2 55
آموزشویدئو

چطوری ریمل ابرو بزنیم؟ آموزش تصویری کشیدن ریمل ابرو

آسان ترین روش برای پرپشت به نظر رسیدن ابروها با آرایش، استفاده از ریمل ابرو است. در این مقاله از مجله سین دخت، طرز استفاده از ریمل ابرو را آموزش داده ایم.

طرز استفاده از ریمل ابرو را می دانید؟ ابروها، قاب چهره هستند و تاثیر زیادی روی زیبایی صورت دارند. ابروهای کم پشت، نازک و کمرنگ می توانند چهره را کسل و خسته نشان بدهند. یکی از روش های داشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم، استفاده از لوازم آرایشی ابروهاست. امروزه، محصولات متنوعی برای پرپشت، خوش فرم و لیفت شدن ابروها تولید شده است که یکی از جدید ترین محصولات، ریمل ابرو است.

ریمل ابرو، موجب پر شدن نقاط خالی بین ابروها شده و رنگ ابروها را پر رنگ می کند. همچنین با برس انعطاف پذیر، موجب لیفت و خوش حالت شدن ابرو ها می شود و ظاهر ابروها را مرتب و پرپشت جلوه می دهد. در واقع ریمل ابرو، یک محصول کاربردی برای آرایش ابروهاست که می توانید تنها با استفاده از یک محصول، ابروهای پرپشت، خوش فرم و لیفت شده داشته باشید. در ادامه، با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا طرز استفاده از ریمل ابرو را به شما آموزش دهیم.

ریمل ابرو چیست؟

ریمل ابرو، یکی از لوازم های آرایش ابرو محبوب و پرطرفدار است که رنگ های متنوعی دارد و برای فرم دادن و پرپشت نشان دادن ابروها کاربرد دارد که علاوه بر رنگ دادن به ابروها، موجب مرتب شدن و لیفت ابروها نیز می شود. همچنین، می توانید با استفاده از ریمل ابرو روشن یا تیره، رنگ ابروهای خود را بدون استفاده از رنگ ابرو تغییر دهید.

چطور ریمل ابرو بزنیم؟

برای آرایش ابروها با ریمل ابرو، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا صورتتان را بشویید تا چربی و آلودگی ها از روی ابروها پاک شوند و ماندگاری ریمل ابرو بیشتر شود.
  • برای ایجاد جلوه طبیعی و خوش فرم در ابروها، پیشنهاد می کنیم که به وسیله یک مداد ابرو یک درجه روشن تر از ابروها، کادر ابروهایتان را مشخص کنید.
  • برس ریمل ابرو را از سمت تاج ابرو تا انتها در جهت رویش ابرو به طرف بالا بکشید. توجه داشته باشید که برس ریمل را به مایع ریمل ابرو زیاد آغشته نکنید؛ زیرا سبب ایجاد جلوه غیر طبیعی در ابروها می شود.
  • اگر می خواهید که ابروهای شما لیفت شده به نظر برسند، ریمل ابرو را از پایین به بالا بکشید
  • در نهایت با استفاده از یک گوش پاک کن، اطراف ابرو ها را تمیز کنید تا جلوه ای مرتب در ابروها ایجاد شود.

آموزش تصویری کشیدن ریمل ابرو

اگر می خواهید طرز استفاده از ریمل ابرو را یاد بگیرید، کافیست ویدیو آموزشی کشیدن ریمل ابرو را مشاهده کنید و سعی کنید که تکنیک هایی که در ویدیو آموزش دیده اید را اجرا کنید.

چگونه ریمل ابرو درست کنیم؟

برای درست کردن ریمل ابرو خانگی، نیاز به یک ژل ابرو و سایه چشم مات دارید. مقداری از سایه چشم قهوه ای تیره یا مشکی را داخل محفظه ژل ابرو بی رنگ ریخته و به خوبی مخلوط کنید و سپس روی ابروها بکشید. توجه داشته باشید که برای تهیه ریمل ابرو خانگی، از سایه های شاینی و اکلیل دار استفاده نکنید و فقط به سراغ سایه ابروهای تیره با رنگ مات بروید.

نکات مهم در استفاده از ریمل ابرو

  • بهتر است از ریمل ابرو یک درجه روشن تر از ابروهایتان استفاده کنید تا جلوه طبیعی تری روی ابروها ایجاد کند.
  • برای زدن ریمل ابرو، برس را از پایین به بالا بکشید تا ابروهای شما لیفت شده به نظر بیایند.
  • ریمل ابرو را در مرحله آخر میکاپ صورت بزنید تا اگر پودر یا گردی روی ابروها قرار گرفت، ریمل ابرو آنها را پوشش دهد.
  • ریمل ابرو، پیگمنت و رنگدانه های قوی دارد و نیازی نیست در دو مرحله از آن استفاده کنید. در واقع استفاده زیاد از ریمل ابرو، موجب تیره شدن و غیر طبیعی به نظر آمدن ابروها می شود.
  • برای پاک کردن ریمل ابرو از روی ابروها، حتما از میسلار واتر یا دیگر پاک کننده های آرایشی استفاده کنید.

معرفی بهترین ریمل ابروهای خارجی

حالا که تصمیم گرفته اید از ریمل ابرو برای آرایش ابروهایتان استفاده کنید، می خواهیم شما را با بهترین ریمل ابروهای ایرانی و خارجی آشنا کنیم تا با دید روشن تر، یک ریمل ابرو مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

ریمل ابرو گلمز

به دنبال یک ریمل ابرو با کیفیت و حرفه ای هستید؟ چه محصولی بهتر از ریمل ابرو گلمز. این ریمل ابرو فوق العاده از برند معتبر گلمز، ضد آب و تعریق بوده و در طول روز از روی ابروها به اطراف صورت پخش نمی شود و ماندگاری بالایی دارد. همچنین، با خاصیت لیفت و حالت دهی ابرو، سبب خوش فرم شدن ابروها می شود.

لینک خرید ریمل ابرو گلمز با تخفیف ویژه

بافت و رنگ طبیعی ریمل ابرو گلمز، جلوه ای پرپشت و طبیعی روی ابروها ایجاد می کند و دارای برس انعطاف پذیر و با کیفیت است. با وجود تنوع رنگی بالا در ریمل ابرو گلمز، شما می توانید ریمل ابرو نزدیک به رنگ ابروهایتان را انتخاب کنید.

ریمل ابرو اسنس مدل Make Me Brow

کیفیت فوق العاده لوازم آرایشی برند معتبر اسنس، آن را به یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی تبدیل کرده است. ریمل ابرو اسنس، یکی از بهترین ریمل ابروهای خارجی است که تناژ رنگی قهوه ای تیره دارد و ضد ریزش ابرو است. بافت نرم و ژله ای این ریمل ابرو، به گونه ایست که به راحتی روی ابروها را پوشش می دهد

با استفاده از ریمل ابرو اسنس، می توانید ابروهایی پرپشت و خوش فرم داشته باشید و تنها با استفاده از یک محصول، ابروهایتان را پرپشت و لیفت شده آرایش کنید.

لینک خرید ریمل ابرو اسنس با بهترین قیمت

سخن آخر

ریمل ابرو، یکی از لوازم های آرایشی محبوب برای آرایش ابروهاست که باعث پر رنگ و پرپشت شدن ابروها و لیفت شدن حالت ابرو می شود. همچنین، ابروها تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد و داشتن ابروهای پرپشت و مرتب، چهره شما را شاداب و جوان نشان بدهد.

در این مقاله، طرز استفاده از ریمل ابرو را توضیح داده ایم. امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، بتوانید با استفاده از ریمل ابرو مناسب، ابروهایتان را آرایش کنید و از ابروهای پرپشت و خوش فرمتان لذت ببرید.

آیا شما از ریمل ابرو برای آرایش ابروهایتان استفاده می کنید؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا