2 55
آموزشمعرفی محصول

راهنمای معرفی بهترین کرم‌پودرهای خارجی

در میان لوازم آرایشی، کرم پودر به عنوان پایه‌ی آرایش و رفع کننده نواقص پوستی، یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین‌هاست. از بهترین برندهای کرم‌ پودر خارجی تا کرم‌ پودرهای باکیفیت ایرانی، در کیف لوازم آرایش هر خانم یک کرم‌پودر پیدا می‌شود. اما یک کرم‌پودر باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین کرم‌پودر خارجی را بر چه اساسی می‌توان انتخاب کرد؟ در ادامه این مقاله مراحل انتخاب بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی را باهم بررسی می‌کنیم. 

مرحله اول: رنگ پوست خود را بشناسید!

نحوه یافتن رنگ مناسب کرم‌پودر با شناختن رنگ طبیعی پوست شما شروع می‌شود. رنگ پوست بنا بر ساختار ژنتیکی تعیین می‌شود و همان چیزی است که ما در ظاهر می‌بینیم. اگرچه گستره رنگی پوست بسیار وسیع است اما می‌توان آن را به سه‌دسته‌بندی کلی سفید، گندمی، ​​سبزه یا تیره تقسیم کرد. اگر رنگ پوست‌ شما در نواحی مختلف صورت‌تان متفاوت است، روی خط فک خود تمرکز کنید و کمی پایین‌تر از گونه را در نظر بگیرید. رنگ بهترین کرم پودر خارجی خود را با توجه به رنگ پوست‌تان انتخاب کنید، طوری که پوست طبیعی به نظر برسد و شاهد تضاد رنگی زیادی نباشیم.

مرحله 2: رنگ زمینه پوست خود را مشخص کنید.

رنگ کرم‌پودر مناسب باید با رنگ زمینه پوست شما مطابقت داشته باشد. رنگ زمینه، به رنگ‌های زیر سطح پوست شما اشاره دارد و می تواند گرم، سرد یا خنثی باشد. در حالی که رنگ پوست شما ممکن است با فصول تغییر کند، رنگ زیرین یا رنگ زمینه پوست شما همیشه ثابت می‌ماند. بهترین کرم‌پودر خارجی، کرم‌پودری است که در رنگ‌های مختلف برای انواع رنگ زمینه‌ پوست، تولید می‌شود. اگر رنگ زمینه پوست‌تان زرد یا طلایی رنگ است؛ به اصطلاح پوست گرم دارید، اگر زمینه پوست‌تان صورتی یا گلگون است، تنالیته پوست‌تان سرد محسوب می‌شود و اگر زمینه پوست شما ترکیبی از این رنگ‌هاست، به پوست‌تان خنثی می‌گویند. 

مرحله سوم: نوع پوست خود را در نظر بگیرید. 

بهترین کرم‌پودر خارجی یا ایرانی را باید براساس نوع پوست‌تان انتخاب کنید. برخی از کرم‌پودرها حاوی مرطوب‌کننده هستند و می‌توانند برای پوست‌های خشک انتخاب بهتری باشند. از طرفی افراد با پوست‌های چرب یا مختلط بهتر است کرم‌پودری را تهیه کنند که سبک و فاقد چربی باشد. بنابراین شناخت نیازهای پوستی و در نظر گرفتن ترکیبات کرم‌پودر و تطبیق آن با پوست‌تان از مراحل مهم خرید کرم پودر مناسب است. 

برای خرید بهترین کرم پودر خارجی، چطور رنگ زمینه پوست‌مان را تشخیص دهیم؟ 

  • رنگ رگ‌های خود را بررسی کنید.

به رگ‌های مچ دست خود در زیر نور طبیعی به خوبی نگاه کنید تا راهی آسان برای تعیین رنگ زمینه پوست خود داشته باشید. در واقع برای انتخاب بهترین کرم‌پودر خارجی براساس رنگ زمینه، می‌توانید با کمک رنگ رگ‌های خود انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. اگر رگ‌های شما بنفش یا آبی رنگ است، رنگ زمینه پوست شما سرد محسوب می‌شود. رگ‌های مایل به رنگ سبز، نشان می‌دهد رنگ زمینه پوست شما گرم است.

  • واکنش پوست شما به آفتاب چگونه است؟ آیا می‌سوزید یا برنزه می‌شوید؟

پیش از هرچیز، همیشه باید از ضد آفتاب استفاده کنید. با این وجود، نحوه واکنش پوست شما به اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند یک شاخص بزرگ برای تعیین رنگ زمینه‌ پوست‌تان باشد. به این فکر کنید که در تابستان، زمانی به ساحل می‌روید چه اتفاقی برای پوست‌تان می‌افتد؟ اگر به راحتی می‌سوزید پوست شما احتمالاً دارای ته رنگ سرد است، در همین حین افرادی که بدون سوختن پوست‌شان برنزه می‌شوند اغلب رنگ زمینه پوست‌شان تنالیته گرم دارد.

  •  نقره یا طلا؟ کدام‌یک روی پوست شما زیباتر است؟ 

اگرچه قانون اثبات‌شده‌ای در مورد زیورآلات و رنگ پوست وجود ندارد، اما خیلی‌ها برای خرید بهترین کرم پودر خارجی از طلا و نقره کمک می‌گیرند تا رنگ زمینه پوست‌‌شان را مشخص کنند. در نظر بگیرید که کدامیک بیشتر با رنگ پوست شما سازگار است؟ زیورآلات نقره به آنهایی که پوست با تنالیته سرد دارند بیشتر می‌آید و پوست با رنگ‌های گرم اغلب با طلا زیباتر می‌شوند. اگر پوست شما هم با طلا و هم نقره هماهنگ است، رنگ زمینه پوست شما خنثی است.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم‌پودر خارجی براساس رنگ پوست: 

در ادامه یک راهنمای مفید در مورد نحوه انتخاب رنگ مناسب برای خرید بهترین برندهای کرم‌ پودر خارجی و ایرانی آورده شده است:

کرم‌پودر را روی پوست بدون آرایش تست کنید.

نکته مهم در نحوه انتخاب رنگ مناسب برای کرم‌پودر، آزمایش روی پوست برهنه است. البته اگر از برنزه‌کننده‌های مصنوعی استفاده می‌کنید، بهتر است پس از استفاده از برنزه کننده، رنگ کرم‌پودر خود را با رنگ زمینه پوست خود مطابقت دهید. 

انتخاب‌های خود را به چند گزینه محدود کنید. 

برای پیدا کردن بهترین کرم‌ پودر خارجی، انتخاب‌های خود را محدود کنید. سه کرم‌پودر مناسب پوست خود را پیدا کنید و آنها را در خطوط موازی روی خط فک خود بزنید و کمی روی گردن خود بکشید. رنگ مناسب کرم‌پودر برای زیرسازی، رنگی است که در هر دو ناحیه به طور یکپارچه با پوست شما ترکیب می‌شود. از امتحان کردن کرم‌پودر روی دست یا بازوی خود خودداری کنید. اگرچه که سریع و آسان است، اما رنگ پوست شما در بازو و صورت ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت به نظر برسد.

محصول را در نور طبیعی بررسی کنید.

پیدا کردن نور مناسب یک مرحله مهم هنگام انتخاب بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی مناسب است، زیرا نورهای مختلف دارای تناژهای متفاوتی هستند که ممکن است بر نحوه ظاهر شدن رنگ زمینه کرم‌پودر شما تاثیر بگذارند.

به تغییر فصل دقت کنید. 

همانطور که آب و هوا تغییر می‌کند، رنگ پوست شما نیز دستخوش تغییرات می‌شود. در حالی که یک کرم‌پودر ممکن است با پوست برنزه درخشان شما هارمونی داشته باشد، همان کرم‌‌پودر در اواسط زمستان نتیجه‌ی یکسانی روی پوست گندمگون شما نخواهد داشت. اگرچه رنگ زمینه پوست شما همیشه یکسان خواهد ماند، اما از آنجایی که رنگ پوست با عوامل مختلف تغییر می‌کند برای خرید بهترین کرم پودر خارجی به تغییر فصل و رنگ پوست خود دقت کنید. 

معرفی چند مورد از بهترین برندهای کرم‌پودر خارجی 

میبلین 

محصولات میبلین که یک برند آمریکایی است، از برندهای آرایشی باکیفیت با قیمت نسبتا مناسب محسوب می‌شود. کرم پودر سوپر استی میبلین با بافت سبک از ایجاد چروک و احساس سنگینی روی پوست جلوگیری می‌کند. با فناوری میکروفلکس، این کرم‌پودر منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند و با تعریق پاک نمی‌شود. کرم پودر 30 ساعته میبلین مدل Super Stay نتیجه‌ای مات دارد، نواقص پوستی را کاهش می‌دهد، نمایی طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند و در نهایت پیشنهادی ایده‌آل برای آرایش حرفه‌ای به ویژه برای پوست‌های چرب و مختلط است. این‌ محصول را با ضمانت کیفیت و اصالت کالا می‌توانید از فروشگاه آنلاین سین‌دخت تهیه کنید. 

نارس

کرم پودر Natural Radiant Longwear نارس با پوشش خوب و ماندگاری بالا برای انواع پوست، به ویژه پوست‌های چرب تا مختلط مناسب است. این کرم پودر فاقد چربی، با بافتی سبک و کرمی به طور طبیعی نواقص پوست را می‌پوشاند و ظاهری درخشان و طبیعی به پوست می‌بخشد. با پوشش‌دهی کامل، این محصول می‌تواند لک‌ها، جای جوش و قرمزی را به خوبی پنهان کند، تا 16 ساعت ماندگاری دارد، و در برابر تعریق و چربی مقاوم است. این کرم پودر بهترین کرم پودر خارجی است که در 40 رنگ متنوع عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید به راحتی رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید. همچنین حاوی عصاره‌های گیاهی مانند عصاره خیار و گل رز است که به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می‌کنند. این محصول را از فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی سین‌دخت با ضمانت کیفیت و اصالت کالا تهیه کنید.

هدی بیوتی

اگر بخواهیم لقب بهترین کرم‌پودر خارجی را به محصولی بدهیم، کرم پودر مایع هدی بیوتی مدل Luminous Matte به‌راحتی این لقب را از آن خود می‌کند. با پوشانندگی بسیار بالا و رنگ‌های طبیعی و متنوع، این کرم‌پودر مناسب میک‌آپ حرفه‌ای است و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می‌آورد. جلوه مات و مخملی و ماندگاری بالای این کرم پودر، نه تنها زیبایی آرایش شما را دوچندان می‌کند بلکه با تعریق صورت در طول روز، روی پوست ماسیده یا پاک نمی‌شود. چرا بهترین کرم پودر خارجی است؟ چون فرمولاسیون آن بر پایه آب و حاوی ترکیبات گیاهی و روغن آرگان است، باعث آبرسانی و تغذیه پوست شده و از ایجاد هرگونه التهاب یا حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند.

آماده‌اید تا بهترین کرم پودر خارجی مناسب پوست خود را پیدا کنید؟ با شناخت نوع، رنگ و تناژ پوستی خود، بهترین برندهای کرم‌پودر خارجی را بررسی کرده و گزینه دلخواه خود را پیدا کنید. 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای آرایش جذاب، چه ابزارهای آرایشی لازم دارید؟
برای افزایش زیبایی شما، چک لیست قدرتمندی آماده کرده ایم.
در آرایش‌تان استفاده کنید تا جذابیت شما چند برابر شود.