2 55
آموزش

بهترین کرم ترک پا ایرانی و خارجی قوی!

آیا بهترین کرم ترک پا ایرانی را می‌شناسید؟ دلیل ایجاد ترک و خشکی روی پاشنه پاها چیست؟ امروزه بسیاری از افراد به دلایل گوناگون دچار خشکی و ترک پا می‌شوند و تنها راه چاره، استفاده از کرم‌های ترک پا مناسب است که این مشکل را برطرف نماید. ترک خوردن کف پا دلایل مختلفی دارد و با رعایت برخی نکات می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری نمایید. همچنین انتخاب یک کرم ترک پا مناسب می‌تواند خشکی و ترک پا را درمان کند و از ایجاد آن جلوگیری نماید. در ادامه با مجله اینترنتی و فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سین دخت همراه شوید تا به بررسی بهترین کرم ترک پا ایرانی و معرفی قوی‌ترین کرم ترک پا بپردازیم.

چرا کف پا ترک می خورد؟

دلایل مختلفی برای ترک خوردن پاشنه پا وجود دارد. خشکی بیش از حد پوست کف پا، به این دلیل است که این قسمت از پوست بدن، کم ترین میزان سلول های چربی را دارد و با به هم خوردن تعادل رطوبت و چربی پوست، سبب بروز انواع ترک های پوستی پا و زبری آن می شود.

 

دلایل به وجود آمدن ترک های پوستی پا چیست؟

  1. افرادی که دارای دیابت، اگزما و پسوریازیس هستند، بیش ترین مشکلات پوستی را در قسمت کف پا یا پاشنه پا تجربه می کنند.
  2. استفاده از داروهای مختلف که سببب خشکی بدن می شوند.
  3. استفاده از انواع صابون و آبکشی کردن نامناسب پاشنه پا، ممکن است سبب واکنش های پوستی و ترک بدن شود.
  4. سرما، یکی دیگر از عوامل تشدید کننده ترک خوردگی پاهاست و ربطی به سن فرد ندارد.
  5. افرادی که پاهایشان به مدت طولانی در کفش می ماند و موجب رطوبت بیش از حد می شود.
  6. افزایش سن، موجب نازکی پوست کف پا می شود و ترک های پوستی بیشتر خودشان را نشان می دهند.
  7. با ورود به دوران یائسگی، برخی از خانم ها به صورت ارثی خشکی بیش از حد پوست و ترک پا را تجربه می کنند و نیاز به درمان این مشکل دارند.
  8. پوشیدن طولانی مدت کفش های نامناسب، راه رفتن روی سطوح خشن بدون جوراب، ایستادن طولانی مدت، استفاده از کفش های پلاستیکی و نامناسب می تواند موجب خشکی و ترک پا شود.

راهکارهایی برای جلوگیری از ترک خوردن پاها

  • استفاده از انواع کرم های مرطوب کننده حتی وازلین و در نهایت استفاده از جوراب نخی
  • پوشیدن دمپایی و پاپوش رو فرشی
  • در صورت نداشتن بیماری پوستی خاص، استفاده از سنگ پا و اسکراب در حمام

 

برای ترک پا چه کرمی خوبه؟

ترک پا یکی از مشکلات شایع پوستی است که به‌ویژه در فصل‌های سرد سال بیشتر دیده می‌شود. برای درمان ترک پا، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و التیام‌بخش بسیار مؤثر است. بهترین کرم‌های ترک پا ایرانی شامل محصولاتی هستند که حاوی موادی مانند اوره، آلوئه‌ورا، روغن‌های گیاهی و ویتامین E هستند. این کرم‌ها علاوه بر رطوبت‌رسانی عمیق، به ترمیم و بازسازی پوست کمک می‌کنند. برخی از برندهای معتبر ایرانی در این زمینه شامل «سینره»، «دکتر ژیلا» و «سین بیونیم» هستند که محصولات متنوعی برای رفع ترک پا ارائه می‌دهند. استفاده منظم از این کرم‌ها می‌تواند به بهبود و نرمی پوست پا کمک کرده و از بروز مجدد ترک‌ها جلوگیری کند.

کرم ترک پا سی گل 50 میل

کرم ترک پا سی گل برای درمان انواع خشکی و ترک پا موثر است و آسیب دیدگی کف پا را برطرف می کند. این کرم ترک پا حاوی اسید سالسیلیک و آلانتوئین است و سرشار از ویتامین E می باشد. کرم ترک پا سی گل، سبب بازسازی بافت پوست، التیام و حفظ رطوبت سطح پوست می شود و با داشتن روغن چای سبز، تخم کدو، شی باتر، گردو و کاج پوست را ترمیم، سفت و ضد عفونی می کند.

کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس حاوی عصاره میوه های استوایی 75 میل

کرم ترک پا تروپیکال به از بین بردن خشکی، زبری، پینه و ترک پا کمک می کند و موجب نرم و لطیف شدن پوست کف پا می شود. این محصول علاوه بر داشتن رایحه ملایم و دلنشین، سلول های مرده پوست را از بین می برد و مناسب آرنج، زانو و کف پاهاست. کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس به دلیل داشتن اسید لاکتیک و عصاره میوه های استوایی، پوست کف پا شما را مرطوب می کند و سبب لطیف و نرم شدن پوست شما خواهد شد. ترکیبات به کار رفته در این محصول شامل اسید لاکتیک، موم زنبور عسل، اوره، روغن آملا و همچنین میوه های استوایی است.

کرم ترک پا ژنوبایوتیک 75 میل

کرم ترک پا ژنوبایوتیک دارای خاصیت رطوبت رسانی قوی به پوست کف پاهاست و حاوی عصاره کره انبه و اوره می باشد. کرم ترک پا ژنوبایوتیک به خوبی خشکی و ترک پا را از بین می برد و حتی برای رفع اگزما، خشکی زانو و آرنج هم کاربرد دارد. وجود سالیسیلیک اسید در این کرم ترک پا، سلول های مرده پوست را از بین می برد و با لایه برداری موثر، به رفع سلول های مرده پوست کمک می کند و رطوبت و چربی پوست را متعادل می کند.

کرم ترک پا دافی ترمیم و مرطوب کننده حجم 343 میل

کرم ترک پا دافی، محصولی فوق العاده برای ترمیم و مرطوب کنندگی پوست کف پا هاست و انواع ترک پا، پینه و اگزما را درمان می کند. این محصول سبب رطوبت رسانی به پوست کف پا می شود و موجب بهبود ترک های پا خواهد شد. این کرم بافت سبکی دارد و به صورت معجزه آسایی پوست پا شما را تغذیه می کند و حاوی عصاره شی باتر و موم عسل طبیعی است. این محصول هیچ گونه پارابن و الکلی ندارد و پوست شما را صاف و یکدست می کند. این محصول برای افرادی که ترک پا دارند، بسیار مناسب است و به طرز معجزه آسایی پوست را تغذیه می کند.

کرم ترک پا سینره

کرم ترک پا سینره محصولی فوق العاده برای ترمیم و رفع ترک های ناشی از خشکی کف پا، زانو و پاشنه پاهاست. این محصول حاوی ترکیبات موثر گیاهی و رطوبت رسان همچون روغن گل رز وحشی، گل راعی، مواد کراتولیتیک، آلانتوئین است و موجب نرم و لطیف شدن پوست زانو، آرنج و ترک های پاشنه پا می شود و سلول های مرده پوست را از بین می برد. کرم ترک پا سینره، ضد التهاب و حساسیت است و قرمزی پوست را از بین می برد و همچنین سبب التیام پوست می شود. ماندگاری و پوشانندگی بالای کرم ترمیم کننده سینره به گونه ای است که با پوشیدن جوراب نیز به آسانی از روی پوست پاک نمی شود و همچنین به مدت طولانی پوست شما را نرم و مرطوب نگه می دارد. این کرم ترک پا بدون تست حیوانی است و غنی شده با مواد موثر گیاهی می باشد. این محصول سبب التیام و ترمیم ترک های پوستی می شود و به رفع سلول های مرده پوست کمک شایانی می کند.

کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint حجم 50 میل

کرم ترک پا نئودرم یکی از بهترین کرم های ترک پا محسوب می شود و به خوبی خشکی ناحیه زانو و آرنج را برطرف می کند. این محصول ترکیباتی موثر و تقویت کننده برای پوست پاشنه پا دارد. ترکیبات به کار رفته در کرم ترک پا نئودرم شامل نعنا، حنا، اسید سالسیلیک و شی باتر است و خشکی و زبری پاشنه پا را از بین می برد. حنا با خاصیت خنک کنندگی و ضد عفونی کنندگی خود، از قدیم برای درمان و بیماری های قارچی استفاده می شده است. همچنین وجود گلیسیرین و شی باتر، باعث تقویت پوست، نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد. اسید سالسیلیک موجود در کرم ترک پا، سلول های مرده پوست را از بین می برد و موجب ترمیم پوست و ایجاد پوستی نرم و لطیف خواهد شد. این محصول با رطوبت رسانی و نرم کنندگی به پوست، خشکی آرنج، زانو و پاشنه پا را از بین می برد.

کرم پمپی ترک پا کامان 230 میل

کرم پمپی ترک پا کامان یکی از بهترین کرم های ترک پا، برای نرمی و لطافت پوست پاهاست و با کمی استفاده آسیب های پوستی را رفع می کند. این کرم با برخورداری از ترکیبات مغذی مثل موم زنبور عسل و عصاره شی باتر، سبب لایه برداری پوست های مرده و خشک پاشنه پا می شود و پوستی نرم و لطیف برای شما به وجود می آورد. این محصول قابل استفاده برای نواحی آرنج، زانو و کف پاهاست و با خاصیت ترمیم کنندگی و آنتی باکتریال، به سرعت خشکی پوست را رفع می کند. این کرم ترک پا با داشتن ویتامین های A، E و C سبب التیام و ایجاد پوستی شاداب و لطیف می شود و حتی در رفع ترک پا و اگزما بسیار موثر است. کرم ترک پا کامان، با داشتن آبرسان، سبب رفع اگزما و ترک پوست پا می شود و پوستی لطیف و نرم برای پاشنه پای شما به ارمغان می آورد.

آیا بهترین کرم ترک پا ایرانی را می‌شناسید؟ دلیل ایجاد ترک و خشکی روی پاشنه پاها چیست؟ امروزه بسیاری از افراد به دلایل گوناگون دچار خشکی و ترک پا می‌شوند و تنها راه چاره، استفاده از کرم‌های ترک پا مناسب است که این مشکل را برطرف نماید. ترک خوردن کف پا دلایل مختلفی دارد و با رعایت برخی نکات می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری نمایید. همچنین انتخاب یک کرم ترک پا مناسب می‌تواند خشکی و ترک پا را درمان کند و از ایجاد آن جلوگیری نماید. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه شوید تا به بررسی بهترین کرم ترک پا ایرانی و معرفی قوی‌ترین کرم ترک پا بپردازیم.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا