2 55
معرفی محصول

ترمیم کننده چیست؟ بهترین ترمیم کننده پوست کدام است؟

کرم های ترمیم کننده، با تحریک و افزایش ترشح کلاژن سبب تسریع روند بهبود و بازسازی ناحیه آسیب دیده پوست می شوند.

ترمیم کننده پوست چیست؟ پوست صورت و بدن، یکی از حساسترین عضوهای بدن است که کاملا در معرض آسیب های محیطی و آلودگی ها قرار دارد؛ بنابراین، مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت است.

هنگامی که پوست در برابر عوامل آسیب زا مانند اجسام تیز، نور مستقیم آفتاب، گرما یا سرمای زیاد و … قرار می گیرد؛ دچار آسیب هایی چون زخم، خراشیدگی، سوختگی، آفتاب سوختگی، سوزش پوست پس از لیزر، جای جوش و آکنه، قرمزی و کبودی می شود.

برای ترمیم بافت پوست و التیام آسیب های پوستی، روش های بسیاری وجود دارد که یکی از بهترین راهکارها، استفاده از کرم های ترمیم کننده پوستی برای احیا، بازسازی و ترمیم سلول های پوستی در ناحیه آسیب دیده است.

در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا به سوال “ترمیم کننده چیست” پاسخ روشنی بدهیم و بهترین ترمیم کننده های پوستی را نیز معرفی کنیم.

معرفی انواع ترمیم کننده پوست
ترمیم کننده پوست برای انواع پوست

ترمیم کننده چیست؟

کرم ترمیم کننده، با فرمولاسیون حاوی ترکیبات ضد التهابی و ضد قارچ و ترمیم کننده، موجب احیا و بازسازی سلول های آسیب دیده پوستی شده و به مرور، بافت پوست را تقویت و متسحکم می کند.

پوست صورت و بدن، به گونه ایست که با تولید کلاژن ناحیه آسیب دیده پوست را ترمیم می کند. در واقع کرم های ترمیم کننده روند احیا و بازسازی سلول های آسیب دیده پوستی را تسریع می کنند. کلاژن، ماده ایست که موجب ترمیم بافت پوست می شود و کرم های ترمیم کننده، با تحریک کلاژن سازی در پوست، موجب بهبود سریعتر زخم ها شده  آثار آنها تقریبا از روی پوست از بین برود.

شما می توانید برای درمان جای جوش و آکنه، زخم و خراشیدگی، آسیب های پوستی پس از لیزر، آفتاب سوختگی و سوختگی های سطحی و بریدگی، از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید.

مهمترین نکته در هنگام استفاده از محصولات ترمیم کننده پوست، تکمیل دوره درمان و استفاده مداوم از کرم های بازسازی کننده بافت پوست می باشد.

کرم ترمیم کننده پوست و ویژگی های آن
معرفی انواع ترمیم کننده پوست

بهترین کرم ترمیم کننده پوست بعد لیزر

حالا که توضیح دادیم ترمیم کننده چیست، یکی از کرم های ترمیم کننده مناسب بعد از لیزر را  معرفی می کنیم. لیزر موهای زائد، یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن و صورت است. این روش رفع موهای زائد، هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نکرده و موجب کاهش توانایی باروری در خانم ها نیز نخواهد شد و همه اینها، شایعاتی در خصوص عوارض لیزر موهای زائد هستند. این روش از نظر متخصصین پوست تایید شده و با خیالی راحت، می توانید به مراکز معتبر لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

حتما بخوانید: روش های درمان آفتاب سوختگی در تابستان!

اگر پوست حساسی دارید، ممکن است لایه‌های بیرونی پوست، پس از لیزر موهای زائد کمی آسیب ببیند و دچار خشکی، سوزش و قرمزی شود که این التهاب، طبیعیست و با استفاده از کرم های ترمیم کننده پوست مناسب، به راحتی درمان می شود.

در ادامه به معرفی کرم های ترمیم کننده برای مراقبت از پوست پس از انجام لیزر می پردازیم.

ترمیم کننده پوست پس از لیزر
کرم ترمیم کننده مناسب بعد از لیزر پوست

 

کرم ترمیم کننده و ضد التهاب ویتالیر مدل سیکاویت 30 میل

این کرم ترمیم کننده فوق العاده از برند معتبر ویتالیر، مناسب انواع پوست بوده و با فرمولاسیون غنی شده با گیلیسرین، ویتامین C، آلوئه ورا و موم زنبور عسل، سبب ترمیم و بازسازی سلول های پوستی ناحیه آسیب دیده پوست می شود. شما می توانید برای بهبود جای سوختگی و زخم، ترمیم و التیام پوست پس از پیلینگ، لیزر، خالکوبی و عمل های درموتولوژیک، از کرم ترمیم کننده پوست ویتالیر استفاده کنید.

خرید کرم ترمیم کننده ویتالیر

این محصول، مناسب استفاده برای بزرگسالان، نوزادان و اطفال نیز می باشد و برای ترمیم و التیام عرق سوز شدن کودکان هم مناسب است. از دیگر خاصیت های ترمیم کننده ویتالیر، می توان به ضد ترک و ضد چروک بودن آن اشاره کرد.

کرم ترمیم کننده پوست بدن ویتالیر
معرفی کرم ترمیم کننده پوست ویتالیر

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت

اگر می خواهید جای جوش، آکنه، اسکار، زخم یا بریدگی و آفتاب سوختگی پوستتان را ترمیم و درمان کنید، باید از کرم های ترمیم کننده پوست صورت استفاده کنید تا با تغذیه و ترمیم بافت پوست، به مرور سلول های پوستی ناحیه آسیب دیده تقویت و احیا شوند.

یکی از بهترین کرم های ترمیم و احیا کننده پوست صورت عبارت است از:

کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل سوکرانیکا 30 میل

ترمیم کننده لافارر
معرفی کرم ترمیم کننده پوست لافارر

کرم احیا کننده لافارر، مناسب انواع پوست بوده و با فرمولاسیون مغذی و ضد باکتریایی خود، موجب ترمیم و بازسازی بافت پوست و بهبود زخم و خراش پوستی و کاهش التهاب و قرمزی پوست صورت خواهد شد. همچنین، با خاصیت تسکین دهنده تحریکات پوستی و ضد حساسیت، موجب کاهش سوزش و خارش ناحیه آسیب دیده پوست می شود. شما می توانید برای بازگرداندن سلامت ظاهری پوست و  بهبود ظاهر ناحیه زخم و اسکار، از این کرم ترمیم کننده بی نظیر استفاده کنید.

خرید کرم ترمیم کننده لافارر

بهترین کرم ترمیم کننده زخم

بهبود جای زخم، بستگی به بیماری های پوستی و داخلی هر فرد نیز دارد. زخم باز، یکی از اصلی ترین راه ها برای نفوذ هر گونه باکتری و عفونت به داخل پوست است. بنابراین باید به صورت ویژه از ناحیه زخم شده پوست مراقبت کرد تا زخم باز پوست، به طور کامل بسته شود. سپس، برای از بین بردن جای زخم و ترمیم بافت پوست، می توانید از کرم های مغذی و ترمیم کننده استفاده کنید.

یکی از بهترین انتخاب ها برای ترمیم جای زخم و سوختگی عبارت است از:

کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک مناسب پوست های آسیب دیده 30 میل

کرم ترمیم کننده پوست
کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک

اگر پوست حساس و آسیب دیده ای دارید، کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک مناسب شماست. این کرم فوق العاده با جلوگیری از عفونت زخم، و بهبود التهابات زخم، می تواند آسیب های پوستی همچون التهاب جراحی، سوختگی، اپیلاسیون، زخم های دیابتی و مزمن، پیلینگ و سوختگی را ترمیم و بازسازی کند و همچنین، از ایجاد اسکار پوستی نیز جلوگیری می کند.

خرید کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک

طرز استفاده از کرم ترمیم کننده!

ترمیم کننده پوست صورت و بدن
طرز استفاده از ترمیم کننده پوست

برای استفاده از کرم ترمیم کننده، ابتدا ناحیه مورد نظر را به خوبی تمیز کنید تا از هر گونه آلودگی یا چربی عاری شود. سپس، مقدار مناسبی از کرم ترمیم کننده را روی سطح پوست به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. تا تکمیل دوره استفاده و درمان، هر روز به صورت مداوم از کرم ترمیم کننده استفاده کنید تا به مرور، با تحریک و افزایش کلاژن و تقویت و تغذیه سلول های پوستی آسیب دیده، ناحیه آسیب دیده احیا و بازسازی شود.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان، روز زخم باز از کرم ترمیم کننده استفاده نکنید؛ زیرا موجب نفود به داخل پوست شده و سبب ایجاد مشکلات پوستی شدید خواهد شد. همچنین، برای درمان سوختگی های شدید، تاول های بزرگ پوستی، آفتاب سوختگی شدید و زخم های عمیق، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید و از درمان سرخود پرهیز نمایید.

کرم ترمیم کننده بدن و صورت
ترمیم کننده پوست برای احیا و بازسازی سلول های پوستی

سخن آخر

کرم های ترمیم کننده، یکی از محصولات مراقبت از پوست برای ترمیم و بازسازی سلول های پوستی آسیب دیده هستند. کارکرد اصلی کرم ترمیم کننده پوستی، تحریک و افزایش ترشح کلاژن پوستی است. کلاژن همان ماده ایست که سبب ترمیم بافت پوست می شود.

در این مطلب، تلاش کردیم تا پاسخ دقیقی به سوال ” ترمیم کننده چیست” بدهیم و بهترین کرم های ترمیم کننده پوست برای انواع مشکلات پوستی را معرفی کردیم.

امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، به خوبی با کارکرد و نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده آشنا بشوید و بتوانید، کرم احیا کننده مناسبتان را انتخاب کنید.

شما برای کدام مشکل پوستی از کرم ترمیم کننده استفاده کرده اید؟ لطفا نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

کرم ترمیم کننده برای پوست
سوالات متداول درباره ترمیم کننده پوست

سوالات متداول

استفاده از کرم ترمیم کننده چه فوایدی دارد؟

  •  ضد عفونی پوست
  • افزایش سرعت ترمیم و بازسازی سلول های پوستی آسیب دیده
  • کاهش قرمزی، التهاب، سوزش، خارش و درد جای زخم‌
  • تحریک و افزایش میزان ترشح کلاژن در پوست
  • جلوگیری از ایجاد عفونت و قارچ پوستی
  • از بین بردن اثرات آفتاب سوختگی، رفع کک و مک، تنظیم رطوبت ناحیه پوست آسیب دیده

حتما بخوانید: طرز استفاده از لوسیون بدن را می دانید؟

مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده، چه مقدار است؟

مدت زمان استفاده از کرم های ترمیم کننده، بستگی به میزان آسیب دیدگی پوست دارد. همچنین، می توانید از طریق کاتالوگ راهنمای هر کرم، طرز استفاده تخصصی آن را مشاهده کنید. اما به طور کلی، تا زمان بهبودی و از بین رفتن آثار آسیب دیدگی پوست، می توانید از کرم ترمیم کننده به صورت مداوم استفاده کنید.

آیا برای ترمیم جای خال یا بخیه، می توان از کرم ترمیم کننده استفاده کرد؟

بله. اما برای استفاده از کرم ترمیم کننده در جای بخیه، حتما با پزشک خود مشورت کنید. در صورتی که بخیه یا جای زخم برداشتن خال، باز نباشد و کرم ترمیم کننده به داخل پوست نفوذ نکند، می توانید از کرم های احیا کننده پوست به صورت مداوم استفاده کنید.

آیا کرم ترمیم کننده قرمزی پوست را از بین می برد؟

کرم های ترمیم کننده، با افزایش کلاژن پوست می توانند روند بهبود آسیب های پوستی بافت پوست را تسریع ببخشند و با خاصیت ضد التهابی، سبب کاهش میزان قرمزی و سوزش پوست نیز می شوند.

کرم ترمیم کننده را کجا بزنیم؟

شما می توانید از کرم ترمیم کننده روی ناحیه آسیب دیده در پوست صورت و بدن بزنید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا