2 55
مقالات

پرطرفدارترین رنگ مو 2023 + عکس!

پرطرفدارترین رنگ موهای 2023

پرطرفدارترین رنگ مو از نظر شما کدام است؟ 

انتخاب یک رنگ مو مناسب، زیبایی و جلوه خاصی به چهره شما می بخشد و چهره شما را باز و شاداب می کند. امروزه رنگ موهای جذاب بسیاری وجود دارند که طرفداران زیادی پیدا کرده اند. همچنین هر رنگ مو زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و البته توجه به تناژ رنگ پوستی و رنگ چشم ها نیز مهم است. در این مطلب قصد داریم با رنگ موهای جذاب و پرطرفدار آشنا شویم، پس با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید.

خرید انواع محصولات رنگ مو

پرطرفدارترین رنگ مو، رنگ مو نسکافه ای

رنگ مو نسکافه ای جزو پرطرفدارترین رنگ موهایی است که به خوبی توانسته در بین افراد با هر سن و سالی جایی برای خود باز کند. میزان طرفداران این رنگ مو به صورتی است که شما را بسیار خاص و جذاب می کند. این رنگ مو انتخاب فوق العاده ای از نظر سلبریتی هاست. به عنوان مثال جنیفر لوپز رنگ موی کاراملی و نسکافه ای را برای خود انتخاب کرده است و به جذابیت خود افزوده است. این خواننده رنگ کاراملی را با هایلایت های عسلی چندین بار استفاده کرده است.

انتخاب رنگ موی کاراملی را از جی جی حدید نیز بارها دیده اید. او تنالیته های مختلفی از رنگ کاراملی را روی موهای خود امتحان کرده است و مسلما در عکس ها و فیلم های فشن او را دیده اید. این رنگ به دلیل داشتن تناژ گرم و هیجان انگیز خود، حس شادابی و طراوت را در شما ایجاد خواهید کرد. این رنگ مو دارای طیف های رنگی از شکلاتی و قهوه ای است و برای خانم های مشکل پسند انتخاب مناسبی است.

احتمالا پس از آشنایی با تناژ این رنگ مو، شما هم از این رنگ مو خوشتان می آید. اگر می خواهید بدانید که این رنگ مو به شما می آید یا نه، باید بگوییم این رنگ مو با بیشتر پوست ها از روشن تا تیره به خوبی همخوانی دارد و بر اساس رنگ چشم خود، تناژ رنگ کاراملی را می توانید انتخاب نمایید. اگر رنگ دودی نسکافه ای را دوست ندارید، رنگ موی نسکافه ای را می توانید انتخاب نمایید.

پرطرفدارترین رنگ مو، رنگ موی مشکی

رنگ موی مشکی از قدیم تا به حال جزو یکی از رنگ های پرطرفدار بین خانم ها بوده است. این رنگ مو جذابیت چهره را بیشتر می کند و شما را کم سن و سال تر نشان می دهد. اکثر خانم ها با تناژ های پوستی مختلف به خصوص پوست های سفید، این رنگ مو گزینه مناسبی برایشان است.

البته باید در نظر داشته باشید که رنگ موی مشکی پرکلاغی جزو رنگ مویی است که اگر آن را امتحان کنید، نمی توانید به راحتی موهای خود را بلوند نمایید، چون ممکن است موهایتان آسیب ببیند.

رنگ موی مشکی برای افرادی که پوست برنز یا سبزه دارند، جلوه خیلی جذابی ندارد و بیشتر به پوست های سفید توصیه می شود. این رنگ موی محبوب با ترکیب رنگ چشم مشکی و پوست سفید فوق العاده می شود. البته نمی توان از جذابیت این رنگ مو با رنگ چشم های آبی و قهوه ای هم گذشت.

پرطرفدارترین رنگ مو رنگ موی عسلی

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که تا مدت ها از آن خسته نشوید و استایل جذاب خود را حفظ کنید، رنگ موی عسلی به شما پیشنهاد می شود. این رنگ مو گرفته شده از رنگ عسل طبیعی در تناژ های سرد و گرم است و با رنگ مسی در مقدار بیش تر یا کم تر بودن مقدار طلایی آن تفاوت دارد.
رنگ موی عسلی یکی از رنگ موهای پرطرفدار جی لو (Jennifer Lopez) است و همچنین بیشتر هنرمندان این رنگ را با طلایی ترکیب می کنند تا جذابیت چهره شان بیش تر شود.

این رنگ مو تناژ گرم و سرد ندارد و به همین دلیل معمولا با بیشتر رنگ پوست ها هماهنگی دارد و با درجه پوستی های مختلف، ظاهر فوق العاده ای می گیرد.

اگر چشمانی تیره یا قهوه ای دارید، بهتر است رنگ موی بلوند عسلی را امتحان نمایید. اگر می خواهید چشمانتان درخشان تر به نظر آید، رنگ موی عسلی با تناژ طلایی را تست کنید. اگر دوست دارید این رنگ مو را امتحان کنید، رنگ مو عسلی شکلاتی انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

برای رسیدن به پایه رنگ عسلی نیاز است تا موهایتان را دکلره کنید، اما اگر از دکلره کردن موهایتان می ترسید ترکیب رنگ عسلی زیتونی بدون دکلره را حتما امتحان نمایید. همچنین اگر رنگ عسلی و کاراملی را دوست ندارید، در ادامه با ما همراه شوید تا به رنگ های جذاب تر دیگر بپردازیم.

پرطرفدارترین رنگ مو، رنگ موی زیتونی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به استایل شیک و مد روز اعتقاد دارید، رنگ موی زیتونی انتخاب مناسبی برای شماست. آرایشگرها و میکاپ آرتیست ها به مشتریان مشکل پسند خود این رنگ را پیشنهاد می کنند. آرایشگرها و میکاپ آرتیست ها معمولا به مشتریان مشکل پسند خود، این رنگ را پیشنهاد می کنند، زیرا به خوبی می دانند که رنگ زیتونی از آن دسته از رنگ هایی است که به سادگی نمی توان از کنارش رد شد.

معمولا اکثر افراد از تناژ قرمزی در مو فراری هستند و شاید یکی از بدترین اتفاقات پس از رنگساژ کردن موها، دیدن هاله ای قرمز رنگ در بین موها باشد. اگر دلتان نمی خواهد که اینگونه با قرمزی موهای خود غافلگیر شوید، می توانید رنگ موی زیتونی را انتخاب نمایید. پس اگر قرمزی موی خود را دوست ندارید، رنگ موی زیتونی انتخاب مناسبی برای شماست.

انتخاب رنگ موی زیتونی بر اساس رنگ پوست نسب به سایر رنگ های معرفی شده، اهمیت بیشتری دارد. رنگ زیتونی از آن دست رنگ هایی است که باید به تناژ رنگی پوست خود دقت کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید موهایتان را زیتونی با تناژ سبز کنید، بهتر است بدانید که این رنگ مو به خانم های سبزه، گندم گون و برنز بیش تر از پوست های سفید می آید. رنگ زیتونی چون تناژ سرد و بی روحی دارد به پوست های سفید توصیه نمی شود.

اگر به دنبال جذاب ترین رنگ ها در بین تناژ رنگ موی زیتونی هستید، این مسئله را بدانید که رنگ موی دودی امتحان خود را پس داده است و جزو جذاب ترین رنگ موها به حساب می آید. علاوه بر رنگ موی دودی زیتونی، رنگ شنی زیتونی نیز طرفداران خاص خود را دارد. اما در کل رنگ موی زیتونی یا دودی زیتونی طرفدارهای بیش تری دارد.

اغلب خانم ها از دکلره کردن موهایشان هراس دارند. اما رنگ موی دودی توانسته است جایی برای خود در صنعت مد و فشن باز کند و برای رنگ کردن موها شرط سنی خاصی لازم نیست. اگر رنگ موی زیتونی را خیلی دوست دارید و رنگ پوستتان روشن است، دست نگه دارید زیرا در ادامه به بررسی 3 رنگ موی پرطرفدار دیگر می پردازیم.

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی و رنگ موی بعدی که به آن اشاره خواهیم کرد، طرفدارانی در یک سطح دارد. بیشتر افرادی که از رنگ کاراملی برای موهایشان استفاده می کنند، این رنگ مو را بسیار معجزه گر خطاب کرده اند. این رنگ مو ترکیبی از رنگ های کاراملی، شکلاتی و قهوه ای است و چون تناژ گرمی دارد، برای پوست های سفید مناسب است. طیف رنگی این رنگ مو را می توانید در بین رنگ های بلوند و بژ طلایی جستجو نمایید.

شما در انتخاب رنگ موی کاراملی تا حد زیادی دستتان باز است و به راحتی می توانید با ترکیب کردن رنگ های تنالیته و رنگ های دیگر همچون طلایی و نسکافه ای به رنگ دلخواه خود می توانید برسید.

اگر پوستتان برنز یا مهتابی است و به دنبال جذابیت بیش تر در چهره خود هستید، حتما رنگ مو کاراملی را باید امتحان کنند. افرادی که چشم های قهوه ای و مشکی دارند، با رنگ موی کاراملی چشمانشان براق تر می شود. اگر چشم هایتان روشن است، موهای کاراملی هایلایت شده در بین موهای تیره بسیار جذاب می باشد.

اگر دوست دارید از این رنگ شیرین برای موهایتان استفاده نمایید، این رنگ با طیف رنگی موی کاراملی، شکلاتی و نسکافه ای بسیار پرطرفدار تر از بقیه رنگ هاست.

رنگ موی دودی

اگر به دنبال ایجاد یک تغییر اساسی در صورت خود هستید، مطمئن باشید که رنگ موی دودی این کار را برایتان انجام می دهد. یکی از مزیت های بسیار خوب این رنگ مو پوشانندگی عالی موهای سفید است. رنگ کردن ریشه موهای درآمده، امری آزار دهنده است و هر ماه باید آن را انجام دهید. اما اگر موهایتان تناژ دودی داشته باشد، دیگر از تکرار این امر آزار دهنده خلاص خواهید شد.

اگر به دنبال همخوانی بین رنگ مویتان با رنگ پوست خود هستید، بهتر است بدانید که رنگ موی دودی برای پوست های روشن و سرد مناسب است. شما می توانید تناژ سردی پوست خود را با بلوند دودی یا قهوه ای دودی به خوبی بپوشانید. افرادی که پوست گندمی دارند هم می توانند برای زیباتر شدن موهای خود از رنگ موی دودی استفاده کنند.

اکنون که متوجه شدید رنگ موی زیتونی برای چه رنگ مویی مناسب است، جالب است بدانید که رنگ چشم ها نیز تاثیر زیادی در جذابیت چهره دارد. به عنوان مثال اگر رنگ چشم های شما آبی یا طوسی است، برای پوشش دهی موهایتان از رنگ قهوه ای دودی استفاده نمایید. اگر پوستان تیره و با تناژ طلایی زیتونی است، بهتر است ریسک نکنید و از خانواده رنگ های دودی استفاده نکنید. در بین رنگ موهای دودی، رنگ موی دودی زیتونی، دودی نسکافه ای و دودی خاکستری بهتر است.

رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی جزو 6 رنگ موی پرطرفدار در سال های اخیر است. اگر می خواهید این رنگ مو را استفاده کنید، باید شخصیت جسوری داشته باشید. در صورتی که این رنگ مو را انتخاب کردید، دیگر به آن معتاد می شوید و دوست دارید مجدد این رنگ مو را برای خود برگزینید. اگر پوست روشنی دارید، رنگ موی شرابی به شما می آید و ظاهرتان زیباتر خواهد شد. همچنین اگر پوستی سبزه یا برنزه دارید، رنگ موی شرابی با تناژ قرمز را انتخاب نمایید و به جذابیت خود بیافزایید.

رنگ موی شرابی برای افرادی که چشم های سبز، فندقی و قهوه ای دارند، ترکیب بی نظیری می شود. به عنوان مثال ریحانا خواننده معروف، رنگ موی شرابی را انتخاب کرده بود؛ زیرا تمامی فاکتورهای لازم مثل رنگ چشم و رنگ پوستش مانند موارد گفته شده بود.

پرطرفدارترین رنگ مو، رنگ موی هایلایت استخوانی

در بین رنگ موها، رنگ موی بلوند پلاتینیوم محبوبیت ویژه ای در بین افراد از سال 1950 پیدا کرد. درست زمانی که مرلین مونرو به دلیل رنگ موهای بلوندش شناخته شد. این محبوبیت تا امروز ادامه داشته است و شما می توانید از بلوند خاکستری روشن تا بلوند تیره را انتخاب نمایید.

فراموش نکنید افرادی که رنگ پوست گندمی و سبزه دارند، این رنگ مو انتخاب فوق العاده ای برایشان می باشد. اگر پوستتان روشن است رنگ موی استخوانی را می توانید به صورت هایلایت روی موها درآورید. این رنگ مو جدید ترین و پرطرفدارترین رنگ مو است و به چهره بیش تر افراد می آید.

سخن آخر

همان طور که گفته شد، رنگ مو تاثیری بسیار زیادی در چهره افراد دارد و شما را بسیار جذاب و زیبا می کند. برای انتخاب یک رنگ مو مناسب لازم است به فاکتورهایی مثل رنگ پوست و رنگ چشم ها دقت کنید و با توجه به آن رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. رنگ موهایی مثل هایلایت استخوانی و رنگ موی کاراملی نسکافه ای جزو پرطرفدارترین رنگ موهاست. در این مطلب سعی کردیم در مورد پرطرفدارترین رنگ مو 2023 صحبت کنیم، امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید رنگ موی مورد نظر و مناسب خود را انتخاب نمایید.

شما کدام رنگ مو را بیش تر دوست دارید؟ 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا