2 55
مقالات

ترندهای آرایشی 2023 | میکاپ ترند امسال چیست؟

با این ترندهای آرایشی، در سال 2023 متفاوت آرایش کنید و بدرخشید!

ترندهای میکاپ سال 2023 را می شناسید؟ چه مدل آرایشی برای سال جدید مناسب است؟ هر ساله، بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور، سبک های آرایشی را امتحان می کنند که می تواند در دنیای میکاپ و مد، محبوب شده و به یکی از ترندهای آرایشی تبدیل شود. همچنین، استفاده از ترندهای آرایشی، می تواند میکاپ شما را به روز و شیک نشان دهد.

هر ساله، ترندهای آرایشی جدیدی محبوب می شوند. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا ترندهای آرایشی محبوب و فوق العاده برای 2023 را به شما معرفی کنیم تا با به کارگیری آنها در میکاپ صورتتان، بتوانید یک آرایش خاص، بی نظیر و ترندی را برای سال جدید انجام دهید.

آرایش ساده و ملایم، زیبایی در سادگیست!

پوستتان را به گونه ای آرایش کنید که شاداب و با طراوت به نظر برسد تا چهره شما جوان و سرحال به نظر بیاید. کرم پودرهای سنگین و فول کاور را فراموش کنید. یک کرم پودر سبک نزدیک به رنگ پوستتان را انتخاب کنید و به خوبی روی پوست پخش کنید تا نواقص پوستی تان را بپوشاند و جلوه ای یکدست و صاف روی پوست ایجاد شود. حالا با یک رژ گونه روشن با تناژ مرجانی، صورتی، نارنجی و سرخابی طبیعی و ملایم، گونه هایتان را آرایش کنید و ظراوت و برجستگی گونه هایتان به نظر بیاید.

ابروهای بلوند، ترندهای میکاپ 2023

یکی از ترندهایی که ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر بیاید، اما در میان سلبریتی ها بسیار پرطرفدار بوده، بلوند یا دکلره کردن ابروهاست. این ترند آرایشی چالشی، مناسب افراد جسور است که می خواهند استایل و میکاپ متفاوتی داشته باشند. در این بین، افراد شناخته شده ای مانند خواهران حدید، مدونا و لیزو، در مراسم های مختلف با ابروهای بلوند در مقابل دوربین عکاسان حاظر شدند. اگر می خواهید ابروهای دکلره و سفید شده را امتحان کنید، ابتدا با کمی کانسیلر، ابروهایتان را روشن کنید و اگر ابروهای بلوند برای چهره شما مناسب بود، ابروهایتان را بلوند کنید.

میکاپ چشم متالیک، ترند آرایشی پرطرفدار!

سایه چشم های متالیک، به یکی از ترندهای آرایشی 2023 تبدیل شده اند. پس ریسک کنید و براش سایه چشم را به سایه های براق و درخشان متالیک با رنگ های طلایی، رزگلد و نقره ای بزنید. این رنگ سایه چشم ها، چشمان شما را نافذ و گیرا نشان می دهند. توجه کنید که برای زدن سایه متالیک، انگشت‌ها بهترین ابزار برای پخش و فید کردن عالی سایه هستند. پس سایه متالیک و درخشان را را از مرکز خط مژه بالایی به سمت بیرون بکشید تا چروک‌های اطراف چشم را پنهان کنید.

رژ لب کلاسیک، به رنگ سال!

رنگ ویوا مجنتا یا قرمز پرشین به عنوان رنگ سال 2023 اعلام شد که به محبوبیت فوق العاده ای در دنیای لوازم آرایشی و میکاپ نیز روبرو شد. پس برای امسال، رژ لب های کمرنگ و نود را کنار بگذارید و به سمت رنگ های قرمز و جگری کلاسیک بروید. چه چیزی جذاب تر از لبخند زدن با لب های قرمز، به رنگ ترند سال 2023. شما با هر رنگ پوستی، می توانید از انواع تناژ رنگی رژ لب قرمز استفاده کنید. کافیست رژ لب قرمز را در دستانتان بگیرید، به آینه لبخند بزنید و لب هایتان را سرخ کنید.

ابروهای مرتب و لیفت شده، مد آرایش ابرو 2023

ابروهای طبیعی و تیره، یکی از ترندهای آرایشی در 2023 است که چهره شما را معصومانه و جوان نشان می دهد. لیفت کردن ابروها می تواند چشم های شما را درشت و کشیده تر جلوه دهد. برای مرتب و لیفت کردن ابروها، می توانید از صابون یا ژل ابرو استفاده کنید.

خط چشم های رنگی، پیشنهادی جسورانه

خط چشم های سبز، صورتی، سرخابی، قرمز و نارنجی، انتخابی فوق العاده برای آرایش چشمان شما هستند. می توانید رنگ خط چشمتان را با لباستان ست کنید. با رنگ ها بازی کنید و خلاقیتتان را به رخ بکشید. امسال، سال میکاپ های جسورانه و رنگی است.

تزئین چشم با نگین و کریستال

نگین های درخشان و ظریف، یکی از ترندهای آرایشی سال جدید هستند که می توانید برای آرایش چشم یا حتی صورت از آنها استفاده کنید. این نگین های کریستالی و جذاب درخشان، به راحتی از روی پوست جدا می شوند. شما می توانید در قسمت انتهایی چشم یا روی گونه ها، از نگین های کوچک و جذاب استفاده کنید.

میکاپ خیس از ترندهای آرایش 2023

اجازه دهید پوستتان با طراوت به نظر بیاید. استفاده از کرم پودرهای آبرسان نیمه مات، می توانند پیشنهاد خوبی باشند. همچنین، هایلایتر نیز می تواند پوست شما را جوان و شاداب جلوه دهد. برای عید امسال، کرم پودرهای مات و فول کاور را کنار بگذارید و به سراغ کرم پودرهای سبک روزانه و مغذی مانند بی بی کرم، سی سی کرم یا ضد آفتاب های رنگی بروید. همچنین، از زدن چند لایه کرم پودر روی هم نیز خودداری کنید؛ تنها یک لایه نازک برای پوشاندن نواقص پوستی کافیست.

هر ساله، سبک و مدل های میکاپ مختلفی توسط سلبریتی ها به عنوان ترند آرایشی، در میان افراد محبوب می شود که همه سعی می کنند طبق ترندهای میکاپ، آرایش کنند. شما می توانید ترندهای آرایشی را حداقل یکبار امتحان کنید تا اگر برای چهره شما مناسب بود، در میکاپ روزانه خود از این ترندها استفاده کنید. در این مقاله، جدیدترین ترندهای آرایشی و میکاپ 2023 را به شما معرفی کرده ایم.

امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، به خوبی با ترندهای آرایشی سال نو آشنا شده باشید و بتوانید با استفاده از آنها، یک میکاپ متفاوت و منحصر به فرد انجام دهید. شما ستاره ای هستید که با یک میکاپ جذاب و ترندی، می خواهید در سال 2023 بدرخشید!

سوالات متداول

کدام رنگ رژ لب برای 2023 ترند است؟

رژ لب هایی با تناژ رنگی قرمز، جگری و آلبالویی، از رنگ های ترندی و مناسب برای میکاپ 2023 هستند.

کدام مدل مو برای سال جدید مناسب است؟

مدل موهای ساده، مرتب و خوش حالت از مدل موهای ترند 2023 هستند. موهای سالم، با مدل موهای ساده بسته یا باز، بهترین مدل مو برای شما هستند.

کدام سایه چشم را برای میکاپ ترند 2023 استفاده کنیم؟

سایه های شاینی براق متالیک با رنگ های خاص طلایی و نقره ای. اجازه دهید چشمان شما بدرخشند.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا