2 55
مقالات

لوازم آرایشی ضروری که باید در کیف آرایشی تان داشته باشید!

می خواهید در هر موقعیت مکانی و زمانی که به لوازم آرایشی خود دسترسی ندارید، ظاهرتان را مرتب کنید؟ پس در ادامه این مقاله همراه باشید تا یک کیف لوازم آرایشی تهیه کنیم!

لوازم آرایشی ضروری که پیشنهاد می کنیم در کیف آرایشی تان به همراه داشته باشید را می شناسید؟ تصور کنید که بیرون از منزل هستید و به لوازم آرایشی خود دسترسی ندارید و زمانی برای آرایش کردن نیز ندارید و باید در کوتاه ترین زمان، چهره خود را مرتب و شاداب کنید. در این زمان، به همراه داشتن یک کیف لوازم آرایش کوچک، به کار شما می آید. اما؛ به همراه داشتن همه لوازم آرایشی، باعث سنگین شدن کیف شما شده و اغلب، قابل حمل نیستند.

بنابراین؛ باید لوازم آرایشی ضروری برای آرایش و مرتب کردن صورت در مواقعی که به لوازم آرایشی خود دسترسی ندارید و زمان کمی برای آماده شدن دارید را به همراه داشته باشید. اما لوازم آرایشی ضروری برای کیف لوازم آرایش، شامل چه محصولاتی می شوند؟ همچنین، طراحی و اندازه لوازم آرایشی برای کیف آرایشتان نیز، باید سبک و کوچک باشند تا به راحتی در کیف آرایشی شما جا شده و قابل حمل باشند. در ادامه، با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا لیستی از لوازم آرایشی ضروری برای به همراه داشتن در کیف لوازم آرایش تان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمانی که به لوازم آرایشی خود دسترسی ندارید و یا زمان کافی برای آرایش کردن ندارید نیز، ظاهر خود را شاداب و مرتب جلوه دهید.

لوازم آرایش ضروری برای به همراه داشتن در کیف لوازم آرایشی کدامند؟

اولین نکته ای که برای انتخاب لوازم آرایشی ضروری و به همراه داشتن آنها در کیف خود باید به خاطر داشته باشید، کاربرد آنهاست. توجه داشته باشید که شما باید لوازم را به همراه داشته باشید تا به کمک آنها، بتوانید چهره خود را مرتب کنید و یک آرایش ملایم و ساده انجام دهید تا صورتتان شاداب به نظر برسد. همچنین، انتخاب محصولات چندکاره که کاربرد چند محصول آرایش را در خود گنجانده اند، نیز، گزینه مناسبی برای به همراه داشتن در کیف لوازم آرایشی تان هستند. در ادامه، لوازم آرایشی ضروری را به شما معرفی می کنیم.

کرم مرطوب کننده دست و صورت

پوست صورت و دست ها، در طول روز رطوبت خود را از دست داده و خشک می شوند که جلوه ای کدر و زبر را روی پوست به وجود می آورند. بنابراین، در همه فصول سال و با انواع پوست؛ به خصوص فصل های سرد و پوست های خشک، یک کرم مرطوب کننده دست و صورت مناسب با نوع پوستتان را به همراه داشته باشید تا هر زمان که احساس خشکی داشتید، رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین کنید.

ضد آفتاب

برای تمدید ضد آفتاب در همه فصول، به خصوص فصل زمستان، به همراه داشتن یک ضد آفتاب مناسب با جنس پوستتان ضروریست. بنابراین، یک ضد آفتاب کوچک را در کیف آرایشی تان به همراه داشته باشید تا در طول روز، بتوانید ضد آفتابتان را تمدید کنید.

کرم پودر سبک روزانه

اگر می خواهید نواقص پوستتان را بپوشانید و اصطلاحا، یک رنگ و لعابی به پوستتان بدهید، یک کرم پودر سبک روزانه را به همراه داشته باشید. بی بی کرم، سی سی کرم و ضد آفتاب و مرطوب کننده های رنگی، بهترین انتخاب هستند. حتی می توانید یک کانسیلر سبک را به همراه داشته باشید تا به راحتی، نواقص پوستتان را بپوشانید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان، کرم پودرهای فول کاور را در کیف لوازم آرایش خود به همراه نبرید؛ زیرا پخش و فید کردن آنها در زمان کوتاه دشوار است و گزینه مناسبی برای یک آرایش روزانه ساده و سریع نیست.

اسفنج‌های آرایشی

برای فید کردن کرم سبک آرایشی، یک اسفنج کوچک را به همراه داشته باشید. همچنین، اگر در طول روز، کرم پودر روی پوستتان ماسیده شد؛ می توانید از اسفنج آرایشی برای یکدست کردن پوستتان استفاده کنید.

پودر فیکساتور یا پنکک

در طول روز، تعریق پوست یا عوامل دیگر،می تواند باعث ماسیده شدن کرم پودر روی پوستتان شود. در این حالت، می توانید از یک پنکک با رنگ طبیعی یا پودر فیکساتور آرایشی استفاده کنید تا برق آرایشتان گرفته شود و جلوه ای خشک، مات و مخملی را به آرایشتان بدهید. اگر پوست چرب دارید؛ به همراه داشتن یک پودر فیکساتور برای حفظ کیفیت و زیبایی آرایشتان، ضروریست.

رژ گونه با رنگ طبیعی

زدن رژ گونه، تاثیر چشمگیری در شاداب و سرحال به نظر رسیدن چهره دارد. بنابراین، پیشنهاد می کنیم یک رژ گونه تک رنگ کوچک با تناژ هلویی و صورتی طبیعی را به همراه داشته باشید تا در سریع ترین زمان، جلوه ای شاداب را به صورتتان بدهید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به سراع رنگ های برنز رژ گونه نروید؛ زیرا رنگ های تیره برای آرایش های غلیظ و حرفه ای مناسب هستند.

رژ لب ملایم یا بالم لب رنگی

برای اینکه صورتتان سرحال و بشاش به نظر برسد، یک عدد رژ لب با تناژ رنگی روشن و طبیعی را در کیف لوازم آرایشتان بگذارید. بالم لب های رنگی نیز، گزینه مناسبی برای آرایش لب هایتان هستند؛ زیرا باعث رطوبت رسانی به لب ها شده و یک رنگ ملایمی نیز به لب ها می دهند. رژ لب های تیره، شاینی و غلیظ، جایی در کیف لوازم آرایشی شما ندارند؛ بنابراین، یک رژ لب با تناژ هلویی، صورتی و مرجانی طبیعی را انتخاب کنید.

ریمل

برای اینکه چشم های شما زیبا و شاداب به نظر بیاید، کافیست از یک ریمل حجم دهنده استفاده کنید. زدن ریمل می تواند باعث درشت به نظر رسیدن چشم ها شده و صورتتان را مرتب و سرحال جلوه دهد.

براش ابرو و مژه

ابروها، قاب صورت هستند و مرتب بودن آنها، باعث آراسته و زیبا به نظر رسیدن چهره می شود. پس یک براش یا شانه مخصوص مرتب کردن ابرو به همراه داشته باشید تا بتوانید به سرعت فرم ابروهای خود را مرتب کنید.

قیچی ابرو

هیچ چیزی مثل تار ابروهای بلد شده و خارج از کادر ابرو، چهره شما را نامرتب نشان نمی دهد. با به همراه داشتن یک قیچی ابرو، می توانید به راحتی، تار ابروهای بلند شده را کوتاه کنید تا فرم ابروهایتان مرتب و خوش حالت به نظر برسند.

آینه

برای آرایش کردن در اتومبیل یا در مکان هایی که به آینه دسترسی ندارید، کافیست یک آینه جیبی کوچک به همراه داشته باشید تا به راحتی بتوانید آرایشتان را انجام دهید. آینه، یکی از ضروری ترین لوازم برای به همراه داشتن در کیف آرایشتان به شمار می رود

سخن آخر

برای داشتن یک چهره مرتب و زیبا، باید یک کیف لوازم آرایشی که شامل لوازم آرایشی ضروری باشد را به همراه داشته باشید تا زمانی که دسترسی به لوازم آرایشی خود ندارید و در موقعیتی هستید که باید در کوتاه ترین زمان، یک آرایش ملایم انجام دهید، بتوانید از لوازم آرایشی که در کیفتان به همراه دارید استفاده کنید. در این مقاله، تلاش کردیم تا لوازم آرایشی ضروری که هر خانمی باید در کیف آرایشی اش به همراه داشته باشد را معرفی کنیم تا بتوانید در زمان کم و در هر موقعیت مکانی، به راحتی یک میکاپ ملایم انجام دهید و چهره تان را آراسته و مرتب کنید. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله و آشنایی با محصولات آرایشی ضروری، بتوانید یک کیف آرایشی سبک را با لوازم آرایشی مناسب با پوستتان تهیه کنید و به همراه داشته باشید.

به نظر شما، کدام لوازم آرایشی دیگر، برای به همراه داشتن در کیف آرایشی ضروری هستند؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا مداد ابرو برای به همراه داشتن در کیف لوازم آرایشی ضروری است؟

در صورتی که ابروهای شما کم پشت است و نقاط خالی و کم مو زیادی در بین ابروهایتان دارید، پیشنهاد می کنیم مداد یا سایه ابرو متناسب با رنگ ابروهایتان را به همراه داشته باشید.

دستمال مرطوب، محصول ضروری برای کیف لوازم آرایش محسوب می شود؟

خیر. البته به همراه داشتن یک بسته دستمال مرطوب کوچک در کیفتان را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا در مواقعی که دسترسی به آب ندارید، می توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید.

آیا به همراه داشتن موچین در کیف لوازم آرایشی ضروریست؟

در صورتی که پر مو هستید و موهای اطراف ابروهای شما سریع رشد می کنند؛ می توانید یک موچین کوچک نیز به همراه داشته باشید.

می توانیم سایه چشم هم داخل کیف لوازم آرایشی به همراه داشته باشیم؟

نیازی نیست. شما می توانید با مقداری از رژ گونه، یک رنگ طبیعی در پشت پلک هایتان ایجاد کنید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا