2 55
معرفی محصول

خط چشم خوب چی بخرم؟ معرفی 6 خط چشم پرفروش 2024

در انتخاب و خرید یک خط چشم مناسب دچار تردید شده اید؟ پس از خواندن این مقاله، می توانید به راحتی یک خط چشم مناسب و باکیفیت را انتخاب کنید.

بهترین خط چشم کدام است؟ آیا می خواهید با کشیدن خط چشم، چشمانتان را درشت، کشیده و خیره کننده جلوه دهید؛ اما در انتخاب یک خط چشم مناسب و با کیفیت دچار تردید شده اید؟ خط چشم، یک لوازم آرایشی محبوب برای آرایش چشم هاست که موجب کشیده به نظر آمدن چشم ها خواهد شد.

امروزه، خط چشم های متنوعی از برندهای ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شود که انتخاب را برای ما سخت می کنند. کدام خط چشم را بخریم تا روان و راحت باشد تا بتوانیم خطوطی تمیز و صاف را ترسیم کنیم؟ در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا نکاتی را برای انتخاب یک خط چشم مناسب و باکیفیت را توضیح دهیم.

خط چشم مشکی
نکاتی برای انتخاب بهترین خط چشم

خط چشم چیست؟

چشم ها، نقش پررنگی در زیبایی دارند و برای کشیده و درشت به نظر رسیدن آنها، می توان به کمک یک لوازم آرایشی به نام خط چشم، از بن مژه تا گوشه خارجی چشم ها را خطی ترسیم کرد تا حالت چشم ها کشیده تر به نظر بیایند. خط چشم، در مدل های مختلفی مانند مدادی، ماژیکی و مویی تولید می شوند که تنها نوک و اپلیکاتور آنها با یکدیگر متفاوت است.

حتما بخوانید: چطوری خط چشم بکشیم؟ صفر تا صد کشیدن خط چشم + عکس

همچنین، خط چشم ها دارای تنوع رنگی بالایی نیز هستند و می توانید از تناژ رنگی متنوع آنها استفاده کنید. رایج ترین رنگ خط چشم، خط چشم مشکی است.

انواع خط چشم عبارتند از:

  • خط چشم ماژیکی
  • خط چشم مدادی
  • خط چشم مویی
  • خط چشم کاسه ای
  • خط چشم رنگی
  • خط چشم ضد آب
خط چشم گرافیکی
نکات مهم برای خرید خط چشم

نکات مهم برای انتخاب بهترین خط چشم که باید بدانید!

شما می خواهید یک لوازم آرایشی برای آرایش چشمان خود خریداری کنید تا بتوانید به راحتی، خطوط صاف و تمیزی را در گوشه خارجی چشمانتان ترسیم کنید؛ بنابراین، ابتدا باید یک خط چشم مناسب و اصولی را تهیه کنید. ما دغدغه شما را درک می کنیم؛ به همین دلیل چند نکته مهم و کاربردی برای انتخاب و خرید بهترین خط چشم مناسبتان را شرح می دهیم تا بتوانید به کمک آنها، یک خط چشم مناسب را تهیه کنید.

یک خط چشم از برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی و خارجی تهیه کنید.

چشمان شما، بسیار حساس هستند. بنابراین، برای مراقبت از زیبایی و سلامتی چشم هایتان باید به سراغ خط چشم هایی از برندهای معتبر و شناخته شده بروید. فراموش نکنید که استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و تقلبی، می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به چشم های شما وارد کند. شما می توانید با توجه به بودجه خود، یک خط چشم مناسب از یک برند معتبر را خریداری کنید.

فرقی ندارد از برندهای خارجی خط چشم استفاده می کنید یا ایرانی، این مورد بستگی به بودجه و هزینه ای که برای خرید خط چشم پرداخت می کنید دارد. نکته مهم، این است که حتما به سراغ برندهای ایرانی و خارجی معتبر و شناخته شده بروید

نکات مهم برای خرید خط چشم
کشیدن خط چشم مناسب و حرفه ای

خط چشم مناسب و مورد نیازتان را انتخاب کنید

در این مرحله، به چند سوال کوتاه پاسخ دهید. چقدر از خط چشم در آرایشتان استفاده می کنید؟ به صورت روزانه یا فقط در میهمانی ها؟ چقدر در کشیدن خط چشم مهارت دارید؟ برای اولین بار می خواهید خط چشم بکشید یا می توانید حتی چشم بسته خط چشمتان را ترسیم کنید؟ بیشتر چه سبک میکاپی انجام می دهید؟ کلاسیک یا فانتزی؟

  • اگر در کشیدن خط چشم تازه کار هستید و هنوز به آن مسلط نشده اید یا می خواهید به تازگی، کشیدن خط چشم را شروع کنید؛ به شما استفاده از خط چشم ماژیکی و خط چشم مدادی رو توصیه می کنیم. این مدل از خط چشم ها، با طراحی مدادی خود، سبب تسلط بیشتر شما در هنگام خط چشم کشیدن خواهند شد.

 

  • می خواهید غلظت و میزان پررنگ شدن خط چشمتان را کم و زیاد کنید؟ سایه های کاسه ای انتخاب مناسب تری برای شما هستد. همچنین، خط چشم کاسه ای گزینه مقرون به صرفه ای برای افرادی که در میکاپ روزانه خود از خط چشم استفاده می کنند نیز، است.

 

  • طرفدار میکاپ های فانتزی هستید؟ پس خط چشم های رنگی را از دست ندهید. رنگ های سبز، صورت و آبی با طرح های گرافیکی خط چشم؛ فوق العاده است.

 

  • در کشیدن خط چشم مهارت بالایی دارید و می خواهید خط چشم های متنوعی را ترسیم کنید؟ به سراغ خط چشم مویی بروید

 

  • آرایش تا مدت زمان زیادی روی صورتتان می ماند یا پوست چرب دارید و می خواهید خط چشمتان در طول روز، ریزش نداشته باشد؟ خط چشم های ضد آب را امتحان کنید.
کشیدن خط چشم
کشیدن خط چشم

بهترین خط چشم های ایرانی و خارجی

برای آشنایی بیشتر با پرفروش ترین خط چشم های معتبر از برندهای ایرانی و خارجی، تعدادی از آنها را در ادامه این مطلب معرفی می کنیم تا بتوانید با خیالی راحت، خط چشم مناسبتان را خریداری کنید.

خط چشم کاتریس
معرفی خط چشم کاتریس برای چشم های حساس

خط چشم مایع کاتریس مناسب چشم حساس

اگر چشم های حساس دارید یا از لنز استفاده می کنید، خط چشم مایع کاتریس را به شما پیشنهاد می کنیم. فرمولاسیون گیاهی و ضد حساسیت این خط چشم، به گونه ایست که هیچ گونه حساسیت یا قرمزی را برای چشم ها ایجاد نمی کند.

شما می توانید با اپلیکاتور نمدی این خط چشم، خط ظریف و باریکی را ترسیم کنید. رنگدانه های مشکی موجود در مایع خط چشم کاتریس، جلوه ای مخملی و مشکی را در چشم ها ایجاد می کند.

خط چشم ماژیکی
معرفی خط چشم ماژیکی اسنس

خط چشم ماژیکی اسنس مدل ایزی براش

این خط چشم ویژه از برند معتبر اسنس، با طراحی ماژیکی خود مناسب جهت کشیدن خط چشم برای افرادی که در خط چشم کشیدن مهارت ندارند و تازه کار هستند، می باشد.

فرمولاسیون ضد آب و بدون پخش شدگی خط چشم اسنس، ماندگاری بالایی دارد و در طول روز، به اطراف چشم ها نمی ریزد. سری نرم این خط چشم، مناسب جهت ترسیم انواع خط چشم های مختلف و گرافیکی است.

بهترین خط چشم
معرفی حط چشم ریمل لاندن

خط چشم ماژیکی ریمل لاندن مدل کالر پریسایس

خط چشم ماژیکی ریمل لاندن، مناسب برای کشیدن خط چشم بسیار دقیق و پر رنگ است. همچنین، با فرمولاسیون ویژه جهت خشک شدن سریع و رنگدانه های فراوان جهت ایجاد رنگی عمیق تر، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک خط چشم زیبا، حرفه ای و تمیز را ترسیم کنید.

خط چشم کالیستا
معرفی خط چشم کالیستا

خط چشم کالیستا مدل لاینر اند شیپر

رنگ مشکی طبیعی و مات خط چشم کالیستا با قلم مویی، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی انواع مدل های خط چشم را ترسیم کنید. ماندگاری بالای این محصول، به گونه ایست که در طول روز یا در هنگام تعریق صورت نیز، به اطراف چشم ها ریزش پیدا نمی کند.

خط چشم بورژوا
معرفی خط چشم بورژوا

خط چشم مایع بورژوا مدل بادوام

اگر چشم های حساس دارید، خط چشم بورژوا را به شما پیشنهاد می کنیم. برس مویی و منعطف این محصول با رنگ مشکی و دوام 16 ساعته، مناسب جهت یک آرایش چشم ماندگار و حرفه ای است.

خط چشم شون
معرفی خط چشم شون

خط چشم مایع ماژیکی شون مدل فبیولس

این خط چشم فوق العاده با اپلیکاتور نمدی، مناسب جهت کشیدن انواع مدل خط چشم است. فرمولاسیون گیاهی خط چشم شون، به گونه ایست که هیچ گونه حساسیت یا قرمزی برای چشم ها ایجاد نکرده و  ضد حساسیت می باشد.

معرفی بهترین خط چشم
معرفی بهترین خط چشم ها

سخن آخر

خط چشم ها، تاثیر زیادی در کشیده به نظر رسیدن چشم ها دارند. یکی از دغدغه های مشترک بیشتر افراد، انتخاب بهترین خط چشم برای آرایش چشم هاست. در این مقاله، نکات مهم برای انتخاب یک خط چشم مناسب را توضیح داده ایم. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید یک خط چشم مناسب از برندهای معتبر را انتخاب کنید.

شما از چه خط چشمی استفاده می کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای آرایش جذاب، چه ابزارهای آرایشی لازم دارید؟
برای افزایش زیبایی شما، چک لیست قدرتمندی آماده کرده ایم.
در آرایش‌تان استفاده کنید تا جذابیت شما چند برابر شود.