2 55
مقالات

بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ضد آب

لوازم آرایش ضد آب به دلیل ماندگاری و مقاومت در برابر آب و عرق، به یک عنصر اصلی در بسیاری از روتین‌های زیبایی ما تبدیل شده‌اند. آرایش کردن در هوای گرم و روزهای تابستانی ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد، اما جایی برای نگرانی نیست؛ برندهای معروف و باکیفیت به این موضوع فکر کرده‌اند و با ارائه محصولات مناسب راهکارهایی را در اختیار مصرف‌گنندگان قرار داده‌اند. برای یک گردش ساحلی، شرکت در جشن تولد و عروسی، انجام فعالیت‌های خارج از منزل، ورزش کردن و حتی بیرون رفتن‌ برای زمان طولانی، نیاز دارید از بهترین لوازم آرایشی ضد آب استفاده کنید و ظاهر خود را بدون نگرانی از بهم‌ریختگی‌ها آراسته نگه دارید. 

چه چیزی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ضد آب را از دیگر لوازم آرایشی متفاوت می‌کند؟ این محصولات به طور ویژه برای مقاومت در برابر رطوبت ساخته شده‌اند و حتی وقتی برای مدتی در معرض آب، رطوبت یا تعریق قرار می‌گیرید؛ ماسیده یا دچار ریزش نمی‌شوند و بدون نیاز به تمدید آرایش چهره شما برای ساعت‌های متمادی شادابی و زیبایی خود را حفظ می‌کند. محصولات ضد آب اغلب حاوی موادی مانند سیلیکون، موم ها و عوامل تشکیل دهنده‌ای هستند که در برابر رطوبت مانع ایجاد می‌کنند.

همانطور که از نامشان پیداست، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ضد آب به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که در برابر آب مقاوم باشند، بنابراین پاک کردن این محصولات اغلب دشوارتر از آرایش معمولی است.

معرفی چند مورد از بهترین لوازم آرایشی ضد آب 

خط چشم و مداد چشم مقاوم در برابر آب:  

خط چشم مویی لچیک ضد آب، محصولی با نوک مویی ظریف و دقیق است که به شما کمک می‌کند تا خطوط ظریف و یا پهن و نمایشی را به راحتی و با ظرافت کامل  روی پلک خود ایجاد کنید. این خط چشم به دلیل داشتن فرمولاسیون ضد آب و ضد تعریق، در برابر عرق، اشک و رطوبت دوام  فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین، به سرعت خشک می‌شود و از پخش شدن و ایجاد لکه روی پلک جلوگیری می‌کند. خط چشم مویی لچیک با ویژگی مقاومت در برابر آب، نوک مویی دقیق و ظریفی دارد که به شما امکان می‌دهد تا انواع خطوط باریک و ظریف یا ضخیم و جذاب را به راحتی بر روی پلک‌های خود بکشید. این خط چشم به دلیل فرمولاسیون مقاوم، در مقابل تعریق، شنا، اشک و رطوبت بسیار پایدار است. علاوه بر این، به سرعت خشک می‌شود و مانع از پخش شدن و لکه‌دار شدن روی پلک‌ها می‌شود.

خط چشم ماژیکی اسنس مدل ضد آب مختص افرادی است که می‌خواهند به سادگی به چشمان خود حالتی زیبا دهند. برند آلمانی اسنس که بهترین لوازم آرایشی ضدآب را تولید می‌کند؛ محصولی را ارائه داده که با نوک نمدی ماژیکی خود حتی برای افراد مبتدی در آرایش هم گزینه خوبی است. نوک این خط چشم انعطاف‌پذیر است، روان و راحت کشیده می‌شود، به دلیل ضد آب بودن در اطراف چشم نمی‌ریزد و پخش نمی‌شود.

مداد چشم کاتريس ضد آب مدل کل کژال بهترین لوازم آرایشی بهداشتی ضد آب و همان چیزی است که برای رسیدن به فرم زیبای چشم‌ها، به دنبالش می‌گردید. فرمولاسیون گیاهی این مداد چشم، التهاب یا حساسیت در چشم‌ها ایجاد نمی‌کند و گزینه مناسبی برای افراد وگان و چشم‌های حساس است. بافت نرم، درخشان و متالیک این مداد چشم، چشمان شما را نافذ و خیره‌کننده جلوه می‌دهد. این مداد چشم هم برای داخل و هم برای قسمت بیرونی چشم‌ها قابل استفاده است و با ماندگاری بالا، نگرانی بابت پاک شدن یا ریزش در زیر چشم‌ها نخواهید داشت. با طیف رنگی گسترده؛ مداد چشم کاتریس مناسب استفاده در سبک های مختلف آرایشی است. این مداد چشم را می‌توانید به صورت آنلاین و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی سین‌دخت تهیه کنید.

رژلب و مداد لب‌های ضدآب:

رژ لب مدادی بل BELL مات ضد آب مدل 10 ساعته، محصولی با کیفیت و بادوام از برند بل آلمان است که تا ده ساعت به خوبی روی لب‌ها می‌ماند. این رژ لب بافت مات، لطیف و مخملی دارد، و بدون پخش شدن جلوه‌ای زیبا و طبیعی به لب‌های شما می‌بخشد. همچنین، ویژگی ضد آب بودن و ماندگاری بالای این محصول، آن را برای استفاده در تابستان یا مهمانی‌های طولانی ایده‌آل می‌کند. رژلب مدادی بل در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود تا بتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

رژ لب مدادی یورن ضد آب 12 ساعته ساخت آلمان، جزو بهترین لوازم آرایشی بهداشتی ضدآب و حاوی عسل و موم گیاهی است؛ که در ترکیباتش سرب، روغن‌های معدنی و مواد مضر ندارد. بافت رژ لب مدادی یورن نرم و سبک است و رنگدانه های قدرتمند، یکدست و مخملی دارد. با رژ لب مدادی یورن ضد آب می‌توانید ساعت‌های طولانی آرایشی طبیعی خود را حفظ کنید. این رژ همچنین لب‌ها را مرطوب نگه داشته و از پوسته پوسته شدن و خشکی لب جلوگیری می‌کند.

کرم پودر ضدآب:

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای اینکه آرایش‌تان ثابت بماند این است که یک کرم پودر ضد آب تهیه و روی خرید کانسیلر اصل و باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید.

کرم پودر 30 ساعته میبلین SuperStay به دلیل بافت سبک خود مناسب انواع پوست است و با ویژگی ضد آب بودنش، ماندگاری 30 ساعته دارد. این محصول به دلیل مقاومت در برابر تعریق و رطوبت پرفروش و محبوب شده و در سالهای اخیر در صدر لیست بهترین لوازم آرایشی بهداشتی ضد آب قرار گرفته است. همچنین با پوششی مات و طبیعی، ظاهری یکدست و زیبا به صورت شما می‌دهد، به خوبی عیوب صورت از جمله لک و جوش‌ها را می‌پوشاند.فراموش نکنید که بعد از پاک کردن آرایش پیش از خواب، حتما از یک کرم آبرسان یا کرم مرطوب‌ کننده صورت استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ها برای کنترل PH پوست پس از شستشوی صورت ضروری هستند و می‌توانند بافت پوست را عمیقاً آبرسانی کرده و در بهبود خشکی پوست موثر باشند. 

در مجله سین‌دخت می‌توانید با روتین‌های پوستی مناسب هر نوع پوست (خشک و حساس، چرب و معمولی) و بهترین محصولات در هر روتین پوستی آشنا شوید. 

ریمل‌های ضد آب: 

ریمل حجم دهنده ایزادورا آبی مدل بیگ بولد ضد آب، تاثیر زیادی در جذابیت چهره و آرایش چشم‌گیر شما با مژه‌های پرپشت، بلند و زیبا دارد. این ریمل علاوه بر بلند کردن نسبی مژه‌ها، با وجود اپلیکاتور بزرگ، فیبری و انعطاف‌‌پذیرش، حجم مژه‌ها را چند برابر می‌کند. رنگدانه‌های قوی و مشکی ریمل ایزادورا، باعث می‌شود مژه‌ها تیره و پر به نظر برسند. این محصول ضد آب، ریزشی در اطراف چشم ایجاد نکرده و به دلیل ماندگاری طولانی برای مهمانی‌ها، عروسی، روزهای بارانی یا تفریحات ساحلی و شنا بسیار توصیه می‌شود. ریمل بیگ بولد بهترین یکی از بهترین لوازم آرایشی ضد آب است که در فرمولاسیونش موم‌های طبیعی به کار رفته، توسط چشم پزشکان تایید شده و هیچ‌گونه حساسیت یا التهابی برای چشم‌ها ایجاد نمی‌کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول، خشک شدن سریع و امکان استفاده‌ چند لایه از ریمل است.

ریمل حجم دهنده آبی اسنس مدل I Love Extreme ضد آب، با برس بزرگ فیبری و فرمولاسیون غنی شده خود، محصولی از برند آلمانی اسنس است که طرفداران زیادی دارد. این محصول، در حجیم شدن و پرپشت شدن مژه‌ها تاثیر زیادی داشته و به کمک رنگدانه‌های فوق‌العاده مشکی، مژه‌ها را به طور کامل پوشش می‌دهد تا ظاهری جذاب و گیرا به چشمان شما ببخشد.

ریمل حجم دهنده ضد آب 24 ساعته مدل Ore Instant Maxi Volume یکی از بهترین لوازم آرایشی ضد آب از برند دبورا است. این ریمل با کیفیت، یک روز کامل بدون هیچ تغییر و ریزش در اطراف چشم، روی مژه ها باقی می‌ماند. مقاومت در برابر آب و ضد تعریق بودن این محصول و فرمولاسیون غنی و رنگدانه های مشکی قدرتمند؛ موجب جذابیت بی‌نظیر مژه‌هایتان برای مدت طولانی می‌شود. ریمل دبورا ضد حساسیت است و برس آن طوری طراحی شده که به راحتی بتوانید حجم مژه هایتان را چندبرابر کنید.

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

برای آرایش جذاب، چه ابزارهای آرایشی لازم دارید؟
برای افزایش زیبایی شما، چک لیست قدرتمندی آماده کرده ایم.
در آرایش‌تان استفاده کنید تا جذابیت شما چند برابر شود.