بین می برد و به راحتی رنگ موهایتان را تا مدت ها به همان حالت اولیه، جذاب و زیبا نگه می دارد. اگر موهایتان را دکلره یا مش کرده اید و بسیار شکننده و آسیب پذیر شده است، لازم است برای رفع این مشکل از شامپو رنگساژ سیلور استفاده نمایید. این شامپو حاوی اسید آمینه ضروری برای موهاست و مواد مغذی لازم را به موهایتان می رساند و سبب تقویت موها می شود.

 

وجود آلوئه ورا در این شامپو رنگ مو، رطوبت از دست رفته موهایتان را بر می گرداند و علاوه بر جلوگیری از خشکی مو، بافت خشک و رطوبت از دست رفته موها را ترمیم می کند و موهایتان جانی دوباره خواهد گرفت. این شامپو رنگساژ مو، برای رفع زردی موهای دکلره شده و رنگ کرده مناسب است.

این شامپو ضد زردی است و هر زمان که پس از رنگ کردن موها و انجام دکلره با زردی موها مواجه شدید، می توانید از این شامپو رنگساژ سیلور استفاده نمایید.

این شامپو رنگ مو، رنگ اضافی و درخشش نامناسب ساقه موها که پس از چند بار شستشو از بین می رود را اصلاح می کند و از تغییر رنگ موها جلوگیری می نماید.

خرید شامپو رنگساژ سیلور سریتا

 

طرز استفاده از شامپو رنگساژ سیلور سریتا

حتما این محصول را روی موهای خیس و قسمت هایی از مو که به دلیل دکلره یا رنگ، زرد رنگ شده است، استفاده نمایید. سپس 5 دقیقه صبر کنید تا روی موها بماند، سپس با آب بشویید.

 

شامپو محافظ رنگ مو سریتا

شامپو محافظ رنگ مو سریتا محصولی فوق العاده برای تثبیت رنگ مو و مراقبت از موهای رنگ شده است. رنگ موهای دائمی به دلیل داشتن مواد شیمیایی به موها آسیب می زند. یکی از بهترین شامپو ها برای مراقبت و شستشوی موهای رنگ شده، شامپو تثبیت کننده رنگ مو سریتاست.

این شامپو رنگ مو با داشتن فرمولاسیون ویژه، دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و با مهار کردن رادیکال های آزاد اشعه خورشید، از تغییر رنگ موها جلوگیری می نماید.

 

ویتامین E موجود در ترکیبات این شامپو سبب نرم شدن ساقه موها و درخشان شدن آنها می شود و از بروز موخوره در موها جلوگیری می کند. موادی که در شامپو محافظ رنگ مو سریتا به کار رفته است، باعث بالا رفتن استحکام و تقویت ساقه موها می شود و کراتین از دست رفته ساقه موها را به تدریج ترمیم می کند. این محصول دارای بافت ژلی کرمی است و به کمک فیلترهای UV به تثبیت و افزایش ماندگاری رنگ مو می پردازد.

این محصول حاوی سیلیکون است و مثل یک پوشش قوی روی ساقه موها عمل می کند و از تبخیر آب ساقه موها جلوگیری خواهد کرد.

خرید شامپو محافظ رنگ مو سریتا

 

سخن آخر

همان طور که گفته شد، هر فرد بر اساس ویژگی های منحصر به فرد پوست و موی خود می تواند اقدام به خرید شامپو های رنگ مو نماید. شامپوهای رنگ مو در رنگ بندی های مختلف وجود دارد و شما با توجه به رنگ موی خود، می توانید شامپو رنگ مناسب موهایتان را انتخاب نمایید. در این مطلب سعی کردیم به بررسی انواع شامپو های رنگ مو و رنگساژ بپردازیم، امیدواریم که با خواندن این مقاله بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید.

شما چه رنگی از شامپو رنگ مو را بیشتر دوست دارید؟

به نظر شما یک شامپو رنگ مو مناسب چه ویژگی ای دارد؟ 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا