2 55
معرفی محصول

معرفی شامپو بدن سنت ایوز (نقد و بررسی)!

بررسی انواع شامپو بدن های سنت آیوز ST.Ives

معرفی شامپو بدن سنت ایوز چه تاثیری در انتخابخرید این محصول دارد؟

آیا شامپو بدن های سنت ایوز را می شناسید؟

شامپو بدن های سینت ایوز محبوبیت ویژه ای بین افراد دارد. این برند محبوب و معروف آمریکایی است و از نظر حجمی بسیار مقرون به صرفه می باشد. برند سنت آیوز، بیش از 25 سال قدمت دارد و یکی از برندهای محبوب و جهانی تولید کننده لوازم بهداشتی به شمار می آید. این برند دارای خط تولید محصولات باکیفیت از محصولات مراقبت از پوست با الهام از طبیعت است و می توان گفت بیش تر فرمولاسیون ها و تولیدات آنها ارگانیک است.

سینت آیوز محصولاتی از بهترین عناصر طبیعت را با فرمول هایی که حس طبیعی دارد، به شما انتقال می دهد. این محصولات هیچ گونه عارضه و حساسیتی برای پوست ندارد و پوستی لطیف و جوان تر برای شما به ارمغان می آورد. در ادامه به بررسی انواع شامپو بدن های برند سنت آیوز می پردازیم، پس با مجله سین دخت همراه شوید.

معرفی شامپو بدن جلبک و نمک دریایی سنت ایوز

شامپو بدن جلبک و نمک دریایی سنت آیوز یک محصول فوق العاده و الهام گرفته شده از دریا و اقیانوس است و حس شما را به سوی صدف های دریایی و بوی ساحل هدایت می کند. نمک دریایی با خاصیت تصفیه کنندگی و شستشوی مناسب، سطح پوست را لایه برداری می کند و پوستی تمیز و صاف خواهید داشت.

عصاره نمک دریایی این شامپو از اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام گرفته شده است. شامپو سنت آیوز سرشار از نمک دریایی است و از اقیانوس های آبی بی پایان گرفته شده است. لپه دریایی نوعی جلبک است که در اقیانوس رشد می کند و طول آن به اندازه 60 متر است. عصاره لپه دریایی سنت آیوز از ایالات متحده و کانادا می رسد.

این شامپو سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری برای پوست است که سبب لایه برداری و همچنین تقویت بافت پوستی می شود. از دیگر ترکیبات به کار رفته در این محصول می توان به گردو و گلیسیرین در این محصول اشاره کرد که سبب تغذیه و رطوبت رسانی به پوست می شود.

این شوینده بدن، حاوی پپتیدهای سازنده پروتئین، کراتین و کلاژن برای پوست است. این شامپو برای افراد وگان مناسب است و بدون تست حیوانی می باشد.

 

تاثیر نمک دریایی موجود در این شامپو بدن

بهتر است بدانید که نمک دریا معمولا پردازش نمی شود، زیرا به طور مستقیم از طریق تبخیر آب دریا به دست می آید. نمک دریا سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی همچون کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم است و بافت پوستتان را به خوبی تقویت می کند و هیدراته نگه می دارد.

این محصول برای پوست های دارای آکنه و منافذ بزرگ بسیار مناسب است و به مرور زمان منافذ پوست را کوچک می کند و خواص ضد باکتریایی دارد که به پاکسازی پوست کمک شایانی می کند.

خرید شامپو بدن سنت ایوز مدل جلبک و نمک دریایی

 

کاربرد جلبک موجود در شامپو بدن سینت ایوز برای پوست

جلبک دریایی سرشار از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و مواد لایه بردار برای پوست است. عصاره موجود در این جلبک دریایی یک آبرسان و روشن کننده حرفه ای برای پوست به حساب می آید. در اصل جلبک دریایی مفیدترین گیاه برای مراقبت از پوست می باشد و غده های چربی پوست را به خوبی تنظیم می کند و از ترشح چربی اضافی پوست و بسته شدن منافذ جلوگیری می کند.

جلبک های دریایی منبع قوی از آمینو اسید و آنتی اکسیدان هایی همچون گلیسیرین و ویتامین C هستند که موجب تولید کلاژن می شوند و پوست را شاداب تر و جوان تر می کنند. جلبک دریایی به روشن شدن پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد. رایحه این شامپو بدن بسیار مطبوع و الهام گرفته از ساحل و اقیانوس است. این شامپو بدن فوق العاده برای انواع پوست یعنی پوست چرب، آکنه ای، حساس، خشک و نرمال مناسب است.

ویژگی شامپو بدن جلبک و نمک دریایی سنت ایوز:

  1. بر پایه آب و املاح اقیانوس اطلس و آرام
  2. آبرسان و مرطوب کننده پوست
  3. روشن و درخشان کننده
  4. الهام گرفته از طبیعت
  5. سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری پوست
  6. حاوی نرم کننده معجزه آسای گلیسیرین
  7. حاوی عصاره گردو جهت لایه بردای سلول های مرده
  8. بهبود کارکرد رنگدانه های پوست
  9. پاک کننده و نرم کننده بدن
  10. لایه بردار و شفاف کننده پوست
  11. ضد التهاب و آنتی باکتریال
  12. آرامش بخش و التیام دهنده
  13. ضد پیری و جوانساز پوست بدن
  14. حاوی جلبک دریایی از اقیانوس آرام
  15. حاوی نمک دریایی خالص جهت پاک کنندگی و شادابی
  16. 100 % وگان
  17. رایحه دلپذیر ساحل
  18. مناسب انواع پوست به ویژه پوست های چرب
  19. فاقد پارابن و تست حیوانی

 

معرفی شامپو بدن جو ‌دو سر و شی‌ باتر سنت ایوز

شامپو بدن جو دو سر و شی باتر، محصولی فوق العاده برای شستشوی بدن است و ترکیبات مضر صابون را ندارد. این شامپو بدن ترکیبات مضر و حساسیت زایی ندارد و پوست را خشک نمی کند. ساختار این محصول بسیار سبک است و زود جذب است و رایحه بسیار ملایم و مطبوعی دارد. قدرت پاک کنندگی این محصول بسیار بالاست و طراوت و شادابی پوست را حفظ می کند.

شامپو بدن شی باتر و جو دوسر سنت آیوز، کف ملایمی دارد و با شستشوی ملایم پوست، پوست شما را شاداب و سرحال می کند. مواد به کار رفته در این شامپو بدن ارگانیک و طبیعی است و پوست را تغذیه و تقویت می کند.

شی باتر پوست را نرم و لطیف می کند و جو دو سر خاصیت تسکین دهندگی بالایی برای پوست دارد. این شامپو بدن هیچ گونه پارابنی ندارد و در ترکیباتش از مواد گیاهی استفاده شده است که موجب آبرسانی قوی به پوست می شود. شامپو بدن سینت آیوز برای انواع پوست مناسب است و بوی ملایم و دلنشینی دارد.

  1. دارای بوی مطلوب و ملایم
  2. شاداب کننده و مرطوب کننده
  3. آبرسان قوی پوست بدن
  4. نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن
  5. دارای خاصیت پاک کنندگی ملایم و کاملا گیاهی
  6. کاملا مغذی
  7. مناسب انوع پوست
  8. بدون پارابن

معرفی شامپو بدن عصاره نارگیل و ارکیده سنت آیوز

برند سینت آیوز، شامپو بدن عصاره نارگیل خود را از آفریقا، سریلانکا و کارائیب گرد آوری کرده است. شامپو نارگیل و ارکیده سنت آیوز، مرطوب کننده و آبرسان پوست است و ترکیباتی کاملا طبیعی و وگان دارد. این محصول انتخاب بسیار فوق العاده ای برای پوست های حساس است و برای انواع پوست نیز به کار می رود.

این شامپو بدن سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین های تقویت و تغذیه کننده پوست است و سبب پاکسازی و لایه برداری سلول های مرده پوست می شود. این شامپو بدن بافت سلولی پوست را تقویت می کند و با پیری و چین و چروک مبارزه خواهد کرد.

شامپو بدن سنت آیوز برای درمان اگزما و پسوریازیس نیز کاربرد دارد و با رطوبت رسانی از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند. رایحه این شامپو بدن بسیار فوق العاده و مطبوع است و بوی باغ میوه را احساس خواهید کرد.

 

تاثیر شیر نارگیل و روغن نارگیل برای پوست

شیر نارگیل، حاوی غلظت بالایی از اسیدهای چرب اشباع شده سالم است و خواص ضد باکتریایی دارد. این محصول سرشار از ویتامین C و E است و به خوبی پوست را جوان می کند. وجود پروتئین و ویتامین B و مواد معدنی همچون سلنیوم، مس، آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر پوست را به خوبی تغذیه می کند.

نارگیل نیز به دلیل داشتن اسیدهای چرب موجود، یک مرطوب کننده قوی به حساب می آید و دارای خاصیت آنتی باکتریالی و ضد التهابی است. این شامپو بدن موجب پاکسازی پوست و درمان جوش و لک های بدن می شود. شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت آیوز سلول های مرده پوست را از بین می برد و به صورت عمقی پوست را آبرسانی می کند.

تاثیر عصاره ارکیده در شامپو بدن سنت آیوز روی پوست

عصاره ارکیده سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و ضروری است و با رطوبت رسانی به پوست سبب جوانسازی پوست خواهد شد. ارکیده سرشار از آنتوسیانین است و دارای خواص ضد باکتریایی، ضد پیری، جوانساز و ضد التهابی برای پوست است. آنتوسیانین از تجزیه کلاژن جلوگیری می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد.

وظیفه گلیسیرین در شامپو بدن سنت آیوز

گلیسیرین به عنوان یک ترکیب طبیعی از روغن های گیاهی یا چربی های حیوانی به دست می آید. این مایع شفاف، بدون بو و بی رنگ است و طعم شیرینی دارد.

گلیسیرین، مرطوب کننده پوست است که می تواند روند بهبود زخم را سریع تر کند و آفتاب سوختگی را به خوبی درمان کند. گلیسیرین همچنین به عنوان یک پاک کننده قوی برای پوست کاربرد دارد و سبب روشنی و شفافیت پوست می شود.

گلیسیرین موجود در شامپو بدن سنت آیوز از بروز بیماری های پوستی جلوگیری می کند و روند پیری پوست را به تعویق می اندازد. رایحه فوق العاده این شامپو بدن از ترکیب باغ ارکیده و آب نارگیل تازه هست و هیچ گونه پارابن و مواد تشکیل دهنده حیوانی ندارد و کاملا وگان است. این شامپو بدن فوق العاده برای پوست های حساس، خشک، چرب و نرمال مناسب است و پوست شما را از آلودگی ها پاک می کند.

 

ویژگی های شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت آیوز:

  1. الهام گرفته از طبیعت
  2. پاک کننده و نرم کننده بدن
  3. لایه بردار و شفاف کننده پوست
  4. آرامش بخش و آبرسان
  5. ضد پیری و جوانساز پوست بدن
  6. کلاژن ساز پوست
  7. کاهش آسیب های ناشی از عملکرد اشعه نور خورشید
  8. فرموله شده با 100 % آب نارگیل و عصاره ارکیده تازه
  9. حاوی مواد تغذیه کننده و نرم کننده پوست
  10. دارای انواع ویتامین های جوانساز پوست
  11. آنتی اکسیدان های ضد التهاب
  12. حاوی نرم کننده معجزه آسای گلیسیرین
  13. 100 % وگان
  14. رایحه دلپذیر باغ میوه
  15. مناسب انواع پوست به ویژه پوست های حساس
  16. بدون پارابن و تست حیوانی

شامپو بدن لیمو صورتی و پرتقال سنت ایوز

شامپو بدن لیمو صورتی و پرتقال سنت آیوز، محصولی کاملا مغذی برای پوست است و حاوی عصاره پرتقال و لیمو است. این محصول فوق العاده دارای رایحه میوه ای با ترکیبات ملایم است و به خوبی پوست بدن را از چربی ها و آلودگی ها پاک می کند. همچنین بهتر است برای جلوگیری از خشک شدن پوست، پس از حمام و زمانی که پوست کاملا مرطوب است، از لوسیون مناسب پوست خود استفاده نمایید.

این محصول دارای قدرت پاک کنندگی مناسبی است و پوست بدن را به خوبی مرطوب و شاداب نگه می دارد. شامپو بدن پرتقال و لیمو صورتی، پوست را روشن و درخشان می کند و به خوبی تیرگی های پوست را رفع خواهد کرد. از فواید این شامپو می توان به روشن و درخشان شدن پوست و جلوگیری از پوسته پوسته شدن آن اشاره کرد. این محصول برای پوست های حساس مناسب است و بدون هرگونه پارابن می باشد.

  1. حاوی عصاره های ۱۰۰ درصد طبیعی
  2. دارای بوی مطبوع و سبک پرتقال و لیمو
  3. روشن کننده و درخشان کننده
  4. انرژی بخش پوست
  5. نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن
  6. دارای خاصیت پاک کنندگی ملایم و گیاهی
  7. کاملا مغذی، دارای رایحه مطلوب
  8. مناسب انوع پوست به ویژه پوست حساس
  9. فاقد پارابن
  10. کاملا گیاهی و وگان

شامپو بدن گل رز و آلوئه ورا سنت ایوز

شامپو بدن گل رز و عصاره آلوئه ورا سنت آیوز، ترکیباتی التیام بخش و آبرسان برای پوست دارد و ساختار آن ملایم و سبک است. این شامپو بدن انتخاب فوق العاده ای برای شست و شو بدن است و رایحه ای فوق العاده از گل رز دارد. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و شادابی و رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کند.

شامپو بدن های سنت آیوز همگی بدون پارابن هستند و کاملا وگان می باشند. این محصول برای انواع پوست مناسب است و شما هر تیپ پوستی که داشته باشید، می توانید از این محصول استفاده نمایید. شامپو بدن عصاره گل رز و آلوئه ورا، کاملا ترکیباتی گیاهی دارد و برای افراد وگان مناسب است.

ویژگی های شامپو بدن گل رز و آلوئه ورا سنت ایوز:

  1. دارای بوی سبک گل رز
  2. شاداب کننده پوست
  3. آبرسان قوی پوست
  4. نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن
  5. دارای خاصیت پاک کنندگی ملایم و گیاهی
  6. مرطوب کننده و شاداب کننده پوست بدن
  7. مناسب انوع پوست
  8. فاقد پارابن و تست حیوانی

خرید شامپو بدن سنت ایوز مدل Rose Water

 

شامپو بدن ST.Ives مدل مرکبات انرژی بخش و ضد التهاب

شامپو بدن پرتقال و لیمو سنت آیوز با فرمولاسیون فوق العاده و غنی شده با عصاره لیمو، ویتامین C و پرتقال موجب روشن تر شدن پوست صورت می شود و سلول های سطحی پوست بدن را ترمیم می کند.

رایحه میوه ای و شیرین این شامپو بدن پس از شستشو روی پوستتان باقی می ماند. شامپو بدن لیمو و پرتقال سینت آیوز قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و برای انواع پوست، به خصوص افرادی که پوست حساسی دارند، مناسب است. این شامپو بدن ترکیبات کاملا گیاهی دارد و 100% وگان است. همچنین هیچ گونه پارابن و ترکیبات شیمیایی در این محصول به کار نرفته است.

 

ویژگی های شامپو بدن سنت آیوز مدل مرکبات:

  1. حاوی عصاره پرتقال و لیمو
  2. با رایحه دلنشین میوه ای و مرکبات
  3. نرم و مرطوب کننده پوست بدن
  4. دارای قدرت پاک کنندگی بالا
  5. انرژی بخش و ضد التهاب پوست
  6. لایه برداری ملایم
  7. روشن کننده پوست بدن
  8. پاک کننده پوست و رفع لکه های پوستی
  9. کاملا مغذی، دارای رایحه مطبوع
  10. مناسب انوع پوست به ویژه پوست حساس
  11. فاقد پارابن و تست حیوانی
  12. ترکیبات گیاهی و ارگانیک

خرید شامپو بدن سنت ایوز مدل مرکبات

 

شامپو بدن ST.Ives حاوی وانیل و شیر جو دوسر

شامپو بدن سنت آیوز وانیل یا شیر جو دوسر، محصولی فوق العاده برای پاک کردن چربی ها و آلودگی ها از سطح پوست است و به خاطر ترکیبات مغذی شیر جو دوسر که در این شامپو بدن وجود دارد، پوست شاداب و لطیفی را تجربه خواهید کرد.

رایحه شامپو بدن سینت ایوز سبب ترمیم سلول های سطحی پوست شده و یک پاک کننده مناسب برای شستشوی روزانه پوست به حساب می آید که پوست را خشک نمی کند و بدون پارابن است. شامپو بدن وانیل و شیر جو دوسر برای انواع پوست به ویژه پوست های حساس مناسب است و رطوبت مورد نیاز را به پوست بدن می رساند. ترکیبات این شامپو بدن کاملا گیاهی و ارگانیک است و هیچ پارابنی در آن به کار نرفته است.

 

ویژگی شامپو بدن سنت آیوز حاوی وانیل و شیر جو دوسر:

  • حاوی عصاره وانیل و شیر جو دوسر
  • دارای رایحه ملایم وانیل و شیر
  • لایه بردار و روشن کننده پوست بدن
  • رطوبت رسان پوست
  • شاداب کننده پوست بدن
  • بدون تست حیوانی و پارابن
  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست های حساس
  • دارای فرمولاسیون طبیعی و گیاهی
  • 100% وگان

خرید شامپو بدن سنت ایوز حاوی وانیل و شیر جو دوسر

 

سخن آخر

همان طور که گفته شد، برند سنت آیوز یک برند آمریکایی است که محصولاتش بر پایه گیاهی و مواد ارگانیک است و هیچ گونه پارابنی در آن به کار نرفته است. این شامپو بدن ها پوست شما را به خوبی از آلودگی و چربی پاک می کنند و مرطوب کننده و شاداب کننده پوست هستند.

شامپو بدن های سینت آیوز برای انواع پوست مناسب اند و هر کدام رایحه فوق العاده و دلنشینی دارند و با توجه به سلیقه و نیاز پوستی خود، می توانید از آنها استفاده نمایید. در این مطلب سعی کردیم شامپو بدن های برند سینت ایوز را بررسی کنیم، امیدواریم با خواندن این مطلب انتخاب مناسبی داشته باشید.

شما کدام یکی از شامپو بدن های سنت آیوز را بیشتر دوست دارید؟ 

شما از کدام شامپو بدن سنت آیوز استفاده کرده اید؟

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا