2 55
مقالات

معرفی محصولات پریم Prime (نقد و بررسی)!

لیست بهترین محصولات برند پریم

معرفی محصولات برند پریم و نقد و بررسی بهترین محصولات پریم را در این مطلب در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید با کمک راهنمای پیشرو، محصول مورد نظرتان را به راحتی و با آگاهی بهتر از فواید آن خریداری نمایید. محصولات بهداشتی برند پریم جزو یکی از شناخته شده ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است و به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی در بین مردم دارد. در ادامه با مجله سین دخت همراه شوید تا به معرفی محصولات برند پریم بپردازیم.

 

معرفی برند و محصولات پریم

محصولات برند پریم توسط شرکت لابراتور دکتر اخوی تولید و روانه بازار شده است. این شرکت با بیش از 40 سال تجربه در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با تعداد زیادی از شرکت های خارجی تولید کننده لوازم آرایشی خارجی همکاری دارد. این لابراتور نخست با نام تجاری برند سی گل فعالیت خود را شروع کرد. سپس در سال 1390 از محصولات آرایشی پریم با فرمولاسیونی بی نظیر و پیشرفته رونمایی کرد.

برند پریم در حال حاضر پس از گذشت یک دهه جزو برندهای موفق ایرانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است و محصولاتی اعم از ضد آفتاب، انواع کرم، سرم صورت، شامپو و… را در لیست سبد کالایی خود دارد.

کرم های ضد آفتاب پریم مناسب همه نوع تیپ پوستی

از محصولات پر طرفدار برند پریم، می توان به تولید ضد آفتاب هایی فوق العاده با فرمولاسیونی منحصر به فرد و سازگار با انواع تیپ پوستی اشاره کرد. این ضد آفتاب ها در مدل های بی رنگ، رنگی و هر کدام برای یک نوع تیپ پوستی ارائه شده اند.

کرم های ضد آفتاب پریم از لحاظ کیفیت، قابل رقابت با ضد آفتاب های خارجی هستند و بسیاری از پزشکان حتی برای دوره درمان پوست های آکنه دار و چرب، این ضد آفتاب را توصیه می کنند. در کل ضد آفتاب های پریم در دو دسته ضد آفتاب های جوان کننده و ضد آفتاب های مناسب پوست های آکنه دار و چرب تولید می شوند.

 

معرفی محصولات پریم، کرم ضد آفتاب ACNEX پریم SPF60

کرم ضد آفتاب پریم ACNEX دارای فرمولاسیونی بدون چربی است و برای پوست های چرب و مستعد آکنه انتخاب فوق العاده ای به حساب می آید. بافت این ضد آفتاب بسیار سبک است و محافظت خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید دارد. این ضد آفتاب در سه رنگ وجود دارد و شما با توجه به رنگ پوستتان می توانید از این محصول استفاده نمایید.

خرید کرم ضد آفتاب پریم رنگی فاقد چربی

کرم ضد آفتاب MATEX پریم، جوان کننده صورت

ضد آفتاب متکس پریم حاوی SPF50 برای انواع پوست به جز پوست های آکنه دار مناسب است. این ضد آفتاب بدون چربی است و در عین حال رطوبت رسان قوی پوست است. وجود عصاره انگور در این محصول خاصیت جوان کنندگی فوق العاده ای برای پوست دارد و تاثیری مشابه بوتاکس دارد. این ضد آفتاب خاصیت ضد پیری دارد و دارای رنگ بژ است. این ضد آفتاب پوست را مات می کند و لک های صورت را می پوشاند.

خرید کرم ضد آفتاب پریم رنگی جوان کننده

معرفی محصولات پریم، کرم مرطوب کننده پریم

کرم های مرطوب کننده محصولات آرایش برند پریم، معمولا بسیار مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد. برند پریم جزو برندهای معدودی است که کرم های مرطوب کننده رنگی را تولید و روانه بازار کرده است.

از طرفی برند پریم دارای محصولات آرایشی و اختصاصی برای پوست های آکنه ای است و مرطوب کننده های مناسب این نوع پوست را نیز تولید کرده است. کرم های مرطوب کننده پریم مثل ضد آفتاب های این برند، در دو دسته مدل MATEX و ACNEX طبقه بندی می شود.

 

معرفی محصولات پریم، کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم Matex

کرم مرطوب کننده پریم، به شکل کاسه ای است و مناسب پوست های خشک تا معمولی است. ویژگی اصلی مهم این کرم حاوی روغن های طبیعی و عصاره های گیاهی است و سرشار از امگا 3 و 6 است و خاصیت ضد التهابی دارد و پوست را به مدت 24 ساعت به صورت عمقی مرطوب نگه می دارد.

خرید کرم مرطوب کننده پریم 24 ساعته

 

کرم ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 ویتامین C

یکی از بهترین محصولات برند پریم، ژل سفت کننده دور چشم پریم است که ترکیباتی دارای ویتامین C دارد و تاثیر فوق العاده ای روی دور چشم شما می گذارد.
این محصول برای رفع تیرگی دور چشم، کاهش پف دور چشم و مراقبت از دور چشم در برابر اشعه مضر خورشید موثر است.

خرید کرم ژل دور چشم پریم مدل 4 در 1 ویتامین C

 

معرفی محصولات برند پریم، سرم ویتامین سی پریم

سرم ویتامین سی پریم، با تقویت پوست به مرور زمان به رفع کک و مک، لک صورت و روشن شدن پوست کمک می کند و پوستی شاداب و سفتی را تجربه خواهید کرد. ویتامین سی موجود در این سرم صورت علایم پیری پوست، مثل چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد، زیرا خواص آنتی اکسیدانی دارد.

خرید سرم روشن کننده پریم مدل C-Prime

شامپو فاقد سولفات پریم مدل +K مناسب موهای کراتینه

شامپو بدون سولفات کراتینه پریم، محصولی فوق العاده برای موهای کراتینه شده است و علاوه بر پاک کردن چربی ها از پوست سر از ریزش موها نیز جلوگیری می نماید. شامپو بدون سولفات پریم، دارای ترکیبات مغذی است و از آسیب به موهای کراتین شده، جلوگیری می نماید.

خرید شامپو فاقد سولفات پریم مدل +K مناسب موهای کراتینه

فلوئید ضد آفتاب پریم مدل SPF50 Fusion Water حاوی ویتامین C

فلوئید ضد آفتاب پریم با فرمولاسیون غیر کومدوژنیک و هیپوآلرژیک مناسب انواع پوست است و حاوی ویتامین C است. این محصول بی رنگ است و بافت سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود. ترکیبات این فلوئید ضد آفتاب جوانساز و بدون چربی است.

خرید فلوئید ضد آفتاب پریم مدل SPF50 Fusion Water

ژل ضد آفتاب پریم مدل SPF50 Invisible Sunblock حاوی ویتامین C

ژل ضد آفتاب پریم حاوی ویتامین C از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کند و موجب روشن تر شدن پوست می شود و بافت سبک و ژلی دارد. این محصول به دلیل داشتن خاصیت پرایمری، برای زیرسازی آرایش صورت مناسب است.

خرید ژل ضد آفتاب پریم مدل SPF50 Invisible Sunblock

لوسیون بدن پریم مدل Corpex روشن کننده پوست

لوسیون بدن پریم، محصولی بی نظیر برای ترمیم بافت پوست، روشن تر کردن نواحی تیره پوست مثل زانو، آرنج، زیر بغل و کشاله ران است و برای انواع پوست مناسب است. این محصول حاوی ترکیبات مفیدی همچون روغن بادام، نارگیل و شی باتر است و سبب نرمی و لطافت بیش تر پوست شما می شود.

خرید لوسیون بدن پریم مدل Corpex

کرم شب پریم مدل Matex ضد چروک

کرم شب پریم مدل Matex ، محصولی فوق العاده برای پیشگیری از پیری زودرس پوست است و خاصیت کشسانی پوست را بیش تر می کند و سبب جوانسازی و شادابی پوست می شود.

کرم شب پریم برای پوست های معمولی تا خشک مناسب است و به راحتی می توانید از پوستتان در برابر چروک های پوستی محافظت نمایید. کرم شب پریم برای آبرسانی عمقی به پوست، بسیار موثر است و از خشکی پوست جلوگیری می نماید.

خرید کرم شب پریم

ژل ضد جوش پریم مدل ACNEX

ژل ضد جوش پریم محصولی فوق العاده برای رفع جای انواع جوش، اسکار و لک های پوستی است. این محصول حاوی عصاره درخت چای است و به خوبی می تواند باکتری ها را مهار کند و التهابات پوستی را کاهش دهد و چربی پوست را کنترل کند. ژل ضد جوش پریم، باکتری های مولد جوش را به خوبی مهار می کند و ضد جوش قوی به حساب می آید.

خرید ژل ضد جوش پریم مدل Acnex

سخن آخر

همان طور که گفته شد، محصولات برند پریم توسط شرکت لابراتور دکتر اخوی تولید و روانه بازار شده است. این شرکت قدمتی بیش از 40 سال تجربه در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با شرکت های خارجی تولید کننده لوازم آرایشی را دارد.

لابراتور دکتر اخوی نخست با نام تجاری برند سی گل فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1390 محصولات آرایشی خود را با نام پریم روانه بازار کرد. محصولات این برند برای انواع تیپ پوستی به خصوص پوست های دارای آکنه و جوش تولیده شده است. در این مطلب سعی کردیم بهترین محصولات برند پریم را برایتان شرح دهیم، امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شما کدام محصول برند پریم را بیشتر دوست دارید؟

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا