2 55
آرایشی

سلنا گومز و برند زیبایی

با توجه به سرعت رو به افزایش انتقال اطلاعات در دنیای امروز، تصمیمی به منظور کسب آگاهی در خصوص مسائل مرتبط با زیبایی، لوازم آرایشی و حواشی مرتبط با آن، گرفته شده است. این مهم‌ترین دلیل تهیه و تولید پادکست‌های سین‌دخت می‌باشد. این دغدغه که همه‌ی ما را کنار هم جمع کرده، موجب می‌شود با نگاهی تیزبین و کنجکاو به مسائل آرایشی بنگریم و در تلاش باشیم تا اطلاعات خود را جهت ارتقا سبک زندگی سالم‌تر و بهتر، بالا ببریم. این اهداف مشترک ما را به یک خانواده بدل می‌کند. خانواده‌ی سین‌دخت شامل افرادیست که می خواهند با خیالی آسوده لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت تهیه نموده و در کمترین زمان در هر کجای ایران که سکونت داریم، محصولات خریداری شده را دریافت کنیم. اصل بودن محصولات آرایشی و بهداشتی از آنجایی حائز اهمیت است که علاوه‌بر زیبایی، بر سلامتی نیز اثرگذار است. بنابراین بسیار مهم است که این محصولات را از چه فروشگاهی تهیه می کنیم. فروشگاه آنلاین سین‌دخت،‌ بنابر اهمیتی که به سلامتی خانواده‌ی بزرگش می‌دهد، همواره در تلاش است محصولاتی را ارائه دهد که از کیفیت و اصل بودن آنها مطمئن بوده و حتما قیمت مناسبی داشته باشند. همچنین یکی از مسائلی که می‌تواند خرید اینترنتی را دشوار سازد، مدت زمان انتظار از لحظه‌ی خرید تا لحظه‌ی دریافت محصول مورد نظر است. این انتظار برای خیلی از افراد دشوار می‌باشد.

 

اخبار: رِر بیوتی

در بخش اخبار این قسمت، به مصاحبه‌ی جالب یکی از فعالان در حوزه زیبایی در نیویورک پرداختیم. سلنا گومز و برند زیبایی رِر موضوع این قسمت هستند. او ابتدا به معیار زیبایی جهانی اعتراض نموده و بیان داشت که با این معیار، تقریبا هیچکسی زیبا نیست. سپس در رابطه با رِر بیوتی، برند آرایشی و دارویی‌ای که چند سال پیش راه‌اندازی کرده است، توضیحاتی داد. هدف سلنا از راه‌اندزی این برند شادی و سرگرمی مشتریان است.

 

سفر در تاریخ: راز پوست صاف اهالی کره

در بخش بعدی با بررسی تاریخچه‌ی ثبت و شروع به کار برند محبوب و بنام کوزارکس، یکی از بهترین محصولات این برند را معرفی نموده و ویژگی‌هایش را برشمردیم. این محصول، سرم اسنس دوگانه حلزون کوزارکس است که التیام بخش و ترمیم کننده‌ی پوست بوده و به رفع لک و پیری کمک می‌کند. آبرسان و فاقد مواد نگه‌دارنده است، بنابراین ضد حساسیت نیز می باشد. همانطور که از اسم این محصول پیداست، به دلیل وجود عصاره‌ی حلزون در ترکیباتش، با مصرف آن کلاژن‌سازی نیز برای پوست انجام می‌شود. در این قسمت به طور مفصل از ویژگی‌های این محصول و دیگر محصولات برند کوزارکس صحبت کرده‌ایم.

 

آشنایی با سین‌دخت

در بخش ویژه‌ای که به فروشگاه اینترنتی سین‌دخت اختصاص دارد، در مورد جشنواره‌ی اول ماه و تخفیفات شگفت‌انگیز آن صحبت کردیم. چیزی حدود سیصد محصول در این جشنواره با درصدهای مختلف تخفیف ارائه شدند. اغلب این محصولات، با توجه به درخواست مخاطبان و مشتریان انتخاب شده و جزو پر طرفدارترین‌ها هستند. خب خوب اینکه احتمالا این جشنواره،‌ در ابتدای هر ماه اجرا می‌شود؛ هرچند که ممکن است محصولات ارائه شه، متغیر باشد.

 

خانواده‌ی بزرگ سین‌دخت، با توجه به نظرات شما، اعضای عزیز و محترم این خانواده، فعالیت نموده و هم تهیه و تولید پادکست، هم برگزاری جشنواره‌های مختلف و متنوع تخفیفی، همگی برای جلب رضایت و خشنودی شماست.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا