2 55
مقالات

مدل مو عروس 2021 | 50 مدل مو عروس فوق العاده باز و بسته!

جدیدترین مدل مو عروس!

آرایش مو عروس، انواع جدیدترین مدل مو عروس، مدل شینیون بسته و باز موضوعات این مطلب از مجله زیبایی سین دخت است. اگرچه اغلب عروس خانم ها این روزها ترجیح می دهند موهایشان را دکلره کنند، عروس خانم هایی هم هستند که به علت های گوناگون ترجیح می دهد موهایشان را رنگ نکنند و با موی مشکی در مراسم عروسی یا عقد حاضر شوند. با ما همراه باشید تا 80 مدل مو عروس جدید 2021 را در اختیاران قرار دهیم.

مدل مو عروس
مدل مو عروس جدید با تاج

مدل موی عروس شاید در چک لیست طولانی روز عروسی تان به نظر برسد کمترین اهمیت را دارد! اما درحقیقت همچون حلقه عروسی، محل و لباس عروس بسیار مهم است. آنقدر مهم که بهتر است ماه ها به دنبال مدل موی عروس ساده و هنرمندانه باشیم، به هرحال، ظاهر شما در روز عروسی همه چیز است!

مدل مو عروس
مدل مو عروس ساده و شیک

جدیدترین مدل های مو عروس شامل مدل مو عروس باز، بسته یا شینیون باز یا بسته، مدل مو عروس با گل، مدل مو عروس با تور یا تاج فرحی یا مدل مو عروس با تاج ملکه ای است. چه شینیون درخشان، چه شینیون درهم پیچیده گل دار، چه موج های شیک، قدیمی و بی دقت (طوری که انگار تازه از خواب بیدار شدید!)، همچنین، سربندهای جواهر نشان یا مدل موی عروس ساحلی، همه را در این مطلب آورده ایم!

مدل شینیون عروس
مدل مو عروس از جلو و پشت سر
مدل مو عروس با موهای مشکی
مدل مو عروس با موهای تیره و مشکی
مدل مو شینیون
مدل مو عروس ساده
مدل موی عروسی دخترانه
مدل مو عروس 2021
مدل مو عروس ساده و شیک
مدل مو عروس ساده

مدل مو عروس براساس فرم صورت

درحقیقت، اغلب بهترین مدل مو عروس وجود ندارد؛ چراکه اکثر مدل موهای عروس زیباست! ازآنجاکه چهره افراد باهم تفاوت دارد، مدل مویی که برای شما مناسب است، لزوماً نمی تواند برای دیگران هم زیبا باشد. درادامه، مدل موی عروس را متناسب با فرم صورت نشان می دهیم.

شینیون عروس
مدل مو عروس 2021

مدل موی عروس مناسب صورت بیضی

اگر صورت شما بیضی است، هر مدل مویی می تواند برایتان فوق العاده باشد؛ چه مدل موی عروس شینیون رو به بالا، چه مدل مو عروس باز یا بسته! اگر چهره را از بالا تا پایین به 3 قسمت تقسیم کنیم، همه قسمت ها به یک اندازه هستند. در این نوع از چهره ها اغلب چانه زاویه ندارد، استخوان های بخش گونه و فک به طور واضح دیده نمی شوند، درحقیقت، اجزای چهره در کنار هم به طور یکنواخت قرار دارند.

مدل مو جدید
مدل مو عروس 2021

برای مدل مو عروس یا شینیون عروس با صورت بیضی می توانید انواع مدل های بسته یا باز را امتحان کنید. اما توجه نمایید اگر صورت عروس کشیده است، بهتر است شینیون عروس را شل و باز انجام دهید تا کشیدگی صورت بیشتر نشود.

بهترین مدل مو عروس
مدل مو عروس شیک و جدید
زیباترین مدل موی عروس ایرانی
جدیدترین مدل مو عروس 2021

مدل موی عروس مناسب صورت مربع

بهترین مدل موی عروسی برای فرم صورت مربع می تواند شینیون باز باشد. آزاد بودن مو به صورت حالت دار یا فر می تواند گوشه ها و زوایای خشن چهره را نرم کند و چهره زیباتر به نظر برسد. برای صورت مربعی بهتر است مدل مویی انتخاب کنید که زوایای صورت را ملایم تر نشان دهد.

مدل مو باز عروس
مدل مو عروس با تاج
مدل مو شینیوین باز
مدل مو عروس جدید باز
بهترین مدل مو عروس
مدل مو عروس با تاج
مدل مو عروس زیبا
مدل مو عروس با تاج
مدل مو و شینیون
مدل مو عروس جدید باز

مدل موی عروس مناسب صورت قلبی

جلو موهایتان را می توانید از وسط باز کنید تا دوطرف صورتتان قرار بگیرد. اغلب صورت های قلبی پیشانی بزرگ و چانه ای کوچک دارند. در چهره های مثلثی، اغلب استخوان پیشانی و شقیقه بیشتر به چشم می آید و گونه ها برآمده و پهن است.

شینیون ساده و شیک
مدل مو عروس جدید باز برای صورت قلبی شکل

برای عروس با صورت قلبی (مثلث وارونه) توصیه می کنیم مدل مو عروس به گونه ای باشد که پهنای پیشانی کمتر به چشم بیاید و حجم موها در بخش چانه و فک بیشتر شود. شینیون یا مدل مو باز یا بافته های درشت می تواند گزینه ای خوب برای عروس با صورت قلبی شکل باشد!

مدل شینیون یا بافت
مدل مو عروس جدید با بافت

مدل موی عروس مناسب صورت گرد

در صورت های گرد، طول و عرض صورت باهم برابر است؛ بنابراین، توصیه می کنیم از شینیون و مدل موهایی استفاده کنید که کمی چهره را کشیده تر، لاغرتر و استخوانی تر نشان می دهند. انواع مدل موی بالای سر می تواند صورت گرد را کشیده نشان دهد.

زیباترین مدل موی عروس ایرانی
جدیدترین مدل مو عروس

مدل مو عروس مناسب صورت مستطیلی

در صورت مستطیلی، شقیقه ها و فک زاویه دار هستند و گونه ها چندان برجسته نیستند. اغلب صورت های مستطیلی به نظر می رسند استخوانی هستند. البته زاویه دار بودن چهره یک امتیاز است! مدل مو عروس برای این نوع از صورت ها بهتر است طوری باشد که صورت پر و حجیم به نظر برسد. توصیه می کنیم مدل مو عروسی را انتخاب کنید که در آن موها در دو طرف سر و کنار چانه رها شود. شینیون های باز می تواند بهترین انتخاب باشد.

مدل موی عروسی دخترانه
جدیدترین مدل مو عروس
مدل مو عروس جذاب
مدل مو عروس ساده
مدل مو عروس ساده
مدل عروس با موهای باز و ببسته

 

بیشتر بخوانید:

مدل مو ساده و شیک دخترانه

آرایش صورت دخترانه

نکته آخر

مدل مو عروس بسیار مهم است؛ چراکه روز عورسی به یاد ماندنی ترین روز زندگی هر فردی است. در این مطلب، تلاش کردیم جدیدترین مدل مو عروس را در اختیارتان قرار دهیم. با عکس های مدل مو عروس در این بخش از مجله سین دخت می توانید بهترین مدل مو را در روز عروسی تان داشته باشید و در مراسمتان بدرخشید. شما کدام مدل مو عروس را می پسندید؟ شینیون باز یا مدل مو عروس بسته؟

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا