2 55
مقالات

معرفی محصولات نوتروژینا | راهنمای خرید

کدام محصول نوتروژینا مناسب پوست من است؟

نقد و بررسی محصولات برند آمریکایی نوتروژینا را برای همراهان همیشگی مجله زیبایی سین دخت در این مطلب مطرح می کنیم تا انتخاب و خرید محصولات نوتروژینا اصل برایتان راحت باشد و انتخابی متناسب با پوست خود داشته باشید.

ازآنجاکه بسیاری از مخاطبان سین دخت از علاقه مندان به برند نوتروژینا هستند و همواره در لیست خرید خود محصولات نوتروژینا را برای مراقبت و حفظ سلامت پوست خود قرار می دهند، تصمیم گرفتیم به نقد و بررسی محصولات نوتروژینا در این مطلب بپردازیم تا راهنمایی جامع در اختیار مشتریان وفادار و محترم سین دخت قرار دهیم. با ما تا پایان مطلب همراه باشید تا باهم برند نوتروژینا و محصولات تخصصی برند نوتروزینا را بررسی کنیم.

نوتروژینا محصول کدام کشور است؟

پیش از همه به یکی از پرسش های پرتکرار می پردازیم: «برند نوتروژینا Neutrogena ساخت کجاست و محصولات نوتروژینا از چه کیفیتی برخوردارند؟» شرکت نوتروژینا از سال 1930 در لس آنجلس آمریکا کار خود را آغاز کرد. نوتروژینا بِرندی آمریکایی و اصل است. اگرچه برخی از محصولات نوتروژینا امکان دارد در کشورهای دیگر مانند فرانسه، آلمان یا انگلیس تولید شوند، اما فرمول تخصصی محصولات نوتروژینا آمریکایی است، کیفیت محصولات نوتروژینا یکسان و بسیار خوب است.

نقد و بررسی محصولات نوتروژینا

نقد آبرسان نوتروژینا

در این بخش به بررسی آبرسان های برند نوتروژینا Neutrogena می پردازیم. محصولات آبرسان و هیدرو بوست های نوتروژینا برای تأمین رطوبت و آبرسانی دهیدراته (کم آب)، کدر و خسته تولید می شود و بر پایه تره هالوز گیاهی و هیالورونیک اسید ساخته می شوند.

هیالورونیک اسید در محصولات آبرسان و هیدرو بوست چه اثری بر پوست دارد؟

این ماده جادویی می تواند هزار برابر وزن خود رطوبت را در پوست نگه داری و جذب کند! درنتیجه، سبب ترمیم و بهبود بافت پوست شود، پوست را نرم و لطیف کند، موجب روشن شدن پوست شود، چروک ها را کاهش دهد، جوانسازی کند و خاصیت کشسانی پوست را بیشتر کند تا پوستی تازه و جوان داشته باشید.

نقد آبرسان نوتروژینا زردچوبه مناسب پوست چرب

خرید آبرسان زردچوبه نوتروژینا

اثربخشی گیاه زردچوبه با خواص ضد التهابی، روشن کنندگی پوست و ضد باکتریایی موجب شده برند نوتروژینا محصولاتی حاوی زردپوبه تولید کند که لک های پوستی را برطرف می کنند و موجب شادابی و روشن شدن پوست می شوند. لاین زردچوبه محصولات نوتروژینا بسیار محبوب است.

استفاده از گیاه زردچوبه در لاین زردچوبه نوتروژینا به طور تخصصی با بهترین فناوری روز دنیا منجر به تولید محصولاتی شده است که ضد لک، ضد التهاب، آنتی اکسیدان، آنتی باکتریال، جوان کننده و روشن کننده پوست هستند و به دلیل مؤثر بودن، در اصلاح مشکلات پوستی، طرفداران بسیاری دارند.

آبرسان زردچوبه نوتروژینا یکی از بهترین آبرسان های لاین زردچوبه نوتروژینا با اثربخشی فوق العاده روی پوست است. گاهی تصور می شود پوست چرب به آبرسانی نیاز ندارد؛ درحالی که اگر پوست چرب آبرسانی نشود، چربی بیشتری تولید می کند و جوش و آکنه ایجاد می شود.

اگر گاهی جوش می زنید، پوست مستعد لک دارید، پوستتان چرب یا مختلط است و از دست جوش ها خسته شده اید، آبرسان زردچوبه نوتروژینا برایتان بهترین انتخاب است. مرطوب کننده زرد چوبه نوتروژینا ضمن نرم و لطیف کردن پوست، موجب آبرسانی پوست می شود، پوست را روشن می کند، لکه های پوستی را کاهش می دهد و ازآنجایی که بدون چربی است از بسته شدن منافذ پوست و ایجاد آکنه جلوگیری می کند. همچنین، سبب جوانسازی پوست می شود.

ویژگی ها:
آبرسان و نرم کننده
ضد جوش و آکنه
مناسب پوست چرب و مختلط
فاقد چربی
روشن کننده پوست
رفع لک های پوستی

نقد و بررسی فوم شستشو صورت پوست چرب نوتروژینا

خرید فوم شستشو صورت زردچوبه نوتروژینا اصل

یکی دیگر از محصولات لاین زردچوبه نوتروژینا، فوم شستشو نوتروژیناست. این فوم شستشو مناسب پوست چرب به طور ملایم پوست را لایه برداری و تمیز می کند. وجود عصاره زردچوبه در این فوم شستشو صورت سبب روشن شدن پوست، رفع التهابات پوستی، قرمزی و خارش می شود. همچنین، لک های پوستی را کاهش می دهد.

ویژگی ها:
حاوی عصاره زردچوبه
مناسب پوست چرب
بدون چربی
شوینده و پاک کننده پوست

نقد و بررسی آبرسان نوتوروژینا پوست خشک

ژل کرم آبرسان نوتروژینا مناسب پوست خشک است و با حفظ رطوبت در لایه اپیدرم پوست از خشکی پوست پیشگیری می کند. این آبرسان فوق العاده آمریکایی سرشار از هیالورونیک اسید است و به خوبی پوست را نرم و لطیف می کند. ژل کرم نوتروژینا پوست خشک بدون الکل است. درنتیجه، خشکی پوست را بیشتر نمی کند.
آبرسان نوتروژینا پوست خشک موجب تقویت پوست می شود، خاصیت ارتجاعی پوست را بیشتر می کند و چروک های سطحی را که بر اثر خشکی پوست ایجاد می شود، برطرف می کند.

طرز استفاده: روزی دو مرتبه روی پوست تمیز و خشک بزنید، آرام ماساژ دهید تا جذب شود.

ویژگی ها:
آبرسان قوی
مناسب پوست خشک
غنی شده از هیالورونیک اسید
نرم کننده پوست
تقویت کننده
ضد پیری
روشن کننده

معرفی ژل شستشو صورت نوتروژینا هیدرو بوست

خرید ژل شستشو نوتروژینا آبرسان مناسب انواع پوست

یکی از محصولات لازم برای حفظ سلامت، جوانی و شفافیت صورت، شوینده صورت مناسب است. ژل شستشو صورت نوتروژینا با مواد اثربخش ضمن تمیز کردن پوست از انواع آلودگی سبب شفاف شدن و روشنی پوست می شود. در ژل شستشو صورت نوتروژینا، ترکیبات مضر مثل الکل و پارابن وجود ندارد و پاک کننده ای ملایم برای حذف سلول های مرده از سطح پوست است. این نمونه از شوینده صورت نوتروژینا برای انواع پوست به ویژه پوست کم آب، حساس و خشک  پیشنهاد می شود.

ویژگی ها:

مناسب انواع پوست

شوینده صورت

پاک کننده

بدون پارابن

تقویت کننده

شفاف کننده

نقد دور چشم نوتروژینا

خرید کرم دور چشم نوتروژینا

اگر به دنبال یک کرم دور چشم سبک، اثربخش و با کیفیت هستید، کرم دور چشم نوتروژینا را پیشنهاد می کنیم. کرم دور چشم نوتروژینا سرشار از هیالورونیک اسید است و سبب آبرسانی و حفظ جوانی پوست دور چشم می شود. همچنین، خطوط سطحی دور چشم را از بین می برد و چشم ها را شاداب تر و جوان تر نشان می دهد.
فرمولاسیون کرم ژل دور چشم نیتروژنا به گونه ای است که به سرعت جذب پوست می شود، اما برای مدت زمان طولانی می تواند پوست دور چشم را مرطوب نگه دارد و آبرسانی کند تا پوست اطراف چشم چروک نشود. از کرم دور چشم نوتروژینا می توانید برای زیرسازی آرایش چشم نیز استفاده نمایید.

ویژگی ها:
آبرسان عمیق
ضد چروک
تقویت کننده
جوان کننده
حاوی هیالورونیک اسید
مرطوب کننده

در معرفی محصولات نوتروژینا با پاک کننده آرایش نوتروژینا آشنا شوید!

انتخاب یک پاک کننده آرایش مناسب می تواند کار را برایمان ساده کند و بدون ایجاد چروک پوستی به راحتی تمام آلودگی ها و آرایش ها را از روی پوست پاک کند. پاک کننده آرایش نوتروژینا از بهترین پاک کننده های آرایش است که آرایش ضد آب را نیز پاک می کند. ترکیبات پاک کننده آرایش نوتروژینا مغذی است و می تواند به طور عمقی موجب تمیز شدن پوست و تقویت پوست شود.

 

ویژگی ها:

پاک کننده آرایش چشم و لب

تقویت کننده و مغذی

آبرسان

ضد چروک

 

نقد و بررسی محصولات برایت بوست نوتروژینا

محصولات روشن کننده پوست و ضد پیری نوتروژینا با عنوان «برایت بوست» معروف هستند. این محصولات برند نوتروژینا بر پایه نئوگلکوزامین همراه با آلفا و پلی هایدروکسی اسیدها ساخته می شوند. درنتیجه، در کمتر از یک هفته می توانند بافت پوست را بهبود ببخشند و خطوط ریز را به میزان زیادی کاهش دهند.
برایت بوست یعنی تقویت درخشش! محصولات برایت بوست نوتروژینا نیز موجب جوان سازی و درخشش دوباره پوست می شود. اما اصلی ترین کار این آبرسان های فوق العاده، کاهش و حذف نقاط هایپرگمنتیشن و تیره پوست است.

رفع خستگی، کدری پوست و بازگردانی روشنایی پوست به دلیل وجود نئوگلکوزامین در محصولات برایت بوست نوتروژیناست. دوستداران نوتروژینا و برند نوتروژینا معتقدند وجود این ماده اثربخش، بهترین راهکار برای رفع کدری و تیرگی پوست و پیشگیری از پیری پوست است. نئوگلکوزامین موجود در محصولات برایت بوست، 3 تا 10 برابر موجب تقویت و تسریع تبادلات سلولی پوست و جلوگیری از پیری پوست می شود. درست همانند کاری که رتینول با پوست می کند.

این ماده مثل هیالورونیک اسید عمل می کند و آبرسانی پوست را بیشتر می سازد. درنتیجه، سبب شادابی، جوانی و حتی پر شدن پوست می شود؛ ماده ای که به هیالورونیک سازی کمک می کند، قطعاً سبب کلاژن سازی هم می شود و خاصیت کشسانی پوست را تقویت می کند. درنتیجه، محصولات برایت بوست نوتروژینا می تواند:

  • مانند رتینول سبب رفع سلول های مرده و ایجاد بافتی تازه و جوان شود.
  • در عملکرد ایجاد ملانین اختلال ایجاد کند و پوست را روشن کند
  • به ساخت هیالورونیک اسید و آبرسانی پوست کمک کند تا پوست روشن تر شود و چروک های ریز از بین بروند.

 

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم نقد و بررسی محصولات نوتروژینا را در اختیارتان قرار دهیم تا با کمک راهنمای پیش رو بهترین محصول را برای حفظ سلامت و جوانی پوست خود خریداری نمایید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا