2 55
معرفی محصول

برند فارماسی را بشناسید!| معرفی پر فروش ترین محصولات فارماسی

اگر می خواهید با یک برند لوازم آرایشی و مراقبت از پوستی معتبر و با کیفیت آشنا شوید، تا ادامه این مقاله با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید.

اگر به زیبایی و سلامتی پوستتان اهمیت می دهید، احتمالا تا به حال از محصولات برند فارماسی استفاده کرده اید یا نام این برند، یکبار به گوشتان خورده است. برند فارماسی (Farmasi)، یکی از کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت از پوستی در کشور ترکیه است که محصولات متنوعی مانند تونر، شوینده صورت، میسلار واتر و انواع لوازم آرایشی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب، تولید و عرضه می کند.

نام برند آرایشی فارماسی، از کلمه داروسازی گرفته شده است و در سال 2003 توسط دکتر سی تو نا در ترکیه تاسیس شد. بنابراین، اگر می خواهید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی با کیفیت با تنوع بالا را از یک برند معتبر و شناخته شده تهیه کنید، در ادامه این مقاله، با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا تاریخچه برند فارماسی را بررسی کرده و بهترین محصولات فارماسی را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه برند فارماسی

فارماسی یکی از بزرگترین تولیدکننده های محصولات آرایشی و بهداشتی ترکیه بوده که از سال 1905 توسط خانواده تونا فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون شمار معروف ترین برندها در ایران است. کمپانی Farmasi در سال 2003 توسط دکتر Cevdet Tuna در کشور ترکیه تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی، آغاز کرد. محصولات برند فارماسی مورد تایید بالاترین استاندارد های جهانی هستند و امروزه به بیش از 118 کشور جهان صادر می‌شود و علت موفقیت چشمگیر این برند خوشنام آرایشی، دلیلی جز کیفیت و پاسخگویی عالی محصولات این شرکت بزرگ و معتبر نیست.

در فرمولاسیون محصولات فارماسی، ترکیبات گیاهی و طبیعی ماننده روغن درخت چای استفاده شده که فاقد مواد شیمیایی و حساسیت زا هستند و زیبایی و سلامتی پوستتان را تضمین می کنند و شما با انواع پوست، می توانید از محصولات آرایشی و مراقبت از پوستی فارماسی استفاده کنید. عصاره برگ درخت چای موجود در ترکیبات اکثر محصولات برند فارماسی، یک ماده فوق العاده برای پوست های چرب بوده که باعث  جلوگیری از  ایجاد جوش و آکنه و کنترل چربی پوست می شود و به همین علت، تونر و سرم های ضد جوش این برند، بسیار محبوب هستند.

ویژگی های منحصر به فرد برند آرایشی و مراقبت از پوستی فارماسی

  • فرمولاسیون ضد حساسیت و طبیعی
  • با تنوع رنگی و محصولی گسترده
  • کشور مبدا برند: ترکیه
  • مناسب انواع پوست
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • برند معتبر و تایید شده توسط متخصصین پوست

محصولات فارماسی خوبه؟

امروزه کارخانه کمپانی فارماسی توسط نسل سوم خانواده تونا اداره می‌شود و با هدف اولیه خود، محصولات با کیفیت آرایشی و مراقبت از پوستی را تولید و عرضه می کند که توانسته پس از گذشت سالها، همچنان رضایت مشتریان و طرافدارن خود را به دست بیاورد. برند FARMASI همیشه در تلاش است که محصولاتی با فرمولاسیونی جدید و منحصر به فرد نسبت به رقیبان خود در این عرصه را در تولید محصولاتش استفاده کند و با انجام تحقیقات و بررسی‌های بسیار در زمینه تولید محصولات آرایشی، توانسته به هدف خود نیز برسد و محصولاتی با فرمولاسیونی فوق العاده و متمایز از سایرین تولید کنندگان را داشته باشد.

برند فارماسی تا کنون، بیش از  400 میلیون نفر مشتری در سراسر جهان دارد که توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. همچنین، قیمت مناسب در کنار کیفیت فوق العاده، محصولات برند فارماسی را به گزینه ای مقرون به صرفه برای خرید لوازم آرایشی و مراقبت از پوستی تبدیل کرده است.

معرفی محبوب ترین محصولات برند فارماسی

برند فارماسی، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوستی متنوعی برای انواع پوست را تولید و عرضه می کند. در ادامه، محبوب ترین محصولات برند فارماسی از دید مشتریان را به شما معرفی می کنیم.

کرم BB فارماسی مدل 7 در 1 SPF15

می خواهیم شما را با یک سوپر کرم آشنا کنیم. BB کرم فارماسی، یک کرم پودر سبک روزانه است که خاصیت که کرم پودر، ضدآفتاب، مرطوب کننده، روشن کننده، پرایمر و آبرسان را برای پوست ایفا می کند. فرمولاسیون بی بی کرم فارماسی اصل، از 7 ماده فوق العاده برای پوست تشکیل شده است.

