2 55
آموزش

تکنیک های طلایی برای افزایش ماندگاری آرایش در تابستان!!

پس از خواندن این مقاله، راز یک میکاپ تمیز و ماندگار در تابستان را می دانید!

تصور کنید که ساعت ها برای آرایش صورت خود زمان گذاشته اید و برای بیرون رفتن آماده هستید، اما چند دقیقه بعد از خارج شدن از منزل و قرار گرفتن در معرض اشعه های آفتاب روزهای گرم تابستانی، احساس می کنید که کرم پودر روی پوستتان حالتی ماسیده ایجاد کرده و تعربق پوست صورت، باعث برق افتادن پوستتان می شود.

برای اینکه این تجربه تلخ را نداشته باشید و بتوانید ماندگاری و کیفیت میکاپ صورتتان را در تابستان حفظ کنید، باید با تکنیک های آرایش تابستانی به خوبی آشنا شوید. همچنین، انتخاب لوازم آرایشی مناسب نیز، تاثیر زیادی در ماندگاری آرایش شما در فصول گرم سال دارد. بنابراین، اگر یکی از چالش های شما در فصل تابستان، ماسیده شدن یا برق افتادن آرایش در طول روز است، در ادامه این مقاله با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید.

مراحل یک آرایش تابستانه ماندگار

می خواهید یک آرایش ملایم و تابستانه انجام دهید که در طول روز، آرایش روی پوستتان حالتی ماسیده ایجاد نکند و ماندگاری بالایی داشته باشد؟ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل قدم به قدم یک میکاپ تابستانه و ماندگار را به شما آموزش دهیم.

زیرسازی مناسب پوست، اولین قدم یک آرایش ماندگار

اگر می خواهید یک میکاپ تمیز و حرفه ای داشته باشید، باید یک زیرسازی آرایش اصولی انجام دهید، مرحله زیرسازی پوست را جدی بگیرید. ابتدا با استفاده از شوینده، صورتتان را بشویید تا چربی های اضافی و آلودگی ها به خوبی از روی پوستتان پاک شود. سپس مقدار مناسبی پرایمر را به پوستتان زده و اجازه دهید کاملا جذب پوست شود. حالا پوستتان برای یک آرایش سبک و مات آماده است.

استفاده از محصولات آرایشی سبک و مات

تابستان، زمان مناسبی برای استفاده از کرم های سنگین و فول کاور آرایشی نیست. اگر می خواهید پس از مدتی، کرم پودر روی پوستتان حالتی ماسیده یا کیکی نشود، به سراغ کرم های آرایشی با بافت سبک و جلوه مات بروید.

بی بی کرم یا سی سی کرم، ضد آفتاب های رنگی و کرم پودر های سبک با پوشش دهی متوسط، بهترین گزینه ها برای آرایش صورت در تابستان هستند. توجه داشته باشید که مقدار کمی از کرم را روی پوستتان بزنید و با پد آرایشی نمناک، روی پوستتان پخش یا فید کنید. اگر می خواهید تیرگی و نواقص پوستی تان را به خوبی بپوشانید، می توانید پس از زدن کرم آرایشی سبک، در آن نقاط پوستتان از کانسیلر استفاده کنید.

از محصولات آرایشی ضد آب استفاده کنید

به سراغ لوازم آرایشی ضد آب بروید تا ماندگاری میکاپ شما بیشتر شود. ریمل ضد آب، گزینه خوبی برای آرایش چشم ها در تابستان است. می توانید از خط چشم های ضد آب نیز استفاده کنید. رژ لب های مات و ضد آب نیز انتخاب مناسبی برای آرایش لب ها است.

نکات مهم برای افزایش ماندگاری میکاپ در تابستان

  • قبل از کرم پودر و سایه چشم خود پرایمر بزنید. این یک مانع بین پوست و آرایش شما ایجاد می کند و از ذوب شدن آن در گرما جلوگیری می کند.
  • از محصولات پودری به جای کرم یا فرمول های مایع استفاده کنید. فرمول های پودری کمتر در گرما آب می شوند یا از روی پوست شما می لغزند.
  • از محصولات ضد آب یا ضد عرق استفاده کنید. به دنبال محصولاتی باشید که به طور خاص برای آب و هوای گرم و مرطوب طراحی شده اند.
  • کاغذهای لکه دار یا پودر مات کننده با خود داشته باشید تا در طول روز آن را لمس کنید. این به جذب هر گونه روغن اضافی که می تواند باعث خراب شدن آرایش شود کمک می کند.
  • از مصرف بیش از حد محصول خودداری کنید. یک آرایش سبک وزن و طبیعی در گرما بهتر از آرایش سنگین و کیک است.
  • هیدراته بمانید و برای محافظت از پوست و جلوگیری از تعریق از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. مراقبت از پوست مناسب همچنین می تواند با ایجاد پایه ای سالم برای چسبیدن به آرایش شما، ماندگاری بیشتری داشته باشد.

بهترین محصولات برای افزایش ماندگاری آرایش در تابستان

برای جلوگیری از ماسیده شدن یا پاک شدن آرایش در تابستان و فصول گرم سال، می توانید از محصولات آرایشی که موجب تثبیت و افزایش ماندگاری میکاپ صورت می شوند استفاده کنید. در ادامه، لیستی از بهترین محصولات مناسب برای افزایش ماندگاری آرایش در تابستان را به شما معرفی می کنیم.

اسپری فیکساتور آرایش ژنوبایوتیک

اسپری رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش ژنوبایوتیک، یک محصول فوق العاده برای افزایش ماندگاری آرایش است که می توانید پس از اتمام آرایش، آن را روی صورت و آرایشتان اسپری کنید تا مواد آرایشی در طول روز از روی پوست شما پاک نشده و حالتی ماسیده شده را روی پوست ایجاد نکند.

لینک خرید اسپری فیکساتور ژنوبایوتیک با تخفیف ویژه

فرمولاسیون غنی شده با عصاره چای سبز، عصاره بابونه، عصاره خیار و در این محصول، موجب رطوبت رسانی و تقویت سلول های پوستی شده و با حفظ رطوبت پوست، از خشک شدن پوست در طول روز جلوگیری می کند.

پودر فیکساتور آرایش کاتریس مدل پنج کاره

اگر می خواهید کیفیت و ماندگاری آرایشتان را در فصل تابستان حفظ کنید، پودر فیکساتور کاتریس مدل پنج کاره را به شما معرفی می کنیم. این پودر آرایشی جادویی، با تثبیت مواد آرایشی روی پوست، از ماسیده شدن یا برق افتادن آرایش در هنگام تعریق صورت جلوگیری می کند و جلوه ای مات و مخملی را روی پوست شما ایجاد می کند. با استفاده از فیکساتور کاتریس، در پایان روز آرایشی با کیفیت لحظه اول را خواهید داشت. پودر فیکس کاتریس، کاملا بی رنگ، مات و مخملی بوده و با بافت پودری و سبک دارد که  هیچ گونه رد یا سفیدی روی پوست ایجاد نمی کند.  همچنین، شما با انواع پوست، می توانید از پودر فیکساتور کاتریس استفاده کنید. با وجود SPF 10 در فرمولاسیون این محصول، می توانید برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب نیز، از پودر فیکس استفاده کنید.

لینک خرید پودر فیکساتور کاتریس با بهترین قیمت

پرایمر محافظت کننده اسنس مدل Prime Studio

می خواهید یک آرایش با ماندگاری بالا داشته باشید؟ از زیرسازی پوست قبل از آرایش شروع کنید. پرایمر اسنس مدل Prime Studio، یک محصول فوق العاده برای یکدست کردن و پر کردن منافذ باز پوستی است که سبب افزایش ماندگاری آرایش شده و باعث می شود که کرم پودر به خوبی روی پوستتان بخوابد. همچنین، از چرب شدن و براق شدن آرایش جلوگیری می کند و جلوه ای مات و طبیعی را در آرایش شما ایجاد می کند.

پرایمر اسنس، کی از بهترین پرایمرها برای زیرسازی آرایش صورت محسوب می شود که بافت سبک داشته و به سرعت جذب پوست می شود. همچنین، دارای دارای فیلترهای UVA و UVB است و حاوی SPF20 است که از پوست صورت در برابر اشعه های مضر محافظت می کند.

لینک خرید پرایمر اسنس اورجینال با بهترین قیمت

پرایمر صورت اسنس برای پوست های حساس، خشک، خیلی خشک، مختلط، نرمال، چرب بسیار مناسب است و راز یک میکاپ ماندگار تابستانی، زیرسازی پوست و استفاده از پرایمر آرایشی می باشد.

پنکک مات شاین کنترل کاتریس مدل Healthy Look Plus

لینک خرید پنکک کاتریس مدل شاین کنترل با تخفیف ویژه

پنکک مات شاین کنترل کاتریس مدل Healthy Look Plus، موجب تثبیت مواد آرایشی روی پوست شده و اصطلاحا، آرایشتان را خشک می کند. همچنین، با ایجاد جلوه مات و طبیعی، میکاپ صورتتان را زیباتر نشان می دهد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پنکک آرایشی، می توان به جلوگیری از برق افتادن آرایش در هنگام تعریق صورت اشاره کرد. این پنکک آلمانی، ماندگاری 12 ساعته داشته و موجب کنترل چربی پوست می شود و آرایشی ماندگار برایتان به ارمغان می آورد.

سخن آخر

برای داشتن یک میکاپ ماندگار و شیک در تابستان، باید از روش های تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش استفاده کنید. هیچ چیزی مانند یک میکاپ ماسیده شده یا به هم ریخته، چهره شما را نا مرتب و خسته نشان نمی دهد. بنابراین، اگر می خواهید در گرمای تابستان نیز، یک آرایش زیبا و ماندگار داشته باشید، نکاتی که در این مقاله توضیح داده ایم را رعایت کنید.

شما از چه روش هایی برای افزایش ماندگاری آرایش در فصل تابستان استفاده می کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

برای داشتن یک میکاپ ماندگار در تابستان، از چه لوازم آرایشی استفاده کنیم؟

اگر می خواهید یک میکاپ مناسب تابستان و با ماندگاری بالا داشته باشید، از لوازم آرابشی پودری، مات و سبک استفاده کنید.

چگونه از برق افتادن آرایش در تابستان جلوگیری کنیم؟

قبل از آرایش پوستتان را زیرسازی کنید و از کرم پودرهای سبک و مات استفاده کنید و سپس با استفاده از پودرهای تثبیت کننده آرایش مانند پودر فیکس یا پنکک، کرم پودرتان را روی صورت خشک کنید.

بهترین رژ لب برای آرایش تابستانی مانگار کدام است؟

رژ لب های مات و جامد سبک با تناژ رنگی روشن بهترین انتخاب برای آرایش تابستانه هستند.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا