2 55
آرایشی

ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی

به عنوان یک دانشجو، مهم است که تعادلی بین داشتن ظاهری زیبا و تمرکز بر موقعیت مکانی خود یعنی دانشگاه، ایجاد کنید. برای اینکه با ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی همراه شوید، باید بدانید که کدام بخش صورت را به چه شکل آرایش کنید. مهم‌ترین نکته در هر مدل آرایش دانشجویی، تاکید بر سبک و ملایم بودن آرایش است، چرا که با طولانی شدن مدت‌ زمان حضور در دانشگاه، احتمال ماسیدن و خراب شدن آرایش‌های غلیظ وجود دارد. در این مقاله، به بررسی نحوه‌ی آرایش دانشجویی و مواردی که‌ لازم است برای حضور در محیط‌های آموزشی رعایت کنید، می‌پردازیم. 

پوست شفاف

اولین قدم در ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی، داشتن پوستی طبیعی و شفاف است. برای دستیابی به این ظاهر، از بی‌بی کرم، کرم پودر سبک حاوی مرطوب‌کننده یا یک ضدآفتاب رنگی مناسب استفاده کنید. کمی هایلایتر با رنگ‌ ملایم به نقاط برجسته صورت مانند استخوان‌های گونه و زیر ابرو بزنید تا درخشش طبیعی به پوست خود بدهید. در آرایش دانشجویی، مهم است که کرم‌پودر بسیار سبک و بدون روغن باشد تا هم ظاهر طبیعی پوست را حفظ کند و هم در صورت استفاده روزانه، آسیبی به پوست وارد نکند. 

پیش از اعمال کرم‌پودر، استفاده از یک کرم آبرسان می‌تواند پوست را شاداب‌تر و لطیف‌تر نشان دهد. همچنین می‌توانید پیش از کاور کردن پوست با کرم‌پودر، با مقدار کمی پرایمر منافذ باز پوست را بپوشانید. استفاده از پرایمر کمک می‌کند تا بی‌بی کرم یا کرم پودر به خوبی بر روی پوست بنشیند. اما این نکته را در نظر بگیرید که استفاده روزانه از پرایمر جلوی تنفس پوست را گرفته و اجازه نمی‌دهد اکسیژن به پوست برسد. 

ابروهای پر و کشیده

فرم دادن به ابروها و پر کردن ابرو، در ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی نقش اصلی را ایفا می‌کند. از مداد یا سایه ابروی نزدیک به رنگ ابروهای خودتان، برای پر کردن ابروها استفاده کنید و با ژل لیفت ابرو شفاف یا روغن‌های گیاهی مخصوص، به آن‌ها فرمی زیبا دهید. برای داشتن ابروهایی طبیعی، میزان کمی ژل استفاده کنید و با حرکات آرام حالت ابروها را تغییر دهید. برای جلوگیری از ریزش ابروها حتما محصولات باکیفیت دارای ضمانت اصالت کالا را تهیه کنید. 

گونه‌های گلگون

یک رنگ ملایم روی گونه‌ها می‌تواند چهره شما را روشن کرده و ظاهری جوان و پرانرژی به شما بدهد. از رژگونه کرمی یا پودری در رنگ‌های صورتی یا هلویی استفاده کنید. رژگونه را به آرامی روی گونه بزنید و به سمت بالا محو کنید تا اثر لیفتینگ ایجاد شود.

چشم‌های طبیعی و زیبا

برای داشتن ظاهری چشم‌گیر در ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی، از سایه چشم‌های نچرال در رنگ‌های قهوه‌ای، خاکی یا شامپاینی استفاده می‌شود. یک رنگ روشن را روی تمام پلک‌ها بزنید، رنگ متوسط را در چین پلک‌ها و یک رنگ تیره‌تر را در گوشه خارجی چشم‌ها برای عمق بیشتر استفاده کنید. در نهایت، یک لایه ریمل حجم‌دهنده بزنید. از آنجایی که ریختن ریمل و سیاه شدن زیر چشم دردسرساز است، یک ریمل ضدآب برای آرایش دانشجویی خود انتخاب کنید که حس سنگینی به مژ‌ه‌های شما ندهد. 

اگر می‌خواهید آرایش دانشجویی ملایم‌تری داشته باشید، با استفاده از یک سایه‌ی تک‌رنگ هلویی یا آجری فقط کمی به پلک‌تان رنگ بدهید. 

آرایش شما، در لیست ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی قرار می‌گیرد اگر از مداد چشم‌های رنگی یا سایه‌هایی با رنگ‌های فانتزی و شاد استفاده کنید که این‌ روزها بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌اند. 

بالم یا برق لب

از بالم لب مرطوب‌کننده، تینت یا محصولات براق‌کننده لب (لیپ گلاس) استفاده کنید تا لب‌های شما سالم و شاداب به نظر برسند. بالم لب رنگی یا برق لب شفاف در رنگ‌های صورتی طبیعی یا نود را برای داشتن رنگ و درخششی ملایم انتخاب کنید.

 

کک و مک مصنوعی

ایجاد کک و مک مصنوعی به یکی از ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی در میان جوانان تبدیل شده که ظاهری جذاب و آفتاب‌خورده به پوست می‌دهد. از قلم ابرو با نوک خیلی نازک یا خط چشم قهوه‌ای روشن برای ایجاد کک و مک‌های کوچک و طبیعی روی بینی و گونه‌ها استفاده کنید.

رژلب 

اگر نمی‌خواهید از بالم‌لب یا لیپ‌گلاس استفاده کنید، طبق ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی باید به سراغ یک رژ کمرنگ و ملایم بروید. رژهای با رنگ نود به هر رنگ پوستی می‌آید، نزدیک به رنگ طبیعی لب‌ است و می‌تواند برای آرایش دانشجویی گزینه مناسبی باشد. 

نکات مهم در ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی: ساده، سریع و ماندگار

آرایش دانشجویی سریع و آسان

دانشجوها بهتر است آرایشی داشته باشند که برای انجامش زمان زیادی صرف نشود. ممکن است صبح‌ها زمان کم باشد و نتوانید آن را صرف انجام آرایش‌های طولانی کنید. به دنبال تکنیک‌ها و محصولات آرایشی باشید که در کمترین زمان، بهترین نتیجه را به شما بدهند. 

سادگی و زیبایی

آرایش دانشجویی باید ساده و سبک باشد. سادگی نه تنها در ایران بلکه در تمامی محیط‌های آموزشی دنیا مورد توجه است. استفاده از رنگ‌های ملایم و نود می‌تواند انتخاب خوبی برای آرایش روزانه باشد. آرایش‌های تک‌ رنگ با تناژهای مختلف هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب و شیک باشد.

ماندگاری آرایش در تمام روز

با توجه به طولانی بودن روزهای دانشگاهی، از لوازم آرایشی استفاده کنید که دوام بالایی داشته باشند. این محصولات نیاز به ترمیم مکرر ندارند و شما می‌توانید با خیال راحت در تمام روز به فعالیت‌های خود بپردازید. 

محصولات با کیفیت و هزینه مناسب

یکی از دغدغه‌های دانشجویان، هزینه‌هاست و‌ مهم است لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی داشته باشند. اگرچه قیمت مهم است، اما مراقب باشید که محصولات ارزان و بی‌کیفیت به پوست شما آسیب نزنند. ترندترین مدل‌های آرایش دانشجویی، بر بهبود زیبایی طبیعی و حفظ ظاهری تازه و جوان تمرکز دارند. لوازم آرایشی سبک و ‌ارگانیک تهیه کنید که چهره شما را در طول روز زیبا و شاداب نگه دارند و در صورت استفاده‌ روزانه، در طولانی مدت به پوست‌تان آسیب نزنند. 

در شروع روز قبل از شروع آرایش دانشجویی، ضدآفتاب و مرطوب‌کننده را فراموش نکنید و در انتهای روز، قبل از خواب حتما صورت خود را با شوینده مناسب بشویید.  سبد خرید دانشجویی سین‌دخت، به شما کمک می‌کند بتوانید از میان محصولات متنوع آرایشی، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. 

امتیاز این نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

برای آرایش جذاب، چه ابزارهای آرایشی لازم دارید؟
برای افزایش زیبایی شما، چک لیست قدرتمندی آماده کرده ایم.
در آرایش‌تان استفاده کنید تا جذابیت شما چند برابر شود.