  • روغن ماکادامیا ( آنتی اکسیدان، مرطوب کننده و آبرسان، محافظت از پوست)
  • ویتامین B (آنتی اکسیدان، محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی، درخشان کننده پوست)
  • روغن آرگان (آنتی اکسیدانی، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست، جلوگیری از پیری پوست)
  • پروتئین ابریشم (مرطوب کننده و آبرسان)
  • SPF 15 (محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA/UVB، رادیکال های آزاد و سایر آسیب های محیطی)
  • کلاژن (آنتی اکسیدان، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست)
  • عصاره جو (آنتی اکسیدان، مغذی برای پوست، کمک به ترمیم پوست، التیام بخش پوست)

لینک خرید بی بی کرم فارماسی با بهترین قیمت

بی بی کرم، یک کرم پودر سبک روزانه مناسب برای میکاپ ملایم است که پوشانندگی مطلوب و جلوه طبیعی روی پوست دارد. شما با انواع پوست، به خصوص پوست خشک، می توانید برای آرایش روزانه خود از بی بی کرم فارماسی استفاده کنید. با وجود تنوع رنگی بالای بی بی کرم اصل فارماسی، می توانید رنگ نزدیک به پوستتان را انتخاب کنید. با استفاده از کرم چند منظوره فارماسی، با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر ایجاد جلوه یکدست و صاف روی پوست، از سلامتی پوستتان نیز محافظت می کنید.

ژل شستشو صورت دکتر سی تونا فارماسی مدل Tea Tree

ژل شستشو فارماسی با عصاره روغن درخت، یک شوینده تخصصی برای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه است که با فرمولاسیون حاوی روغن درخت چای و عصاره آویشن، سبب پاکسازی پوست شده و موجب از بین رفتن آلودگی، چربی های اضافی و سلول های مرده پوستی خواهد شد.

خرید ژل شستشو فارماسی با تخفیف ویژه

همچنین، با کاهش میزان چربی پوست، سبب پیشگیری از مسدود شدن منافذ پوستی و ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه می شود. خاصیت آنتی اکسیدانی ژل شستشو فارماسی، اثرات ضد پیری و ضد چروک دارد و موجب آرامش بخشی و تسکین التهابات پوستی می شود. بافت ژلی و ملایم ژل شستشو صورت فارماسی، به راحتی روی پوت پخش شده و پس از شستشو، پوستتان را شفاف و شاداب می کند. شما می توانید برای شستشو روزانه پوستتان، از این ژل شستشو فوق العاده استفاده کنید.

کرم CC فارماسی مدل 9 در 1 SPF25

سی سی کرم فارماسی، یک کرم همه کاره است که می توانید به عنوان کرم پودر روزانه استفاده کنید و مناسب برای استفاده انواع پوست، به خصوص پوست های چرب است که جلوه یکنواخت، طبیعی و شفاف را روی پوست ایجاد می کند و قدرت پوشانندگی مطلوبی دارد. در واقع سی سی کرم فارماسی، همان ترکیبات بی بی کرم فارماسی را دارد؛ تنها دو ماده مواد معدنی و ویتامین C در فرمولاسیون سی سی کرم اصل فارماسی وجود دارد که سبب آبرسانی و روشن شدن پوست می شود.

لینک خرید سی سی کرم فارماسی با بیشترین تخفیف

بافت سبک و نرم سی سی کرم فارماسی، به گونه ایست که به راحتی روی پوست می خوابد و هیچ گونه احساس چربی یا سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و جلوه طبیعی روی پوست ایجاد می کند که مناسب آرایش ملایم روزانه است. شما با استفاده از سی سی کرم فارماسی، پوستتان از خاصیت کرم پودر، ضدآفتاب، مرطوب کننده، روشن کننده، پرایمر و آبرسان نیز بهره مند می شود و به همین دلیل، به CC کرم فارماسی، یک سوپر کرم چند منظوره می گویند.

تونر ضد التهاب دکتر سی تونا فارماسی مدل Tea Tree

تونر فارماسی، بهترین گزینه برای افرادی است که پوست چرب دارند و می خواهند میزان چربی پوستشان را تنظیم و کنترل کنند. همچنین، تونر سی تونا می تواند مشکل برق افتادن پوست را نیز حل کند. فرمولاسیون غنی شده با عصاره چای سبز در این تونر بی نظیر، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند و سبب آرامش بخشی و تسکین التهابات پوستی می گردد و خستگی و کدری پوست را از بین می برد.

لینک خرید تونر فارماسی با قیمت مناسب

همچنین، تونر فارماسی با عصاره چای سبز، می تواند منافذ پوستی را به خوبی پاکسازی کند و از مسدود شدن منافذ پوستی که باعث جوش زدن می شود، جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد تونر ضد التهاب فارماسی، می توان به آبرسانی به پوست، روشن شدن رنگ پوست و افزایش شفافیت و شادابی پوست اشاره کرد.

سخن آخر

برند آرایشی و مراقبت از پوستی فارماسی، یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبت از پوستی است که توسط دکتر سی تونا در ترکیه تاسیس شد. در این مقاله، تلاش کرده ایم که شما را با تاریخچه برند فارماسی آشنا کنیم و محبوب ترین محصولات برند فارماسی را به شما معرفی کرده ایم. امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، به خوبی با برند معتبر فارماسی آشنا شده باشید و با اعتماد به این برند، بتوانید از محصولات فوق العاده و با کیفیت فارماسی استفاده کنید.

شما تا به حال تجربه استفاده از محصولات آرایشی و مراقبت از پوستی فارماسی را داشته اید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا